WHEM Hot black, Tongeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij navraag geeft ze een adres in Bassenge op, dus net over de taalgrens.

Meest beloftevolle deerne van 2024? 😄
Nou, ik heb haar geappt en gebeld.

Over de app kreeg ik een straatnaam in Bassenge en ik zou daar dan mijn auto bij een leegstaand huis moeten parkeren, waarna zij me het huisnummer zou geven.

Beetje raar gevoel bij (ook bij haar smetteloos Engels), dus even gebeld. Toen sprak ze een pak minder goed Engels. Duidelijk een booker voor de apps, dus.
Meermaals gevraagd of ik ervan op aan kan dat de date doorgaat. Begreep ze niet, dus ik moest maar appen...

Dit alles heeft mij doen afzien van een date.
 
Ik heb haar bezocht in oktober toen ze nog een paar weken in Brussel zat. Ze adverteerde als anal queen en dat heeft altijd mijn interesse. Via de app kreeg ik een prijs door van 120 voor een uur inclusief anaal. Dat leek me eigenlijk veel te mooi om waar te zijn. Ik rij vanuit Nederland dus een ritje naar Brussel is voor mij zo'n 150 km. Je moet wat voor de hobby over hebben. Ik dacht, kom op ik heb toch niks beters te doen. Ik waag het er op en als ik bij aankomst meteen zie dat het niks is, draai ik om en zoek snel een leuk alternatief ter plekke. Keuze zat.

Bij aankomst was ik positief verrast. De dame die deur open deed was 1 op 1 van de foto's. Begroeting was zeer hartelijk. Ze spreekt geen Engels, alleen Portugees maar ik ook. Communicatie liep dus prima. Ze praat graag, is gezellig en grappig. Lacht veel. Ze is een echte carnavalskoningin van een sambaschool in Rio. Om die reden beschikt ze over een strak, fit en goed onderhouden lichaam. Siliconenborsten, billen naturel. Ze doet liever anaal als vaginaal in het werk. Ze zei daar minder last van te hebben na een dag werken. Ik heb haar dus 2x lekker lang en hard in haar mooie kont mogen neuken.

Ze keek niet op de klok. Uiteindelijk bleef ik zelfs anderhalf uur voor de 120 die ik had betaald, maar dat kwam omdat ze zelf heel graag wilde kletsen in haar moedertaal. Een super lieve en mooie vrouw. Aanrader. Jammer dat ze daarna verder Wallonië in trok.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan