Recensie Huisvrouw, Schoten 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
358
29/10/21
281
37
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lekker-huisvrouwtje-2.html
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een volle, echte huisvrouw die ontvangt in een proper appt in het centrum tegen democratische prijzen.
Ze doet wat ze zegt te doen. Hygiëne top.
Grote tieten, lekker kutje dat zich lekker laat beffen. Daarna gepijpt en lekker geneukt in meerdere standjes.

Ik zou durven teruggaan. Wil je een blonde bimbo, wrong place, wil je een warme vrouw next door, go

 
Jammer dqt ze nios van foto's heeft , wqnt zoiets spreekt me wel aan voor nog eens een pijpdate van een nayture dame te krijgen, maar ze moet er wel een beetje geil uitzien natuurlijk
 
Een volle, echte huisvrouw die ontvangt in een proper appt in het centrum tegen democratische prijzen.
Ze doet wat ze zegt te doen. Hygiëne top.
Grote tieten, lekker kutje dat zich lekker laat beffen. Daarna gepijpt en lekker geneukt in meerdere standjes.

Ik zou durven teruggaan. Wil je een blonde bimbo, wrong place, wil je een warme vrouw next door, go

Een volle, echte huisvrouw die ontvangt in een proper appt in het centrum tegen democratische prijzen.
Ze doet wat ze zegt te doen. Hygiëne top.
Grote tieten, lekker kutje dat zich lekker laat beffen. Daarna gepijpt en lekker geneukt in meerdere standjes.

Ik zou durven teruggaan. Wil je een blonde bimbo, wrong place, wil je een warme vrouw next door, go

Hoe heb je ze kunnen bereiken heb je soms een telefoonnummer?
 
ik heb al een paar keer met haar afgesproken
steeds per mail gaat vlot zelf voor binnen het uur af te spreken ze is zeer flexibel
Proper appartement vriendelijke dame
pijpt goed neuken heb ik nog niet gedaan omdat ik vind dat ze goed pijpt (pzc)
is volslank
zeer voordelig tarief
 
Een volle, echte huisvrouw die ontvangt in een proper appt in het centrum tegen democratische prijzen.
Ze doet wat ze zegt te doen. Hygiëne top.
Grote tieten, lekker kutje dat zich lekker laat beffen. Daarna gepijpt en lekker geneukt in meerdere standjes.

Ik zou durven teruggaan. Wil je een blonde bimbo, wrong place, wil je een warme vrouw next door, go

In welke buurt van schoten ontvangt ze ergens?
 
Is er eventueel een mogelijkheid om een foto van een of andere website toe te voegen gezocht onder het onderwerp Gilf of Milf of… om een idee te krijgen wat je kan verwachten of helemaal niet … of is dit een brug te ver en ongehoord van me dit te vragen …?
 
Is er eventueel een mogelijkheid om een foto van een of andere website toe te voegen gezocht onder het onderwerp Gilf of Milf of… om een idee te krijgen wat je kan verwachten of helemaal niet … of is dit een brug te ver en ongehoord van me dit te vragen …?
Een foto is niet toegestaan, een link wel.
 
Vandaag met haar een afspraak willen maken. Stuurde een mailtje voor op een bepaald uur af te spreken, kreeg snel bericht dat het ok was. 2min later een mail met waar ik kan parkeren, daarna een mail of ik van Schoten ben, antwoorde positief hierop en kreeg weer een mail van waar ik vandaan kwam, geantwoord hierop en toen kwam er een mail met dat de afspraak niet door kon gaan maar wel een uur later. Dit paste niet voor mij en stelde voor wat vroeger te komen maar dit kon weer voor haar niet. Dus per mail afspreken is voor mij niet makkelijk met haar je moet blijven antwoorden dit is van de gekke. Heb met dezelfde al is voorgehad met sms net hetzelfde verhaal. Ik denk dat ik ze maar ga laten waar ze zit en op een ander ga. Geld kan je overal uitgeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan