Algemeen House of Pleasure, Kinrooi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
20
28/03/22
18
Hoi Newbe hier.

Ik heb op google maps gekeken waar house of pleasure ligt. maar ik vroeg mij af hoe dat zit met het gebouw betreden en verlaten.
Dat is naast 2 restaurants en een kerk aan de overkant. of is er een meer discrete manier om daar naartoe te gaan?
Zelf ben ik ook getint en vraag mij ook af hoe ik de situatie moet benaderen. Ik ben ooit 1 keer eerder naar een dvp geweest maar dat was op de wallen in Amsterdam en daar is het niet echt een issue.
 
Ingang is om de hoek in een zijstraat (Merrenhofstraat), er is een kleine parkeerplaats meer uit het zicht. Je kunt ook gewoon op straat parkeren wat verderop, ter hoogte van de club geldt een parkeerverbod. Alles te bekijken via Maps en Streetview.
 
Hoi Newbe hier.

Ik heb op google maps gekeken waar house of pleasure ligt. maar ik vroeg mij af hoe dat zit met het gebouw betreden en verlaten.
Dat is naast 2 restaurants en een kerk aan de overkant. of is er een meer discrete manier om daar naartoe te gaan?
Zelf ben ik ook getint en vraag mij ook af hoe ik de situatie moet benaderen. Ik ben ooit 1 keer eerder naar een dvp geweest maar dat was op de wallen in Amsterdam en daar is het niet echt een issue.
Aan de rechterkant van het pand ligt een straat met ook de ingang.
Kun je redelijk discreet naar binnen.
 
Ingang is om de hoek in een zijstraat (Merrenhofstraat), er is een kleine parkeerplaats meer uit het zicht. Je kunt ook gewoon op straat parkeren wat verderop, ter hoogte van de club geldt een parkeerverbod. Alles te bekijken via Maps en Streetview.
De auto gewoon ergens een eindje verderop zetten. Voorbij de kerk, langs de doorgaande weg ergens... in die woonwijk achter het hoerenkot is niet zo heel veel parkeerplek.

En dan langs achter naar binnen idd.
 
Ik zie nog geen algemeen topic staan voor HoP.
Zelf al tig maal geweest. Fantastische dames gehad, en ook wat mindere. Laatste tijd lijkt de lineup niet geweldig maar vandaag zie ik weer wat nieuwe staan.
 

Bruna, ziet er op het eerste gezicht niet verkeerd uit.

Ook niet verkeerd, overweeg het er eens op te wagen, mooi kontje!

Alexsandra, opgegeven leeftijd 20.. erg jong. Foto's zijn niet geweldig maar ziet er opzich ook niet verkeerd uit.
Maar niet verkeerd uitzien en inzet zijn toch 2 hele verschillende dingen. Hoop dat iemand hier al ervaring heeft opgedaan en het wil delen? :)
 
Eén van de betere ervaringen heb ik met Vanessa gehad. Ontvangt nog altijd in Limburg, maar wel privé. Hanteert een prijs van €150 en dat vind ik dan wel veel. Terwijl je bij hop €120 betaalt.
 
@Kranky
150 euro is niet te veel als er PCZ, tongzoenen en noem maar wat bij zit.
120 euro is veel te veel als je nauwelijks iets mag bij de dame en ze niets wenst te doen.
Het is maar hoe je het bekijkt. ;)
Maar 150 is teveel als je niks mag.
En 120 mooi bedrag als alles mag.
Is maar hoe je het bekijkt 😅😅

Ik heb mijn oog laten vallen op Alexsandra.
Nog nooit naar HOP geweest. Staat nog altijd op verlanglijstje.
 
Heeft er iemand een ervaring met Catalina bij hop.
Vind er ook geen recensie van wat me beetje rear lijkt.
Euh gewoon even zoekfunctie gebruiken 😊

 
Terug
Bovenaan Onderaan