Algemeen Hotstore, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga (vanavond) zaterdag 30 mei eindelijk eens als stylish tgirl naar Hotstore Aalst. Wat moet ik me erbij voorstellen? Wat mag ik verwachten? Bedankt om me te helpen met wat deskundige info.

Bekijk bijlage 518368
Hey, ben er al vaak geweest in girly lingerie.

Toegang voor ts/vrouwen is gratis. Anders 35eu dacht ik.

Zeer nette omgeving met handdoek, locker, douche, lavabo... Twee zalen met matrassen, zetels, swing in de gay zaal...

Je kunt je er wel amuseren, maar meer volk in de week.
Dan gaan de getrouwde heren "naar het werk".

Bekijk bijlage 521511
Ik zou graag vandaag of morgen naar Hotstore Aalst gaan. Welk moment raden jullie me aan om als stijlvol sletje te worden gebruikt ? Help !!! Want ik kijk er teveel naar uit om het een fiasco te laten worden ...
Vandaag , zal niet meer gaan wat mij betreft. Bent u geweest? Of ben je er al eens geweest? Ik nog nooit maar zou wel eens willen de sfeer opnemen……

Bekijk bijlage 521511
Ik zou graag vandaag of morgen naar Hotstore Aalst gaan. Welk moment raden jullie me aan om als stijlvol sletje te worden gebruikt ? Help !!! Want ik kijk er teveel naar uit om het een fiasco te laten worden ...
Ik kan enkel int weekend.
Maar men zegt dat het drukst op weekdagen is in de namiddag. Wanneer de mannen "naar hun werk gaan". 😁

Ik ga morgen. (Zondag)

Hey,
ik ben bi maar heb nog niet veel ervaring. Ik zou graag eens naar de ciné gaan maar liggen daar ook bvb condooms?
Ja, condooms in een kommetje. Je krijgt een handdoek en lockersleutel. Wc, lavabo en douche aanwezig.

Kostprijs voor man alleen is 30 of 35eu. Maar zoals eerder gezegd, dit is een erg nette locatie met comfort (matrassen, deftige zetels,...)

Ja, condooms in een kommetje. Je krijgt een handdoek en lockersleutel. Wc, lavabo en douche aanwezig.

Kostprijs voor man alleen is 30 of 35eu. Maar zoals eerder gezegd, dit is een erg nette locatie met comfort (matrassen, deftige zetels,...)

Hotstore is toch een cinema? Krijg je daar een handdoek? Ik dacht dat men met kleren aan naar het scherm gingen kijken en dat er nadien wel wat gefoefeld kon worden

Terug
Bovenaan Onderaan