Recensie Hottie West & Oost Vlaanderen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jimmy009

Newbie
6
15/06/24
5
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/hottie-26/
Totale kosten (in euro)
300
Enkele dagen geleden voor de 1ste keer afgesproken en was een zeer aangename en geile dame. Precies zoals in haar adv.( want ik heb al andere tegengekomen 🙈). Ze stelt je direct op je gemak bij kennismaking op de parking. Eens de kamer binnen, eerst nog wat gepraat en gekust waarna ze me lekker beginnen pijpen is en ik op haar mooie borsten mocht komen. ( klaarkomen in haar mondje mocht jammergenoeg niet 😕). Niet getreurd want wat nog kwam was zalig. Daarna haar een befbeurt gegeven en je zag dat ze er van genoot, ze kronkelde en kreunde heerlijk 🤤. Uiteindelijk is ze op mij komen zitten en ben ik voor de 2de keer gekomen. Dan nog wat gepraat en gestreeld op bed met een glaasje en al bij al 2u30 bij haar geweest. Bij het weggaan had ze wel nog een geile verrassing. Toen ik afscheid nam liet ik mijn hand nog eens zakken en plotsklaps deed ze mijn broek terug open en hebben we nog een vluggertje gedaan tegen de deur. 🤤😊.

Wat een geile en leuke dame die weet hoe je te verwennen en er zelf ook van geniet. Heb echt genoten van de tijd met haar. Ik spreek zeker nog af met haar in de toekomst. 😁

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan