Recensie Huize Fleur Yvon 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sexbomxxx

Newbie
7
15/10/23
5
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/yvon/
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Waardeloos. Half uur betaald.
Stond binnen 20 minuten weer buiten. Intiem en pijpen zou er standaart bij zitten. Maar moet er echt om vragen anderd blijft het alleen bij aftrekken. Uiteindelijk geen intiem. Nooit eerder z'n slechte ervaring gehad bij Fleur.
 
Laatst bewerkt:
Waardeloos. Half uur betaald.
Stond binnen 20 minuten weer buiten. Intiem en pijpen zou er standaart bij zitten. Maar moet er echt om vragen anderd blijft het alleen bij aftrekken. Uiteindelijk geen intiem. Nooit eerder z'n slechte ervaring gehad bij Fleur.
Maar ja wellicht was er geen klik, dat kan natuurlijk ook.
Maar als ik het goed begrijp is intiem dus extra geworden :)
Dan kan ze beter de koffie schenken voor de dames.
 
Maar ja wellicht was er geen klik, dat kan natuurlijk ook.
Maar als ik het goed begrijp is intiem dus extra geworden :)
Dan kan ze beter de koffie schenken voor de dames.
Het kan inderdaad zo zijn dat er geen klik is, maar dat denk ik niet. Omdat ik Yvon in het verleden ook wel eens heb bezocht. En van anderen ook geen positieve berichten van Yvon heb gehoord.
 
Waardeloos. Half uur betaald.
Stond binnen 20 minuten weer buiten. Intiem en pijpen zou er standaart bij zitten. Maar moet er echt om vragen anderd blijft het alleen bij aftrekken. Uiteindelijk geen intiem. Nooit eerder z'n slechte ervaring gehad bij Fleur.
Het zelfde bij mij, uur afspraak maar geen intiem.
Ze draaide er zo omheen dat de tijd om was.
Geen herhaling.
 
Laatst bewerkt:
Tja was ik maar op tijd gewaarschuwd. Wat betreft die klik, was ik misschien wat te vriendelijk. En ze hoeft niet mee te gaan naar de kamer met mij. Het is haar keuze om het wel te doen. Ik had liever gehad dat ze had geweigerd.😁
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/yvon/
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijdje geleden zonder afspraak naar Huize Fleur gereden, beetje dom want met zoveel goede dames had ik beter een afspraak kunnen maken. Nu bleek alleen Yvon beschikbaar. ze heeft vrij grote borsten dus ik dacht me daar wel mee te vermaken in het half uurtje.
Nou vooruit, de oudere dames hebben bij Fleur een prima reputatie.

Beter had ik nog snel de recensies gecheckt want dat had me geld en frustratie bespaard.

Veel gedoe over wat nou inclusief is en wat bij het extra-pakket hoorde. Dat was al het zoveelste signaal. Op bed gegaan met haar. Ze kan er niks aan doen natuurlijk, maar totaal niet mijn type. Dus had wat moeite met hard worden. Ze deed haar best met pijpen, maar het koste moeite haha

Intiem was een probleem, gevoelig etc, dus ik dacht laat maar. Dit ging m niet worden. Ze heeft me toen klaar getrokken, dat deed ze goed en was wel fijn eerlijk gezegd.

Klaargekomen, afscheid genomen en met het gevoel "had ik maar een afspraak gemaakt!" In de auto terug naar huis gestapt. Zonde!
 
Vandaag was ik bij huize Fleur en kwam ik aan de praat met Yvon. Ik zat te wachten op een andere dame en ze bood mij wat te drinken aan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar echt super vriendelijk vond. Zelfs zo vriendelijk dat ik haar best wel zie zitten.

Maar als ik hier de recensies lees, begin ik toch serieus te twijfelen. Is het allemaal gemaakte vriendelijkheid? Zijn er mannen die wel een goede klik en ervaring met haar hebben?

De recensies die hier staan zijn gebaseerd op een kort bezoek, zou een afspraak van een uur misschien wel meer bieden?

Ik ben echt verbaasd, ik voelde echt een leuke vibe. Maar ben dus niet met haar mee geweest, dus ik kan niets zeggen over haar diensten.

Kan iemand mij vertellen dat mijn radar niet helemaal off is en een positieve ervaring delen? Anders moet ik er maar eentje voor "the team" nemen en zelf op onderzoek uitgaan :ROFLMAO:
 
Vandaag was ik bij huize Fleur en kwam ik aan de praat met Yvon. Ik zat te wachten op een andere dame en ze bood mij wat te drinken aan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar echt super vriendelijk vond. Zelfs zo vriendelijk dat ik haar best wel zie zitten.

Maar als ik hier de recensies lees, begin ik toch serieus te twijfelen. Is het allemaal gemaakte vriendelijkheid? Zijn er mannen die wel een goede klik en ervaring met haar hebben?

De recensies die hier staan zijn gebaseerd op een kort bezoek, zou een afspraak van een uur misschien wel meer bieden?

Ik ben echt verbaasd, ik voelde echt een leuke vibe. Maar ben dus niet met haar mee geweest, dus ik kan niets zeggen over haar diensten.

Kan iemand mij vertellen dat mijn radar niet helemaal off is en een positieve ervaring delen? Anders moet ik er maar eentje voor "the team" nemen en zelf op onderzoek uitgaan :ROFLMAO:
Hoi,
Ik had een uur en geen intiem gehad (Wel graag gehad natuurlijk, daar kom ik voor), ze bleef al heel lang weg na de betaling.
En toen heel veel kletsen, en de tijd met andere dingen volmaken ( glas halen voor water)
Beetje strelen en dan opeens warm hup weer van bed af. Enz enz
Ook 10 min voor die tijd moest ik mij weer aankleden.
Het was net of ik bij een privé adres was maar dan een buitenlandse die overal 2 dagen is.
 
Hoi,
Ik had een uur en geen intiem gehad (Wel graag gehad natuurlijk, daar kom ik voor), ze bleef al heel lang weg na de betaling.
En toen heel veel kletsen, en de tijd met andere dingen volmaken ( glas halen voor water)
Beetje strelen en dan opeens warm hup weer van bed af. Enz enz
Ook 10 min voor die tijd moest ik mij weer aankleden.
Het was net of ik bij een privé adres was maar dan een buitenlandse die overal 2 dagen is.
Dankjewel voor de verduidelijking. Heb je haar daar ook op aangesproken? Ik snap dat aanspreken op zoiets niet makkelijk is, maar kan zeker helpen.

Ik speel toch met de gedachte en keer een afspraak met haar te plannen. Dan is dit nuttige informatie om de afspraken helder te maken.

Mocht ik ervoor gaan dan laat ik het hier zeker weten.
 
Hoi,
Ik had een uur en geen intiem gehad (Wel graag gehad natuurlijk, daar kom ik voor), ze bleef al heel lang weg na de betaling.
En toen heel veel kletsen, en de tijd met andere dingen volmaken ( glas halen voor water)
Beetje strelen en dan opeens warm hup weer van bed af. Enz enz
Ook 10 min voor die tijd moest ik mij weer aankleden.
Het was net of ik bij een privé adres was maar dan een buitenlandse die overal 2 dagen is.

Dat lang weg blijven om geld weg te brengen is een dingetje in dit huis. Was mij ookal eens bij andere dames op(tegen-)gevallen...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/yvon/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat is er beter dan zelf maar de proef op de som te nemen, als je twijfelt over een dame.

Niets inderdaad! Aangemoedigd door een mede wandelaar met woorden in de strekking van "het kan je hooguit geld kosten, gewoon uitproberen", ben ik vandaag bij Yvon geweest.

In een eerdere reactie heb je kunnen lezen dat ik bij Yvon direct een klik voelde toen ze mij aansprak in de ontvangstruimte, toen ik zat te wachten op Amber vorige keer.

Gezien de reviews hier, begon ik toch te twijfelen of mijn radar dan echt zo "off" was. Dan zelf maar de stoute schoenen aantrekken dacht ik.

Nou, gelukkig niets mis met mijn radar. Eenmaal binnen werd ik door Yvon opgehaald en naar de kamer gebracht.

Ik had afgesproken voor een uur en ze gaf aan dat er wat extra's mogelijk waren. Waarvan met name pzc mij aansprak. Om niet in onderhandeling te raken, afgesproken 200 euro voor een uur inclusief tongzoenen, pzc, het hele standaard pakket. Ja ik weet dat een paar wandelaars dat echt teveel geld vinden, vooral niet doen dan 😉

Yvon is een vlotte echt Nederlandse dame, type buurvrouw al wat meer op leeftijd. Een gezette dame, met heerlijke borsten. Puur natuur, prima naar mijn smaak.

Het begon met samen douchen, waar ze heerlijk mijn ballen en pik heeft gewassen. Klaar voor het vervolg gingen we op bed liggen.

Yvon is een prater, maar niet vervelend. Ze maakte het me naar de zin, begon me lekker af te trekken met kokos olie. Heerlijke zachte handen en lichaam heeft ze.

Daarna over gegaan tot een heerlijke pzc sessie. Ze pijpt prima, niet het beste wat ik heb gehad, maar ruim voldoende.

Toen gaf ze aan het wel lekker te vinden als ik haar borsten zou inwrijven met olie. Dat zag ik wel zitten, zo heb ik heerlijk lang aan haar borsten en tepels gezeten, terwijl ze mij lekker aan mijn pik trok.

Gevraagd of ik haar mocht beffen en dat was geen probleem. Ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen, dus lekker lang gelikt. Ze heeft een heerlijke frisse geschoren poes. Ze werd lekker nat, maar het lukte mij niet om haar klaar te likken. Ze doet ook niet alsof, wat ik alleen maar kan waarderen.

Aangezien de tijd al redelijk vorderde heb ik het neuken afgeslagen en heb ik gevraagd of ze me af wilde trekken.

Dat deed ze met gevoel, maar zoals helaas de laatste tijd wel vaker, werd ik niet echt hard. Uiteindelijk gevraagd of ze naast me kwam liggen en terwijl ze lekker mijn ballen masseerde, heb ik mijzelf naar een hoogtepunt getrokken.

Al bij al was het een prima bezoek. Ik vind Yvon een warm en gezellig mens. Een no nonsense dame waar je mee kunt lachen, die haar vak prima verstaat. Service echt dik in orde.
Ik ga haar zeker nog wel eens vaker bezoeken.

En mocht iemand nog tips hebben hoe ik mijn gereedschap weer op volle oorlogssterkte krijg, laat gerust een dm achter 😊
 
Wat is er beter dan zelf maar de proef op de som te nemen, als je twijfelt over een dame.

Niets inderdaad! Aangemoedigd door een mede wandelaar met woorden in de strekking van "het kan je hooguit geld kosten, gewoon uitproberen", ben ik vandaag bij Yvon geweest.

In een eerdere reactie heb je kunnen lezen dat ik bij Yvon direct een klik voelde toen ze mij aansprak in de ontvangstruimte, toen ik zat te wachten op Amber vorige keer.

Gezien de reviews hier, begon ik toch te twijfelen of mijn radar dan echt zo "off" was. Dan zelf maar de stoute schoenen aantrekken dacht ik.

Nou, gelukkig niets mis met mijn radar. Eenmaal binnen werd ik door Yvon opgehaald en naar de kamer gebracht.

Ik had afgesproken voor een uur en ze gaf aan dat er wat extra's mogelijk waren. Waarvan met name pzc mij aansprak. Om niet in onderhandeling te raken, afgesproken 200 euro voor een uur inclusief tongzoenen, pzc, het hele standaard pakket. Ja ik weet dat een paar wandelaars dat echt teveel geld vinden, vooral niet doen dan 😉

Yvon is een vlotte echt Nederlandse dame, type buurvrouw al wat meer op leeftijd. Een gezette dame, met heerlijke borsten. Puur natuur, prima naar mijn smaak.

Het begon met samen douchen, waar ze heerlijk mijn ballen en pik heeft gewassen. Klaar voor het vervolg gingen we op bed liggen.

Yvon is een prater, maar niet vervelend. Ze maakte het me naar de zin, begon me lekker af te trekken met kokos olie. Heerlijke zachte handen en lichaam heeft ze.

Daarna over gegaan tot een heerlijke pzc sessie. Ze pijpt prima, niet het beste wat ik heb gehad, maar ruim voldoende.

Toen gaf ze aan het wel lekker te vinden als ik haar borsten zou inwrijven met olie. Dat zag ik wel zitten, zo heb ik heerlijk lang aan haar borsten en tepels gezeten, terwijl ze mij lekker aan mijn pik trok.

Gevraagd of ik haar mocht beffen en dat was geen probleem. Ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen, dus lekker lang gelikt. Ze heeft een heerlijke frisse geschoren poes. Ze werd lekker nat, maar het lukte mij niet om haar klaar te likken. Ze doet ook niet alsof, wat ik alleen maar kan waarderen.

Aangezien de tijd al redelijk vorderde heb ik het neuken afgeslagen en heb ik gevraagd of ze me af wilde trekken.

Dat deed ze met gevoel, maar zoals helaas de laatste tijd wel vaker, werd ik niet echt hard. Uiteindelijk gevraagd of ze naast me kwam liggen en terwijl ze lekker mijn ballen masseerde, heb ik mijzelf naar een hoogtepunt getrokken.

Al bij al was het een prima bezoek. Ik vind Yvon een warm en gezellig mens. Een no nonsense dame waar je mee kunt lachen, die haar vak prima verstaat. Service echt dik in orde.
Ik ga haar zeker nog wel eens vaker bezoeken.

En mocht iemand nog tips hebben hoe ik mijn gereedschap weer op volle oorlogssterkte krijg, laat gerust een dm achter 😊
Wel duur ook 200 euro zonder intiem.
Maar je hebt wel het uur vol gemaakt?
Of eerder stoppen voor aankleden.
 
Ieder z'n meug denk ik dan maar. Yvon is niet mijn type en ik kan me er verder niet al te druk om maken maar het lijkt er toch wel op dat deze dame de tijd volmaakt met een beetje trekken en masseren en dat intiem (ja; neuken, daar komen de meesten toch écht voor...) bijna niemand schijnt te lukken. Ben benieuwd hoe Huize Fleur hier zelf instaat. Zonder intiem zou je toch wel een aangepaste prijs en hele duidelijke communicatie mogen verwachten i.m.o.
 
Ieder z'n meug denk ik dan maar. Yvon is niet mijn type en ik kan me er verder niet al te druk om maken maar het lijkt er toch wel op dat deze dame de tijd volmaakt met een beetje trekken en masseren en dat intiem (ja; neuken, daar komen de meesten toch écht voor...) bijna niemand schijnt te lukken. Ben benieuwd hoe Huize Fleur hier zelf instaat. Zonder intiem zou je toch wel een aangepaste prijs en hele duidelijke communicatie mogen verwachten i.m.o.
Ik vind dit naar Yvon toe niet echt eerlijk. Ik lees inderdaad hier ook dat meerdere mannen geen intiem kregen. Maar bij mij was het echt mijn eigen keuze. De condooms lagen klaar en er zou zeker geneukt zijn, maar ik heb zelf gezegd dat ik daar geen zin in had. En zoals in mijn review is te lezen lag dat mede aan dienstweigering van mijn gereedschap.
 
Ik vind dit naar Yvon toe niet echt eerlijk. Ik lees inderdaad hier ook dat meerdere mannen geen intiem kregen. Maar bij mij was het echt mijn eigen keuze. De condooms lagen klaar en er zou zeker geneukt zijn, maar wel ik heb zelf gezegd dat ik daar geen zin in had. En zoals in mijn review is te lezen lag dde at mede aan dienstweigering van mijn gereedschap.
Dat kun je wel niet eerlijk vinden, maar bij de meesten overkomt dit wel.
Dus dan zal er wel iets niet in de haak zijn.
 
Ik heb wel eens meegemaakt in een privehuis dat de dame vooraf aangaf dat intiem niet mogelijk was ivm het maandelijks probleem. Het zou Yvon sieren dit vooraf te melden. Wel zo netjes.
Eenmaal gehad bij Hod in Amersfoort, was de dame net ongesteld geworden. Ik kon mijn geld terug krijgen. Vond ik erg netjes. Ben gebleven, massage gehad en handmatig verlost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan