Recensie Katja, Erotheek Freya, Hulst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jolly Humper

Newbie
7
11/08/21
12
1
Zaterdagnamiddag binnen gewaaid. Weinig actie, een koppel of twee en natuurlijk de ontvangstdames die tegen betaling van hun fraaie lichaam laten genieten. Maar wij kwamen voor Katja de cumslut. Ik denk dat ze zweeds is : ze zuigt als een nilfisk, ze naait als een husqvarna en ze trekt als een saab. In haar handen houdt je veen druppel meer over. Wat een heet geval is dat zeg. Vingeren, ook anaal, beffen, tongzoenen, bj en lekker rammen terwijl je haar kont mag spanken en haar tieten mag bepotelen of aan haar tepels zuigen. Ik ben al slechter uitgespeeld voor 60€
 
Juist terug, moet eerlijk zeggen Katja is wel degelijk een sletje.
Op minder dan 10 min tijd 4 man in haar mondje gekomen en laat zich zeer gewillig neuken door ieder aanwezige die dat wil.
Wel geen echte bukkake zien doen, wat ik wel een beetje jammer vond.
Had nog nooit bij Freya binnen geweest, wat is me dat daar toch wel zeer klein. Het is zoeken en toveren om je kleren weg te hangen, of gewoon op de grond te leggen, een minpunt dus maar daar treft Katja geen schuld aan.
Uiteindelijk kun je niet klagen als je maar 60€ betaald voor de volledige namiddag, je mag zelf indien je dit wenst een luchtje gaan scheppen op de markt en terug binnenkomen voor de volgende ronde.
 
Juist terug, moet eerlijk zeggen Katja is wel degelijk een sletje.
Op minder dan 10 min tijd 4 man in haar mondje gekomen en laat zich zeer gewillig neuken door ieder aanwezige die dat wil.
Wel geen echte bukkake zien doen, wat ik wel een beetje jammer vond.
Had nog nooit bij Freya binnen geweest, wat is me dat daar toch wel zeer klein. Het is zoeken en toveren om je kleren weg te hangen, of gewoon op de grond te leggen, een minpunt dus maar daar treft Katja geen schuld aan.
Uiteindelijk kun je niet klagen als je maar 60€ betaald voor de volledige namiddag, je mag zelf indien je dit wenst een luchtje gaan scheppen op de markt en terug binnenkomen voor de volgende ronde.
Ik ga maandag naar Freya/Katja…..voor het eerst…..zin in!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan