- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-zwangere-harige-kut.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Deze week afspraak gemaakt met Valeria. Heel erg slecht. De advertentie en app correcspondentie zijn misleidend en worden niet nageleefd.
Zo slecht dat ik na 25 min bedankt heb voor de moeite (of juist het ontbreken van de inspanningen). En uiteraard geld weg.
Probleem is hier m.i. de taal en de beheerder. Perfect Nederlands in de communicatie op de website. Via de app mix van Engels en Nederlands.
Ik vermoed dat de dame in kwestie niet de communicatie verzorgd. Ze spreekt portugees daar ze van Zuid-Amerikaanse komaf is.
Dame van de foto, zeer waarschijnlijk wel. (99%) zeker.
Wat gaat er mis, prive ontvangst gevraagd? ja bb (antwoord). nee het is een prive huis. Liepen nog meer meisjes rond.
Spreekt geen woord Engels of Nederlands.
Zoenen nee.
Met een slappe piemel comdoon omdoen
Massage..pff over je benen wrijven. that's it.
Vingeren nee. Dame houd de benen bij elkaar.
Kut aanraken mag niet, dan doet ze de handjes ervoor.
Beffen nee, mag buikje kussen.
Pijpen nee dat kan je het noemen
Intiem niet van gekomen
Kortom totaal geen erotische vibe, maar wel geld vragen.
De advertentie vol blah blah (te mooi om waar te zijn)
Je ziet veel van deze advertenties op Redlights, en vermoedelijk gaat het vaak zo.
De beheerder spreekt Eng/Nl. De dames op de site taal NL/Eng/Esp sprekend: vergeet het maar.
Thuisontvangst no way, is toch vaak gewoon een hoerenkast.
Diensten verschillen op de site vermeld vergeleken met de app.
Het is overigens opvallend dat ze na het taalfilter op Redlights toch nog deze advertenties te zien krijgt.
Mijn advies, probeer toch te bellen zodat je hopelijk hoort wie je spreekt, dan kan je nog voortijdig ingrijpen als je er een verschil is bij het fysieke treffen.
Vermoedelijk gaat het vaak zo en wordt er toch uitgebuit vermoed ik, klant betaald ook mee en houd het dan in stand, dat is spijtig.
Zo slecht dat ik na 25 min bedankt heb voor de moeite (of juist het ontbreken van de inspanningen). En uiteraard geld weg.
Probleem is hier m.i. de taal en de beheerder. Perfect Nederlands in de communicatie op de website. Via de app mix van Engels en Nederlands.
Ik vermoed dat de dame in kwestie niet de communicatie verzorgd. Ze spreekt portugees daar ze van Zuid-Amerikaanse komaf is.
Dame van de foto, zeer waarschijnlijk wel. (99%) zeker.
Wat gaat er mis, prive ontvangst gevraagd? ja bb (antwoord). nee het is een prive huis. Liepen nog meer meisjes rond.
Spreekt geen woord Engels of Nederlands.
Zoenen nee.
Met een slappe piemel comdoon omdoen
Massage..pff over je benen wrijven. that's it.
Vingeren nee. Dame houd de benen bij elkaar.
Kut aanraken mag niet, dan doet ze de handjes ervoor.
Beffen nee, mag buikje kussen.
Pijpen nee dat kan je het noemen
Intiem niet van gekomen
Kortom totaal geen erotische vibe, maar wel geld vragen.
De advertentie vol blah blah (te mooi om waar te zijn)
Je ziet veel van deze advertenties op Redlights, en vermoedelijk gaat het vaak zo.
De beheerder spreekt Eng/Nl. De dames op de site taal NL/Eng/Esp sprekend: vergeet het maar.
Thuisontvangst no way, is toch vaak gewoon een hoerenkast.
Diensten verschillen op de site vermeld vergeleken met de app.
Het is overigens opvallend dat ze na het taalfilter op Redlights toch nog deze advertenties te zien krijgt.
Mijn advies, probeer toch te bellen zodat je hopelijk hoort wie je spreekt, dan kan je nog voortijdig ingrijpen als je er een verschil is bij het fysieke treffen.
Vermoedelijk gaat het vaak zo en wordt er toch uitgebuit vermoed ik, klant betaald ook mee en houd het dan in stand, dat is spijtig.