Algemeen Hua Hin

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Solemate

Newbie
18
14/12/21
10
Beste medewandelaars, ik ken Nana Plaza en Soi Cowboy in BKK zowat van buiten, maar ga nu voor't eerst naar Hua Hin. Iemand tips voor wat wandelplezier? Is er überhaupt wel iets te wandelen?
 
Hau Hin is zeker een wandelbestemming, populair bij Noren en Finnen.

ben er een jaar of 5 geleden geweest en toen was soi bintabhan(walkingstreet)de plaats met de barren(als ik het mij nog goed herinner is dit een straat of 4 met barren),nu heb ik een tijdje geleden wel iets gelezen van een nieuw bar complex dus kan beetje veranderd zijn.
nu dit is geen pattaya maar wel voldoende barren (ik gok een kleine 100 baretjes),verder is er niet echt veel te zien buiten strand en winkelen maar dit is in Pattaya ook zo:) , het is wel wat rustiger dan pattaya.
er is een een youtube kanaal van iemand die er woont en deze geeft redelijk veel info over Hua Hin ,naam kanaal (Jonny There Is Something Happening)

staat ook nog op mijn lijst van bestemming waar ik wel eens terug heen wil ;)
 
Het kanaal van Jhonnny, is zeker een aanrader, Oz lingo is effe wennen🤣

Neem de trein van Hua Lampong naar Hua Hin (4:15-5u 150-550 baht), het duurt niet lang meer, voordat dit historische stationnetje wordt opgeheven en in een museum veranderd. Met de trein, kan daarna nog steeds, er komt alleen een ultramodern station voor in de plaats.

Jammer dat de ferry tussen Pattaya en Hua Hin, de Corona crisis niet heeft overleefd.

 
Hua Hin is mooi maar voor wandelen heb je er echt weinig te zoeken.. ja er zijn massageshops en wat bars. Maar veel is niet op loopafstand en het is een soort eindstation voor oudere dames die eerst elders werkte...
 
Hua Hin is mooi maar voor wandelen heb je er echt weinig te zoeken.. ja er zijn massageshops en wat bars. Maar veel is niet op loopafstand en het is een soort eindstation voor oudere dames die eerst elders werkte...
Als je alleen gaat om te wandelen, dan zou ik deze plaats overslaan. Ik ben er ook een keer geweest, lang geleden met mijn ex. Het is leuk voor een paar dagen om lekker naar het strand te gaan, en s'avonds wat te drinken in een barretje. Er was toen der tijd wel een leuke discotheek waar in het weekend veel dames uit Bangkok kwamen, Dat waren geen working girls maar ze waren wel in voor een verzetje.
 
Niet alleen in Hua Hin, die zijn in heel Thailand wel te vinden.
Dat klopt, maar het was wel opvallend in Hua Hin. Van veel van de dames, hadden de ouders een tweede huis in Hua Hin. Dus dochterlief kon daar lekker op stap gaan. Het is een totaal ander vibe en publiek dan in Pattaya.
 
uit zelfinteresse is wat opzoek werk gedaan en het nachtleven is grotendeels verhuisd naar soi 94 sinds vorig jaar, bar complex wonderland en een nieuw complex in aanbouw.
Hua Hin is ook makkelijk bereikbaar er vertrekt elk uur een bus vanaf de luchthaven en bus station ekkamai, ben je het moe kan je makkelijk vertrekken naar bangkok,phuket,koh samui dus zeker is de moeite om te bezoeken.
de opmerking van enkel oudere vrouwen klopt niet volgens mij, ikzelf heb er een jaar of 5 geleden 2 jonge meisjes meegenomen(deze waren wel groentjes dus slecht engels )en op de youtube film van laatste maanden in het nieuwe complex zie ik toch wat meisjes.

de reacties van sommige dat er niets te wandelen valt is natuurlijk persoonlijk ervaring, bij mij was Hua hin goed maar bijvoorbeeld, heb in Chaing Mai nog nooit iets beleefd dat de moeite was terwijl dat er veel wel positief zijn over Chaing Mai dus is persoonlijke ervaring en op het juiste moment op de juiste plaats zijn ;)
 
@Rony80 klopt inderdaad. Maar 2e huis bezitters uit BKK, vindt je bijvoorbeeld ook in Kanchanaburi en andere makkelijk uit de hoofdstad bereikbare plaatsten. Lees: "op relatief korte afstand van Bangkok".
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen het nodige veldwerk gedaan en inderdaad is Soi Bintabhan the place to be. Het straatje zelf stelt niet veel voor maar ook in de omgeving zijn er voldoende barretjes te vinden. Barfine 500 Thb, meisjes vragen 2000 Thb en 300 voor een ST kamer. Gemiddeld zijn de dames iets ouder, of eerder van alle leeftijden. Ook jonge dames te vinden hoor. Zelf een zeer leuke ervaring gehad met een 21 jarig erg onervaren meisje. Opvallend in Hua Hin is het bijzonder grote aantal massage salons. Weet niet of hier ook iets te beleven valt, omdat dit absoluut mijn ding niet is. Ook vond ik de dames die er werkten eerder iets minder aantrekkelijk...Al met al is Hua Hin echt niet tegen gevallen. Maar straks toch maar terug naar mijn favoriete speeltuin, BKK...
 
Heb er net ook wat veldwerk gedaan. De eerder genoemde plekken kloppen.
Soi Bintabhan heeft ook 2 3 kroegen met live musc wat soms best aardig is. Ook op de night market 2 live bands bij de restauarants, vlakbij de beach ook wekelijks een optreden van de Bangkok Beatles. Erg goede coverband.

Ik mis nog het straatje soi 80.
Erg rustig in vergelijking met de rest, terwijl aanbod toch best divers is; van 25-60, ook meerdere ladyboys en doordat het zo rustig is heb je alle keuze.
Barfine tot 22 uur 500, daarna 300. ST 1000 LT 2000, onderhandelbaar natuurlijk. Leo/Chang 80 baht, ladydrink 130. Dus prima prijzen.
In de regio best wat leuke tripjes te maken en als je de dame al vroeg barfined heb je gewoon een dag company en goede sex. Heerlijk toch?

En de massages zijn inderdaad enorm qua aanbod, ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat daar nog een droge boterham (kom rijst) aan te verdienen is op dit moment zonder alle Chinezen, Russen en Indiers. De meiden doen echt enorm hun best. Dat ging zo ver dat ik een dame via TF had ontmoet, prijs gemaakt en ze ophaalde bij het hotel, meenam naar haar condo, me daar ontzettend goed verwende (en ik haar ook ;) )en me netjes weer bij het hotel terugbracht. Voor 1300 baht 2 uur onder de pannen.
Wat mogelijk op andere plekken ook is, maar mij in die 5x dat ik Thailand heb bezocht nooit was aangeboden was de privateroom. Hier meerdere keren, toch net iets relaxter als dat je 3 gordijntjes verder een andere customer zijn kwakkie hoort lozen :) Prijzen voor de privateroom 1300-1500 voor 1 uur met alles er op en eraan.

Opvallend vond ik dat geen enkele dame (bargirl, masseuse of "gewone" dame) pijpte met condoom en als ik gewild had bij allen ook NMC had gehad. Dat is me veel te tricky, maar ik weet dat er hier wat echte avonturiers zijn die dat kunnen waarderen ;)

Tevens werkt ThaiFriendly hier ook prima, iets minder aanbod natuurlijk dan Pattaya/Jomtien, maar ik heb er 3 leuke contacten door gehad (meiden begin 30, nog niet kil, koel en afgehard).
Wat ik hier in het algemeen prettig vond is de relaxtere sfeer dan met name Pattaya. Waarschijnlijk voor de 40minner het omgekeerde, maar deze 50plusser beviel dat goed.
En het aantal pensionado's hier viel me zat mee in vergelijking tot Jomtien waar ik me jong voelde.


Ik snap de keuze om hier met pensioen te gaan ook best. Er is hier bijna alles om lekker te genieten zowel qua natuur, cultuur, internationale keuken, misschien voor Thailand niet de goedkoopste spot, maar toch.

Ik heb me hier prima vermaakt en ben zeker van plan terug te komen.
 
Laatst bewerkt:
In dit artikel staat dat de ferry service in augustus 2021 officieel werd beëindigd. Het zou me verwonderen dat amper een jaar later dat zou zijn teruggedraaid. Die hele ferry-service is overigens nooit erg populair geweest.
... Maar only in Thailand. Het zou me dus niks verbazen, als deze dienst in de nabije toekomst alsnog wordt ge-reboot. Overigens is er ook een ferry (rederij Seahorse), van Sattahip vv Changwat Songkhla, met overjarige Japanse kajuit Ferries. Zoiets als wat ook over de Noordzee vaart.
 
Het probleem met die ferry was dat je wel van Pattya naar Hua Hin en terug kon op 1 dag, maar niet van Hua Hin naar Pattaya en terug dezelfde dag. Om beide richtingen gelijk te schakelen zouden ze twee ferries moeten inleggen en dat hebben ze nooit gedaan. Volgens mij heeft die ferry nooit zijn geld opgebracht en met de corona-restricties was er al snel een goed argument gevonden om de licentie terug te geven.
 
Iemand recent in Hua Hin geweest? Ik ben er komende april.
Heb een tijdje terug gelezen op Thaiger, en hierboven ergens in een reactie, dat in en rond Soi 94 (ten westen van het spoor) er aardig wat barren en restaurants bij gekomen zijn. En dat een aantal barren hier naartoe verhuisd is die eerst in Soi Bintabaht zaten. Soi Bintabaht schijnt een beetje een aflopende zaak te zijn.
Zal de gemeente wel goed uitkomen. Die willen dat Hua Hin de bekende familiebestemming blijft. Een centrum vol barren en dames past natuurlijk niet helemaal in hun ideale plaatje.
De tuktukchauffeurs zal het ook goed uitkomen. Soi Bintabaht en Soi 94 liggen ongeveer 1,5 km uit elkaar.
Soi 80 ligt er ongeveer tussen in. Ben hier in 2019 geweest, was toen erg rustig daar.
Over het algemeen heb ik niets te klagen over het aanbod van dames in Hua Hin. Liep genoeg leuks rond toen ik er in 2018 en 2019 was.
In ieder geval, over een week of 4 zal ik hier een kort verslag doen!
 
Iemand recent in Hua Hin geweest? Ik ben er komende april.
Zie mijn verslagje van December.

Wat ook leuk is van die soi 94 is dat redelijk vlak bij de Chang foodcourt is.
Als je daar van houdt tenminste. Ik heb meerdere meiden vanuit de bar er mee naar toe genomen en dan al flink wat lol gehad voor de bedpret kon beginnen. Prima eten daar en gewoon lekkere Thaise rock en pophits. Dus grootste deel van het publiek gaat uit zijn/haar dak daar.
De nightmarkets zijn zeker ook leuk, maar tammer en de live muziek is daar veel rustiger. Publiek is daar vaak ook meer op toeristen of gezinnen gericht.

Benieuwd naar je verhalen!
 
Ga in mei naar Hua Hin. Waar logeer je het best en is het meeste en beste nightlife nog altijd in het centrum om meer aan soi94 ? Zijn de bars de moeite en waar vind je de betere. of is Ao Nang beter?.hoor het graag van jullie.
 
Met de private taxi van Pattaya naar Hua Hin gereden voor 2500 baht. Hotel in soi 53, omsingeld door massagesalons. Bij de salons is de bezetting prima van kwaliteit. Ook jonge meiden voldoende aanwezig, meiden die er nog zin in hebben er wat van te maken. Nooit gevraagd voor de start om een private room en extra's. Wel dit altijd gekregen. Een oliemassage kost 300 baht, ongeveer €8 en duurt een echt uur. De dames zijn zonder uitzondering nogal uitschieterig met de handjes en zorgen dat de stemming er als snel inzit. Het aanbod voor extra diensten komt al snel als ze zien dat je daarvoor in de mood bent.
Voor een handjob betaalde ik 500 baht extra. Alles uit en overal aankomen was 200 baht extra. Voor er op en erover was het tussen de 500 en 1000 baht extra (vraagprijs, die diensten niet afgenomen). Hier en daar was pijpen zonder condoom gratis bij de handjob.
De dame die het beste Engels sprak (25 jaar, mooie slanke Isaan girl) vertelde dat er wel meer dan 1000 dames in de massage business werken in Hua Hin. Keuze genoeg.
Als ik een salon kies dan kijk ik altijd eerst naar binnen of het geen zaak is met 20 stoelen voor de voetenmassage. Ook gordijnen hebben niet mijn voorkeur. Ook kies ik dames die in hun eigen kleding voor de zaak zitten.
Het nachtleven is niet te vergelijken met Pattaya of Nana Bangkok. En dat is voor een week ook prima.
 
Juli 2023 nog eens naar Hua Hin geweest. Alles is weer open, alhoewel de Thai in openbaar vervoer en winkels steevast nog een mondkapje dragen. Geen sporen van Corona meer, hier en daar een pand dat leeg staat maar of dat het gevolg van de pandemie is waag ik te betwijfelen. Weinig toeristen en veel, heel veel Thaise dames in de massagesalons en beerbars die verveeld wachten op een klant. Dus mannen: als je twijfelt om te gaan…….niet twijfelen, gaan! Duizenden Thaise dametjes van alle leeftijden, schone en minder schone wachten op jou. Ik ben geen fan van beerbars dus behalve dat er velen waren in Walking Street nabij het Hilton hotel en in het straatje schuin tegenover het station, als je met het gezicht naar het station staat, naar links, kan ik niks over prijzen vertellen. Ik ben er een keer doorheen gelopen vlak voor het donker werd en zag toen tal van mooi aangekleed en opgemaakte jongedames wachten op wat komen gaat. Mijn passie ligt meer bij de massagesalons en daarvan zijn er honderden, en dat is echt niet overdreven. Rond Hilton vind je er velen en rijd maar eens kriskras door de stad en ook aan de andere kant van het spoor en je zult er velen ontdekken. Sommige wat obscuur en sommigen heel sjiek. Prijzen voor een oliemassage liggen rond de 300/350 baht voor een volledig uur. Ik heb een massagesalon gevonden vlakbij Hilton die het voor 250 baht aanboden. Dat was het goedkoopste dat ik ben tegen gekomen. Omgerekend nog geen € 6,50. En daarvoor een fantastische massage gekregen met uiteraard wat extra's. De dames geven je sowieso een geweldige massage, ze zijn vaak heel tenger maar hebben een enorme kracht in hun vingers. En wil je meer…….in bijna elke salon en bij bijna elke masseuse lukt dat. Hoe? Gewoon laten gebeuren. Ze masseren uitstekend en raken dan net heel toevallig heel even je ballen of pik aan met de zijkant van hun pink tijdens de strijkingen. Heel subtiel. Ik reageer daar onmiddellijk op en uiteraard zien ze dat en dan vragen ze zelf wel of ze ' daar' ook mogen masseren. Het was 500 extra voor aftrekken, soms inclusief gratis pijpen. Voelen aan de masseuse kan meestal ook en kost nog eens 200 extra. Sommigen vroegen meer maar je kunt onderhandelen. Ik denk dat ik zo'n 10 massages heb gehad waarvan er 2 slecht waren, 6 goed en 2 werkelijk fenomenaal. Één van de twee slechten had ik bij een nette massagesalon aan de hoofdweg vlakbij Market Village waar de dames allemaal keurige paarse uniformen aanhadden. De jongedame in kwestie was hooguit 25 maar totaal niet mijn type. Daarbij masseerde ze zeer stevig tot het pijnlijke aan toe. Mijn gekreun van de pijn negeerde ze waardoor ik maar een keer 'auw' mompelde. 'Sorry sir' zei ze dan maar vervolgens plantte ze haar elleboog wederom in mijn schouderblad en duwde me bekans door de tafel heen. Heb nog 3x 'auw' gezegd maar het hielp niet. Ik had het idee dat ze mannen haatte. De beste massage heb ik gehad in de soi als je van de Night Market naar de zee loopt. In dat straatje met op het einde een ATM aan de rechterkant is aan het begin een massagesalon aan de linkerkant waar de dames een donkere broek dragen en een lichtblauw of lichtlila hemd. Ze zijn niet opdringerig, roepen niet naar je. Oliemassage kost hier 350 baht. Ik had een slanke dame van een jaar of 28 met een ietwat pokdalig gezicht. Zou ik op straat zo voorbij zijn gelopen maar eenmaal boven op de tafel deed ze de gordijntjes dicht en begon me te masseren met zeer veel gevoel. Streek steeds dichter bij mijn intieme zone en bouwde zo bij mij heel veel spanning op wat ze uitstekend deed. Het omdraaimoment liet niet veel te raden over. Het was duidelijk zichtbaar dat ik genoot van de massage. Voor haar het sein om op die voet verder te gaan en toen ze mijn linkerbal heel even per ongeluk aanraakte tijdens een strijking en ik mijn been nog wat meer naar buiten legde om haar wat meer plaats te geven werden de volgende strijkingen steeds meer tegen de grens aan waardoor mijn pik kaarsrecht omhoog ging staan en het handdoekje optilde. Ze nam gewoon de tijd, was niet gehaast en masseerde me steeds intiemer waardoor ik het op een gegeven moment niet meer kon houden en me helemaal liet gaan. Wat een massage! Die andere bij Hilton voor 250 baht was ook fantastisch. Als je met de rug naar Hilton staat ga je rechtsaf richting zee, dan links met de bocht mee en na een honderdtal meters aan de linkerkant zie je een kleine salon met een handgeschreven bordje oilmassage 250. Doen! De meeste masseuses komen uit de Isaan. Absoluut de moeite waard!
 
Iemand recent in Hua Hin geweest? Ik ben er komende april.
...
In ieder geval, over een week of 4 zal ik hier een kort verslag doen!
Nou, beter later dan nooit...
Ik was er dus in april een paar dagen.
Twee maal overdag een mountainbike gehuurd om buiten de stad een beetje rond te fietsen. Ook even off road over een bospad achter die bekende berg met het uitzicht. En ja hoor, een lekke band daar in het bos. Een doorn van een centimeter of twee recht erin. Kon ik met de fiets in de hand een uur terug lopen.

De eerste avond naar Soi Bintabaht. Was er rond een uurtje of 8. De dames daar zijn vrij opdringerig. Bij elke bar proberen ze je naar binnen te trekken.
Bij de vierde bar is het ze gelukt. Helaas achteraf. Kwam een meid naast me zitten, begin 20 uit de Isaan. Sprak nauwelijks Engels. Twee drankje voor ons besteld. Een andere dame (eigenlijk een trans volgens mij) kwam even meehelpen met vertalen. Op een gegeven moment vroeg de vertaalster of ik die meid mee wilde nemen voor een short time. Ik vroeg hoeveel. 3000 zei ze. Ik zei dat ik dat teveel vond. Ze vertaalde het aan die meid. De vertaalster liep weg en ging weer op straat staan. De meid naast mij zei niets meer, dronk haar drankje op en liep ook weg. Na een paar minuten alleen gezeten te hebben heb ik afgerekend en ben gegaan. Heb geen bye meer gezegd. Donder maar op dacht ik.

Ben gelijk doorgelopen naar Soi 80. Daar een stuk rustiger en niet opdringerig. Alleen sommige roepen wel wat als je voorbij loopt. Een dame die ik een paar jaar geleden heb leren kennen is er zelf een bar begonnen. Dus daar natuurlijk even uit beleefdheid gaan zitten.
Ze had er vijf dames werken. Niet de lekkerste maar twee waren er wel leuk genoeg om mee te nemen. De ene de eerste avond en de andere de tweede avond. Ze vroegen 2000 voor long time. barfine weet ik niet meer. Zal wel 500 geweest zijn. Alleen long time was bij hun seks en slapen en 's ochtend niks meer...
De seks daar was niks mis mee. De eerste meid (midden 20) was een echte girlfriend experience. Tongzoenen, pijpen en lekker rustig aan neuken.
De tweede (midden 30) was wat minder rustig in bed. Ze werd helemaal wild toen ik aan haar tepeltjes begon te sabbelen. Haar daarna lekker hard doggystyle geneukt.

In het nieuwe uitgaansgebied bij Soi 94 ben ik niet geweest. Misschien de volgende keer. In april ben ik er weer.
 
Laatst bewerkt:
Herkenbaar. Ik ben er laatst December geweest en vond soi 80 ook zoveel relaxter dan soi BB.
Soi 94 is veel groter, veel meer meiden, en leuk dat er vlakbij zo'n Changcourt is met knallende Thaise rock en Mor Lam, love it. Daar ook veel van de werkende chicks totaal uit hun plaat zien gaan. Geweldig!
 
Ben in 2018 of 2019 een keer door Soi 94 en een zijstraat gefietst. Viel mij toen al op dat er aardig wat restaurants en barren zaten. Vroeg mij nog af waarom hier?
Nu zie ik in het geüpdate Streetview dat Soi 94 inderdaad veel groter is! En groter is geworden in vergelijking met de streetviewfoto's van vorig jaar. Meer van die ronde barren met rieten dakjes, daar aan de overkant een nieuw barrencomplex, in een zijstraatje langs het spoor een nieuw barrencomplex.
Ga hier zeker heen de komende keer.
Die Changcourt, is dat die ene met die wit-met-blauwe gebouwen er omheen? Daar ben ik wel twee maal met die dame die ik ken gaan eten. Was wel al vroeg denk ik, iets na 18:00.
Beide keren stond er dezelfde meid te dansen in het midden van het court waar de tafels nog onbezet waren. Fles bier op tafel en aangeschoten. Volgens die kennis van mij spoorde ze niet helemaal. Was wel een lekker ding trouwens. ik schat tussen de 20-25 jaar, slank, halflang haar. Ze maakte en paar keer oogcontact met mij. Maar ja, om er op af te stappen als de hele foodcourt meekijkt... LOL
 
Die Changcourt, is dat die ene met die wit-met-blauwe gebouwen er omheen?
Als je van Soi 80 komt, bij de rotonde van soi 88 meteen op de hoek. Volgens mij zijn er ook niet meer. Vanaf daar klein stukje lopen tot Soi 94.
En inderdaad heel wat meiden Mauw daar... Ik ben er 1x alleen geweest en kreeg ook geen contact, ik denk dat de meiden gewoon echt een avondje vrij zijn zonder geile farang ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan