Recensie April hot, Lier

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ridderke

Newbie
11
09/05/23
3
1
Hé iedereen
Daarnet ben ik eens langs Avril/april gegaan…
Tja de nood was hoog en alles in haar mogelijkheden sprak me erg aan dus ik naar daar…
Daar aangekomen moest ik binnen gaan net naast een terrasje van een restaurant pfff wat een hoop bekijks kreeg ik daar…🤣
Goed eenmaal boven deed de dame open en wat was me dat een mooie verschijning…Mooi gezicht mooi lichaam lekkere kont en haar tieten amai ze sprongen er bijna uit 😅
Er werd aangeboden om even te douchen maar had me net thuis gedoucht dus was niet nodig dan naar de kamer propere kamer is volgens mij een soort van B&B die bij dat restaurant hoort…
De centjes geregeld en dan begon ze lekker zwoel te dansen voor mij lekker schurend tegen mijn jonge heer man wat een lichaam grrr🥵
Daarna mocht ik me neerleggen op bed en dan begon de miserie…
Ze wou me direct beginnen pijpen met condoom oké is goed voor mij maar ik wil dan wel lekker 69 doen zodat ik lekker kan genieten en proeven van haar poes natuurlijk…
Toen zei ze in gebrekkig Engels dat ik niet mocht beffen of vingeren enkel neuken…
Oké zo gezegd zo gedaan maar eens bezig zet ze zich zodanig dat je bijna niet bewegen of blokt ze alles af…
Ik was haar doggy aan het neuken en ondertussen wou ik haar clit strelen goh ze was heel snel om mijn hand daar weg te trekken naar haar borst…
Verschillende standjes geprobeerd maar bij alles het zelfde telkens blokken en tegenwringen…
Tja dan is het moeilijk om te genieten hoor, laat staan klaar te komen in mijn geval dan…(en ze gebruikt immens veel glijmiddel)
Dus dan maar gevraagd om met klaar te trekken dat was ook niet direct met haar zin maar uiteindelijk heeft ze het dan toch gedaan…
Het was goed voor ene keer maar ze ziet mij niet meer terug.
Dan geef ik liever iets meer uit voor een half uurtje om dan toch tenvolle te kunnen genieten…
Jullie zijn bij deze gewaarschuwd. https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/april-hot.html

Terug
Bovenaan Onderaan