• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Hotwife rubriek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik me dan weer afvraag, bij een dergelijk groot aantal keren gemeenschap binnen een vrij kort tijdsbestek; wordt het niet te pijnlijk of belastend voor haar intieme delen?
(zeker in combinatie met het gebruik van de welbekende rubbertjes)
Britney heeft een hoge sexdrive en een poesje dat bijna steeds vochtig staat. In het begin had ik ook wat schrik maar uiteindelijk was het nog maar twee keer pijnlijk nadien (oa na die van 42 keer). Wel spaart ze de dag nadien haar poesje wat en is het dan gevoeliger.
En wat zeker ook helpt is dat ze beffen en vingeren amper toelaat op gangbangs. Het is net dat dat vaak een poesje droger maakt, al beseffen vele mannen dat niet. Vele van haar neukers weten dat wel al, en wees gerust, ze missen niets 😉

Wat ik me dan weer afvraag, bij een dergelijk groot aantal keren gemeenschap binnen een vrij kort tijdsbestek; wordt het niet te pijnlijk of belastend voor haar intieme delen?
(zeker in combinatie met het gebruik van de welbekende rubbertjes)
Als een dame opgewonden is en het goed glijd geeft condoomgebruik geen probleem en er bestaat ook nog iets als glijmiddel.

Not my cup of tea..
Gelukkig, de enige verstandige opmerking die ik heb kunnen vinden.
Voor de rest is een overspannen dwaas aan het woord die ons mannen wil wijsmaken dat een vogelkooitje het walhalla is!
En voor de vrouwen geldt dat ze toch minimaal 1000X op de (vreemde) rug moeten om nog enig plezier in een relatie te kunnen beleven!
En dan zijn er nog wat meelopers die smullen van al die sappige verhalen, doen zich ook nog voor als wetenschapper of deelgenoot, die het wel even begrijpelijk zal uitleggen!
"Not my cup of tea!!

Voor de rest is een overspannen dwaas aan het woord die ons mannen wil wijsmaken dat een vogelkooitje het walhalla is!
En voor de vrouwen geldt dat ze toch minimaal 1000X op de (vreemde) rug moeten om nog enig plezier in een relatie te kunnen beleven!
En dan zijn er nog wat meelopers die smullen van al die sappige verhalen, doen zich ook nog voor als wetenschapper of deelgenoot, die het wel even begrijpelijk zal uitleggen!
"Not my cup of tea!!
Hier, sukkeltje moest ook weer eens reageren 🤣. We kennen je standpunten al, maar moest je weer eens schelden en proberen verwijten? Waar staat dat dat voor alle vrouwen geldt? Denk je dat ik niet weet dat zij niet de norm is? Maar goed, je moest weer eens schelden en uitlachen. Je doet maar. En weet je sukkel, er zijn er hier velen die ons echt kennen (in tegenstelling tot jou en bvb. Fred) en weten dat niks verzonnen is. Zielig dat je daar niet mee om kan. "Maxxie weet wel beter" 😘

Laatst bewerkt:
Hier, sukkeltje moest ook weer eens reageren 🤣. We kennen je standpunten al, maar moest je weer eens schelden en proberen verwijten? Waar staat dat dat voor alle vrouwen geldt? Denk je dat ik niet weet dat zij niet de norm is? Maar goed, je moest weer eens schelden en uitlachen. Je doet maar. En weet je sukkel, er zijn er hier velen die ons echt kennen (in tegenstelling tot jou en bvb. Fred) en weten dat niks verzonnen is. Zielig dat je daar niet mee om kan. "Maxxie weet wel beter" 😘
Cuck, ik heb geen enkel bezwaar tegen een aardig "hotwife verhaaltje", maar je begint zo opgewonden te worden dat je veelal in herhaling valt. "Knellende kooitjes, hotwife dat op één middag 2 meter worst neemt".
Het wordt echt allemaal te veel.
Vooral voor de reguliere wandelaar!
Advies: Keer terug op onze aarde!

"Not my cup of tea!!
Sjonnie zijn reactie is idd verstandig. Hij zegt gewoon dat is niets voor mij. Hij heeft gewoon zijn mening, maar laat anderen doen wat ze willen. Zonder mensen te beginnen aan te vallen.

Jij daar in tegen regageert hier als een klein kind. Het niet om dat jij het niet zou willen en het niet kan begrijpen dat je daar voor mensen moet beginnen aanvallen en dwaas noemen.

De dwaas hier ben jij zelf. Er verplicht niemand jou om chuckcold etc te proberen of zelfs leuk te vinden. Dus laat mensen ook hun ding doen.

Laatst bewerkt:
@maxxie Het zijn toch altijd dezelfde onvolwassen roepers die een topic moeten om zeep helpen met hun laag bij de grondse opmerkingen die kant nog wal raken .
Kritiek en discussie moet kunnen maar doe es normaal en verneder of oordeel/veroordeel Kevin en Britney niet , je kent ze trouwens niet eens .

Ga je wat amuseren in het Club Amai topic , daar zit het vol van volk zoals jij .

Cuck, ik heb geen enkel bezwaar tegen een aardig "hotwife verhaaltje", maar je begint zo opgewonden te worden dat je veelal in herhaling valt. "Knellende kooitjes, hotwife dat op één middag 2 meter worst neemt".
Het wordt echt allemaal te veel.
Vooral voor de reguliere wandelaar!
Advies: Keer terug op onze aarde!
Ik schrijf geen "verhaaltjes" maar schreef een review over onze trip naar twee clubs in praag. net zoals ik dat reeds deed over Amai, Goesting, Buddha, enzovoort. Dus bij deze enkele tips voor jou:

Tip1: spreek voor jezelf
Tip2: lees het dan niet
Tip3: oordeel wat minder op basis van uw eigen vooroordeeltjes.

Verder hoef ik, noch in het dagelijkse leven noch in mijn relatie "terug naar aarde te keren". Wij zitten zeer goed in ons vel. En nu ga ik niet meer op uw frustraties reageren.

PS: Thanks Roxas - nailed it.

Laatst bewerkt:
"Not my cup of tea!!
Een beetje respect mag wel voor ieder zijn opvatting. Hier is een cuck die heel open deelt over zijn belevenissen. Ik kan daar alleen respect voor hebben, ook al is het niet mijn keuze van relatievorm.

Als je er niks mee kan of wil, bestaat er gewoon een negeerknop.
Iemand bashen of zijn relatie analyseren op basis van eigen subjectieve aannames is niet chill noch respectvol.

Ik (M26) en mijn vriendin (F24) zijn elkaars jeugdliefde en al bijna 10 jaar een stel. Een jaar of 5 terug zijn we beginnen experimenteren met de hotwife/hobby-slet lifestyle en we genieten er enorm van. Wat begon als een spannend spelletje is ondertussen een echte passie geworden.

Mijn vriendin kickt vooral op aandacht, sletterig gedrag en "gebruikt" worden. Onze ervaringen lopen sterk uiteen. Het begon met kleine opdrachtjes en avontuurtjes: uitgaan zonder slipje, andere mannen verleiden, hoerige kledij, tieten flashen, ... Sinds enkele jaren hebben we ook ervaring met groepsactiviteiten van kleine blowbangs en gangbangs bij ons thuis, outdoor dogging tot inloop-gangbangs met 20+ man en clubavonden.

Twee weken geleden bijvoorbeeld, toen het bloedheet was, heeft ze op een verlaten snelwegparking 10 pikken gepijpt en geneukt. Geweldig gezicht om al die mannen met stijve lullen rond haar te zien staan en hun zaad in haar kut of over haar kont te zien spuiten.

Ik ben op zoek naar goede dare-ideeën.

Alles is welkom: publieke dares, risicovolle situaties, groeps-dares, outdoor, auto, winkel, parking, events, vernederende/geile opdrachten, etc. Hoe hoeriger en creatiever, hoe beter.
Gooi gerust je ideeën hieronder in de comments!

Ik (M26) en mijn vriendin (F24) zijn elkaars jeugdliefde en al bijna 10 jaar een stel. Een jaar of 5 terug zijn we beginnen experimenteren met de hotwife/hobby-slet lifestyle en we genieten er enorm van. Wat begon als een spannend spelletje is ondertussen een echte passie geworden.

Mijn vriendin kickt vooral op aandacht, sletterig gedrag en "gebruikt" worden. Onze ervaringen lopen sterk uiteen. Het begon met kleine opdrachtjes en avontuurtjes: uitgaan zonder slipje, andere mannen verleiden, hoerige kledij, tieten flashen, ... Sinds enkele jaren hebben we ook ervaring met groepsactiviteiten van kleine blowbangs en gangbangs bij ons thuis, outdoor dogging tot inloop-gangbangs met 20+ man en clubavonden.

Twee weken geleden bijvoorbeeld, toen het bloedheet was, heeft ze op een verlaten snelwegparking 10 pikken gepijpt en geneukt. Geweldig gezicht om al die mannen met stijve lullen rond haar te zien staan en hun zaad in haar kut of over haar kont te zien spuiten.

Alles is welkom: publieke dares, risicovolle situaties, groeps-dares, outdoor, auto, winkel, parking, events, vernederende/geile opdrachten, etc. Hoe hoeriger en creatiever, hoe beter.
Wat dacht je hiervan: Het gezicht van je vriendin volledig (laten) onderspuiten dan door de stad lopen met al dat zaad op haar gezicht. Eventueel hoerig gekleed.

Jullie zijn een stel naar mijn hart.

Je kan haar diverse dingen laten doen:
- laat haar achter een raam plaatsnemen. Ze staat dan te kijk en ter beoordeling. De mannen die van haar dienst gebruik willen maken moeten vragen wat het kost en zij moet een bedrag noemen. Degenen die van niks weten betalen dit. De mannen die met jou iets afgesproken hebben betalen een gereduceerd tarief omdat ze een afgesproken code zeggen tegen haar. Maar alleen nadat zij eerst haar tarief heeft gezegd. Dat optimaliseert haar hoer-zijn.
- stel haar op een openbare plaats (niet te openbaar) tentoon. B.v vastgebonden aan een boom of op een picknicktafel waarna mannen haar kunnen gebruiken en hun sperma droppen op haar lichaam. Uiteraard houd jij een oogje in het zeil vanwege haar veiligheid.
- laat haar naakt en geblinddoekt op een zichtbare plaats staan (b.v op een balkon) zodat ze niet weet wie haar allemaal kan zien.
- ze kan ook een gewone gangbang houden waarbij ze in het begin geblinddoekt is en dus niet weet hoeveel en welke mannen er zijn die haar gebruiken. Eventueel kan ze later haar blinddoek af doen om alsnog te zien wie haar neukt of geneukt heeft.
- Ze kan sperma verzamelen op haar kleding van diverse mannen en daarmee zichtbaar door een winkelstraat lopen.

En het allerbelangrijkste is: nodig mij uit bij jullie avontuurlijke feestjes.

Jullie zijn een stel naar mijn hart.

Je kan haar diverse dingen laten doen:
- laat haar achter een raam plaatsnemen. Ze staat dan te kijk en ter beoordeling. De mannen die van haar dienst gebruik willen maken moeten vragen wat het kost en zij moet een bedrag noemen. Degenen die van niks weten betalen dit. De mannen die met jou iets afgesproken hebben betalen een gereduceerd tarief omdat ze een afgesproken code zeggen tegen haar. Maar alleen nadat zij eerst haar tarief heeft gezegd. Dat optimaliseert haar hoer-zijn.
- stel haar op een openbare plaats (niet te openbaar) tentoon. B.v vastgebonden aan een boom of op een picknicktafel waarna mannen haar kunnen gebruiken en hun sperma droppen op haar lichaam. Uiteraard houd jij een oogje in het zeil vanwege haar veiligheid.
- laat haar naakt en geblinddoekt op een zichtbare plaats staan (b.v op een balkon) zodat ze niet weet wie haar allemaal kan zien.
- ze kan ook een gewone gangbang houden waarbij ze in het begin geblinddoekt is en dus niet weet hoeveel en welke mannen er zijn die haar gebruiken. Eventueel kan ze later haar blinddoek af doen om alsnog te zien wie haar neukt of geneukt heeft.
- Ze kan sperma verzamelen op haar kleding van diverse mannen en daarmee zichtbaar door een winkelstraat lopen.

En het allerbelangrijkste is: nodig mij uit bij jullie avontuurlijke feestjes.
En jij bent een boxer?
Dromer lijkt me beter bij al die fantasie!☹️

Mss kan je eens een pizza dare doen. Je besteld een pizza en laat die thuis leveren. Wanneer de pizzabode aanbelt is het de bedoeling dat je vriedin de deur in lingerie, ondegoed, badhanddoek of naakt de deur open doet. ( je kan daar zo ver in gaan als je wil)

Mss kan je eens een pizza dare doen. Je besteld een pizza en laat die thuis leveren. Wanneer de pizzabode aanbelt is het de bedoeling dat je vriedin de deur in lingerie, ondegoed, badhanddoek of naakt de deur open doet. ( je kan daar zo ver in gaan als je wil)

Straks staat er een 15-jarige bezorger aan de andere kant van de deur.

Ik woon in een bosrijk gebied. Daar is aan de rand van een paadje een kapelletje. Het deurtje zal openstaan.
Daar neemt ze plots, geknield met het hoofd gebogen in bidhouding. In een jurkje.
Dan komt deze oudere man binnen. Met de juiste kuchcode laat zij, met nog steeds gebogen hoofd toe, dat de hand onder haar rok verrassend haar kontje en kutje streelt en langzaam haar slipje uittrekt omdat het toch zo nat wordt.
Even later ligt dat op de grond, onder haar kerkstoel. Tot de man achter haar het opraapt nadat hij haar even heeft gelikt, en het slipje rond haar arm draait, als een paternoster...terwijl ze nog steeds niet omkijkt en verder bidt...

Seg, zal ik anders een PM sturen voor het vervolg?

Mss kan je eens een pizza dare doen. Je bestelt een pizza en laat die thuis leveren. Wanneer de pizzabode aanbelt is het de bedoeling dat je vriedin de deur in lingerie, ondegoed, badhanddoek of naakt de deur open doet. ( je kan daar zo ver in gaan als je wil)
Zelfs daar moet je mee oppassen, tegenwoordig:

Het is ook niet slim om dat begint te filmen. Als meteen begint aan te raken.

Ik heb dat in een paar filmpjes gezien van een franse die dat deed. Die deed de deur altijd open in lingerie. Voor ze iets deed vroeg ze aan haar wou komen.

Ik woon in een bosrijk gebied. Daar is aan de rand van een paadje een kapelletje. Het deurtje zal openstaan.
Daar neemt ze plots, geknield met het hoofd gebogen in bidhouding. In een jurkje.
Dan komt deze oudere man binnen. Met de juiste kuchcode laat zij, met nog steeds gebogen hoofd toe, dat de hand onder haar rok verrassend haar kontje en kutje streelt en langzaam haar slipje uittrekt omdat het toch zo nat wordt.
Even later ligt dat op de grond, onder haar kerkstoel. Tot de man achter haar het opraapt nadat hij haar even heeft gelikt, en het slipje rond haar arm draait, als een paternoster...terwijl ze nog steeds niet omkijkt en verder bidt...

Seg, zal ik anders een PM sturen voor het vervolg?
Dit valt geknield niet mee .

Terug
Bovenaan Onderaan