hotelbezoek ipv priveadressen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tootje12345

Wandelaar
59
11/02/22
22
9
Ik ben benieuwd naar jullie meningen. Ik haak al snel af als een DVP in een hotel ontvangt, ik vind dat toch een soort van ongemakkelijk om daar naar binnen te lopen, met de kans om aangesproken te worden of iets dergelijks. Ik ben nog nooit bij een DVP geweest in een hotel, hebben jullie dezelfde gedachtes hierover of maak ik me druk om niks? Ik ga namelijk veel liever gewoon naar een prive adres, wat voor mij anoniemer aanvoelt.
 
sommige hotellen kun je meteen doorlopen zonder te melden aan de balie

(mijn ervaring bij vd Valk en Riva)

of het veilig is..tja sex met n dvp mag volgens mij niet...maar denk dat het personeel echt wel doorheeft als n jong meiske alleen incheckt
 
Ik ben nog nooit gevraagd wat ik kwam doen. Als je als hotelgast eenmaal bent ingecheckt ga je vervolgens ook toch gewoon naar binnen en buiten? Ik probeer wel altijd even te achterhalen waar de lift is. Meestal zie je het vrij snel, maar ik heb er geen trek ik even in de hal te staan dwalen. Kwestie van gewoon goed voorbereid zijn. Van de meestgebruikte hotels weet ik ondertussen die liften wel blind te vinden.

En daarbij sluit ik me volledig aan bij broerzoekthoer, schone kamer, schhon bed, schone douche, schone handdoeken. Wel zo fijn.
 
Een keer in een hotel geweest. Kamernummer gekregen en je kon inderdaad gewoon langs de receptie lopen. Was er nog nooit geweest en had wel problemen om de kamer te vinden. Dit was iemand van het personeel ook opgevallen en die vroeg mij wat ik zocht dus ik zei dan gewoon het kamernummer. Die man van het personeel wist toen wel goed genoeg waarom ik daar was. Toch niet echt wat je wil. Voor naar de sectie te gaan waar ik moest zijn moest je ook door het restaurant wandelen. Als je dan achteraf terug naar huis trekt en je moet door een vol restaurant voel je je ook wel wat aangekeken. Superstom, want voor die mensen ben je ook gewoon een hotelgast die van zijn kamer komt maar toch was dat wat bevreemdend. Er was ook een zij-ingang blijkbaar die ik beter had kunnen gebruiken, maar als je er nog niet geweest bent kan je dat natuurlijk niet weten. Als ik het nog eens opnieuw zou doen zou ik mij toch wat beter voorbereiden denk ik.
 
Een keer in een hotel geweest. Kamernummer gekregen en je kon inderdaad gewoon langs de receptie lopen. Was er nog nooit geweest en had wel problemen om de kamer te vinden. Dit was iemand van het personeel ook opgevallen en die vroeg mij wat ik zocht dus ik zei dan gewoon het kamernummer. Die man van het personeel wist toen wel goed genoeg waarom ik daar was. Toch niet echt wat je wil. Voor naar de sectie te gaan waar ik moest zijn moest je ook door het restaurant wandelen. Als je dan achteraf terug naar huis trekt en je moet door een vol restaurant voel je je ook wel wat aangekeken. Superstom, want voor die mensen ben je ook gewoon een hotelgast die van zijn kamer komt maar toch was dat wat bevreemdend. Er was ook een zij-ingang blijkbaar die ik beter had kunnen gebruiken, maar als je er nog niet geweest bent kan je dat natuurlijk niet weten. Als ik het nog eens opnieuw zou doen zou ik mij toch wat beter voorbereiden denk ik.
Of via de regenpijp naar beneden 😃
 
Ik ging vroeger alleen maar privé. Nu bij mijn enige contact op hotel. Je krijgt een nr. Loopt binnen. Elke keer zat er wel iemand bij de balie.... Ff kamer nr zeggen
Wachten op het vriendelijke knikje en door lopen. Lift in en plezier kan beginnen
 
Mij maakt het niet uit of het een hotel of privé adres is. In ons wereldje draait alles om discretie en anonimiteit zowel voor de klant als de dame zelf en ik vertrouw erop dat de dame dat ook waarborgt bij het uitkiezen van haar ontvangslocatie. Hygiëne hangt af van de dame zelf hoe zij daarmee omgaat. Ik heb zowel in hotels als bij privé adressen meegemaakt dat het of superschoon kan zijn of één grote zwijnenstal.

Dames die in een hotel ontvangen kiezen meestal hotels uit waar je zonder keycard de lift kan pakken en direct naar de kamer kan lopen. Wat ik altijd doe bij binnenkomst is relaxed maar zelfverzekerd binnenlopen en doen alsof ik de hotelgast ben en weet waar ik moet zijn. Op je telefoon kijken kan ook wel helpen om ongestoord naar binnen te glippen. Als de receptionist me aankijkt groet ik vriendelijk en loop gewoon doelgericht naar de lift. Tot nu toe nooit problemen mee gehad. Oefening baart kunst zeg maar. 😉
 
Dit was iemand van het personeel ook opgevallen en die vroeg mij wat ik zocht dus ik zei dan gewoon het kamernummer. Die man van het personeel wist toen wel goed genoeg waarom ik daar was.
ik vraag het altijd aan de dame/boeker als ik daar bijna ben, hoe ik het beste naar de kamer kan lopen. Met die aanwijzingen hoef ik geen interactie te hebben met het personeel.
 
Wat ik altijd doe bij binnenkomst is relaxed maar zelfverzekerd binnenlopen en doen alsof ik de hotelgast ben en weet waar ik moet zijn.Als de receptionist me aankijkt groet ik vriendelijk en loop gewoon doelgericht naar de lift. Tot nu toe nooit problemen mee gehad. Oefening baart kunst zeg maar. 😉
Ik werk mijn hele leven al in hotels en kan beamen dat dit bij de grote ketens prima werkt. Die hebben vaak verschillende receptionisten in shifts die echt niet onthouden wie te gast is. Gewoon zelfverzekerd doorlopen. Moet je wel weten waar de liften zijn :ROFLMAO: want op en neer lopen zoeken valt dan weer wel op.
Bij kleine hotels (Zeker de familie-bedrijven) kan dit wat lastiger zijn. Vaak kent men hun gasten. En ik denk dat ze ook meer "op hun hoede" zijn voor mensen die ze niet herkennen. Vaak is het hotel hun eigendom en dus zijn ze meer "beschermend" dan receptionisten van een groot hotel. Het zijn namelijk niet alleen wandelaars die geen gast zijn en toch "zelfverzekerd" doorlopen. Soms ook types die geïnteresseerd zijn in de eigendommen van gasten.
 
Wel eens een hotelkamer geboekt via Dayuse. Bij het inchecken wenste de receptioniste me een gezellige afspraak toe. Ze wist precies wat er aan de hand was.
Een geboekte kamer is een geboekte kamer. Voor de rest boeit het ze weinig denk ik. Mogelijk dat die zaak uit Valkenburg tijdelijk tot iets scherpere blikken geleid heeft, maar nu post-covid draait het maar om één ding: Omzet.

Ik heb overigen nog nooit een hotelafspraak gehad, maar het zou mij niets uitmaken.
In het skw een kamer verlaten terwijl er net een gids met een hele groep toeristen langs loopt is dan meer een dingetje.
 
Hotel of privé
Nog nooit enige problemen gehad, krijg altijd op tijd kamer nummer zodat ik niet met de receptie in contact kom soms kreeg ik ook het bericht kom maar langs de achterkant zo moet je niet langs de hoofdingang passeren. Elke date was perfect qua communicatie
 
Een keer in een hotel geweest. Kamernummer gekregen en je kon inderdaad gewoon langs de receptie lopen. Was er nog nooit geweest en had wel problemen om de kamer te vinden. Dit was iemand van het personeel ook opgevallen en die vroeg mij wat ik zocht dus ik zei dan gewoon het kamernummer. Die man van het personeel wist toen wel goed genoeg waarom ik daar was. Toch niet echt wat je wil. Voor naar de sectie te gaan waar ik moest zijn moest je ook door het restaurant wandelen. Als je dan achteraf terug naar huis trekt en je moet door een vol restaurant voel je je ook wel wat aangekeken. Superstom, want voor die mensen ben je ook gewoon een hotelgast die van zijn kamer komt maar toch was dat wat bevreemdend. Er was ook een zij-ingang blijkbaar die ik beter had kunnen gebruiken, maar als je er nog niet geweest bent kan je dat natuurlijk niet weten. Als ik het nog eens opnieuw zou doen zou ik mij toch wat beter voorbereiden denk ik.

Die DVP had moeten uitleggen hoe u zo discreet mogelijk haar kon bereiken in dat hotel. Dat is immers ook in haar belang, dat haar werkzaamheden zo min mogelijk opvallen.
Sinds hotels strenger worden gecontroleerd zullen ze er niet blij mee zijn. Ja, meer inkomsten dankzij de DVP's die er ontvangen maar dat zal niet opwegen tegen de zeer slechte publiciteit, reputatieschade, boetes, en een mogelijke sluiting.
 
Zalig op hotel. Geen pottekijkers van buren die dikwijls maar al te goed weten wat er naast de deur allemaal gaande is. Rendez-vous hotels zijn helemaal de max daar weet iedereen wat er gebeurt is dagelijkse kost voor hen. Ook het parkeren aan een hotel vergt in het algemeen veel minder problemen dan bij privé.
 
Paar keer hotel date gehad. Nooit problemen mee gemaakt.
Een maal, toen ik in de lift naar buiten stond, vroeg een super enthousiaste jongeman mij of ik zo lekker had geslapen. Was komisch.
 
Ik heb 1x een dame bezocht in een (veel te kleine) hotelkamer.
Moest ik toch ook met m'n domme kop de weg naar de trap vragen. Doch no questions asked. Maar het was dan ook een drukke periode in dat specifieke hotel.
 
2x in hotel afgesproken, eerste keer was prima, je hoefde niet eens is langs de receptie te lopen maar kon zo na het parkeren de lift in naar de goede etage(groot hotelketen). 2e keer was een kleiner hotel en ik vroeg nog aan de dvp of ze iets gingen vragen, nee was het antwoord. Echter toen ik binnenkwam en naar links en rechts keek om de lift te vinden werd er meteen gevraagd of ik het kon vinden. Gewoon ja gezegd en doorgelopen maar ik denk dat ze gauw genoeg doorhebben waarvoor je er bent haha.. Conclusie voor mij het liefste priveadres en voorkeur naar appartement.
 
1x gedaan, bastion in Tilburg, binnenlopen en naar de lift geen probleem, verdieping had ik al gehad, maar als je de lift uit komt heb je de kamer sleutel nodig om op de gang naar de kamer te komen, en daar voor mij gevoel lang staan wachten tot de dvp eindelijk eens kwam om de deur open te maken, en daarom 1x gedaan, en geen hotel bezoek meer.
 
Hebben jullie ook een goed verhaal klaar voor als je iemand tegenkomt in een hotel ? Ik maak geen grote verplaatsingen dus als ik iemand tegenkom in een hotel op 10 km van mij thuis, sta ik wel met mijn mond vol tanden. Bij privé-ontvangst heb je dat probleem ook niet.
 
zonnebril op en n koffer met Tui stickers mee

Hebben jullie ook een goed verhaal klaar voor als je iemand tegenkomt in een hotel ? Ik maak geen grote verplaatsingen dus als ik iemand tegenkom in een hotel op 10 km van mij thuis, sta ik wel met mijn mond vol tanden. Bij privé-ontvangst heb je dat probleem ook niet.
Dan is die iemand toch ook in dat hotel dicht bij zijn/haar huis, je kan toch ook even aan het kijken zijn hoe het hotel is, omdat je gasten over krijgt die je in dat hotel wenst onder te brengen. Gewoon zelfverzekerd zijn, geen probleem.
 
In sommige hotels heb je een sleutel of pasje nodig voor de lift. Maar ik denk dat de dames of bookers daar wel rekening houden. Anders kan je dat altijd vragen aan de dame (of booker). Ook hoe je naar lift moet lopen.
Het mag officieel niet, maar veel hotels knijpen een oogje toe. Nadeel van een hotel is dat men niet al te veel geluid kan maken. 😜
 
Hebben jullie ook een goed verhaal klaar voor als je iemand tegenkomt in een hotel ? Ik maak geen grote verplaatsingen dus als ik iemand tegenkom in een hotel op 10 km van mij thuis, sta ik wel met mijn mond vol tanden. Bij privé-ontvangst heb je dat probleem ook niet.
Ik denk niet dat er iemand zaken mee heeft wat jij op dat moment in het hotel doet toch?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan