Hookers recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je links tegenkomt waar een parameter "s=een-of-ander-lang-getal" aan vastzit, dan werken die meestal niet.
Als je dan dat "s=een-of-ander-lang-getal" weghaalt, werkt de link vaak wel.
Voorbeeld: deze werkt niet:


Maar deze wel:


Dus gewoon "&s=59c7743c02ab3e4c9d8aaf443ec1d3a5" weghalen.

Maar je kunt niet alles op deze manier terughalen. Sommige links werken inderdaad helemaal niet. Het is helaas onvolledig.
 
Als je links tegenkomt waar een parameter "s=een-of-ander-lang-getal" aan vastzit, dan werken die meestal niet.
Als je dan dat "s=een-of-ander-lang-getal" weghaalt, werkt de link vaak wel.
Voorbeeld: deze werkt niet:


Maar deze wel:


Dus gewoon "&s=59c7743c02ab3e4c9d8aaf443ec1d3a5" weghalen.

Maar je kunt niet alles op deze manier terughalen. Sommige links werken inderdaad helemaal niet. Het is helaas onvolledig.
Hhhmmmmm heerlijke Anna...waarom doe je dat nou @H._ :LOL:
 
Zo! Nostalgie zeg 😲
Leuk om weer eens te zien die site, ook al is niet alles meer terug te vinden.

Wat ik wel tegen ben gekomen: Een dame die op GR een aantal positieve recensies heeft, heeft op het oude forum vooral vrij negatieve...

Zouden d'r diensten inmiddels verbeterd zijn? Of zouden 'belanghebbenden' hebben gedacht "Laten we van deze schone lei gebruik maken en zelf positieve recensies gaan schrijven"? 🤔
 
Een tijdje geleden was er iemand zo vriendelijk om al mijn hookers recensies in een bestand te mailen. Er zaten ook berichten tussen die er niet echt toedoen, maar van de meeste heb ik gelukkig printscreens kunnen maken 😊
Incl data en de 'namen' van de schrijvers. Aangezien al die recensies niet meer online staan en op dit forum er amper wat staan, ga ik deze hookers recensies dit weekend maar eens op mijn website zetten.

Best leuk om al die berichten weer eens te lezen eigenlijk 😏
Hoi Joke, staan die berichten er tot vandaag nog op?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan