Algemeen Holistische massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AV2

Wandelaar
41
19/06/22
19
Heeft iemand ervaring met Holistische massage. Er is een vrouw die het in o.a. Leeuwarden aanbiedt. Ze adverteert overigens niet op de gangbare sites.
 
Deze mevrouw geeft wel degelijk massages all the way. Gisteren een heel gesprek mee gehad. Denk dat het afhankelijk is van de wijze waarop je iemand benadert. Geef iemand het gevoel dat je ze met respect behandeld
 
Gaat het om deze vrouw? https://www.marktplaats.nl/v/dienst...massagesalons/m1926630947-holistische-massage

Whatsapp contact gehad met haar. Zit niets meer in dan een massage, vond haar wat bot in haar communicatie. Haar foto op Whatsapp doet anders vermoeden dan alleen een massage ;)

Ik ga binnenkort wel even heen. Ik heb haar advertentie ook vaak op kinky gezien.
Moeten we een nieuwe topic voor maken of hier gewoon posten voor review sinds het niet de zelfde dame betreft volgens OP?
 
Heb de dame in kwestie ook via whatsapp een berichtje gedaan. Ook bij mij zegt ze dat er niks erotisch mogelijk is.

Overigens zoals hierboven al gezegd werd, doet haar profielfoto anders vermoeden.

Misschien dat ik gewoon eens langs ga voor een massage. En dat na het vertrouwen op te bouwen er meer mogelijk is.
 
Heb de dame in kwestie ook via whatsapp een berichtje gedaan. Ook bij mij zegt ze dat er niks erotisch mogelijk is.

Overigens zoals hierboven al gezegd werd, doet haar profielfoto anders vermoeden.

Misschien dat ik gewoon eens langs ga voor een massage. En dat na het vertrouwen op te bouwen er meer mogelijk is.
Wat zegt een foto dan?
Je reactie zit vol met speculaties.
Ga er erst maar eens heen, daarna horen we je hier vast niet meer.... sorry, ik speculeer nu ook
 
Wat zegt een foto dan?
Je reactie zit vol met speculaties.
Ga er erst maar eens heen, daarna horen we je hier vast niet meer.... sorry, ik speculeer nu ook
De foto is redelijk sexueel getint.
Heb morgen een afspraak met d'r dus we gaan het meemaken ;)


EDIT:
En we zijn terug. Lekkere massage ontvangen. Voor meer info zullen jullie zelf langs moeten gaan.
Desbetreffende dame vertelde dat ze het niet leuk vond dat mensen het online over haar praktijken hadden. En dat zal ik dus ook niet doen.
 
Laatst bewerkt:
De foto is redelijk sexueel getint.
Heb morgen een afspraak met d'r dus we gaan het meemaken ;)


EDIT:
En we zijn terug. Lekkere massage ontvangen. Voor meer info zullen jullie zelf langs moeten gaan.
Desbetreffende dame vertelde dat ze het niet leuk vond dat mensen het online over haar praktijken hadden. En dat zal ik dus ook niet doen.
Heb je een pb gedaan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan