Recensie Hottie, Lommel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Collin

Newbie
7
01/05/22
9
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Sensuele milf zoek paydate in Noord Limburg/Kempen, ontvang in camper
Hallo here Ik ben een knappe blonde Nederlandse MILF van 45 lentes, 172 groot en 68 kg en c cup. Ik hou ervan om mannen te verwennen in mijn camper. Ik ontvang regio Mol, Neerpelt, Overpelt, Eksel, Lommel..... Vanavond tussen 20.00u en 23.00 u, morgen de hele dag en avond en vrijdag enkel overdag tot 18.00 u.Zaterdag overdag onder voorbehoud. Voor een half uurtje plezier vraag ik 100 euro, ik doe geen vluggertje. Neuken en pijpen is altijd met condoom. Xxxxx

Deze dame vorige week in haar camper bezocht, is een lekker vrouwtje dat van seks houd, komt ook meermaals squirtend klaar, kortom een leuke date, voor herhaling vatbaar​
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Heeft terug geadverteerd vandaag. Maar ben niet zo een fan van haar lijf eerlijk gezegd.

(*) EDIT: moeilijk om te linken. Gewoon zoeken op "camper"
//Mod: Link staat gewoon in #4//
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vorige week deze dame ontmoet in haar camper in Eksel. Strak lichaam voor haar leeftijd, bloedje geil, squirt, .... na de tweede keer bleef ze aan mijn pik trekken en vroeg om meer. Een dame die zelf ook onvervalst geniet. Dat zie en voel je. Kom zeer zeker terug.
ontvangt zij nog. Ben jij nog bij haar geweest? zou graag eens afspreken?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan