Recensie "I need you insede me" Gent 4,36 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

matthiaske

Wandelaar
Forumpionier
36
01/07/21
24
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-need-you-insede-me.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eventjes genoeg van de Thaise dames, dan maar een Afrikaanse dame opzoeken. Profiel op Redlights sprak mij mij hard aan, afspraak gemaakt via Whatsapp en 45 minuten later kon ik al gaan.
Ontving mij in een appartement vlakbij Ledeberg. Ze stuurt het adres door en bij binnenkomst in inkomhal kan je de desbetreffende bel induwen.
Ontving me in een doorzichtig slaapkleed met rode string. Was € 140 voor 1 uur maar € 150 gegeven. Verschijning was ook zeer actueel, natuurlijke borsten, niet al te grote tepels, slank. Wel wat zwarte puistjes precies op het gezicht maar dit viel feitelijk niet op.
Mezelf uitgekleed en mocht starten op de buik. 5 minuten massage waarbij het getease onmiddellijk startte. Na pakweg 5 minuten geplaag mij omgedraaid waarna ze direct begint te kussen, eerst met enkel de lippen, hierna de tong erbij in combinatie met wat handwerk. Nadat mijn filou volledig klaar was, ook een goede 5 minuten 69 gedaan. Geschoren poesje, alles pico bello in orde en werd ook vrij 'natuurlijk' nat merkte ik.
Je merkt dat het wel een gepassioneerde dame is in alles wat ze doet. Ze houdt van goed vastgenomen te worden, redelijk actief in bed, borsten (natuurlijk) mogen goed gekneed worden, evenals de billen en ze suggereert dit zelf door de handen hierop te leggen. Was ook niet bang om haar in het zweet te werken en er volop voor te gaan.
Op dat vlak niet zo'n 100% match gezien ik niet het meest dominante type ben maar ze paste zich aan naar mijn stijl en uiteindelijk ging het wel de GFE achterna.
Gestart met zij on top, in verschillende richtingen en stijlen. Hierna doggystyle... Het kwakje liet serieus op zich wachten. CD ervan, nog wat verder pzc, teasen, liet zich met momenten ook gewillig vingeren, hierbij nog wat 'tongen' om hierna het volgende rubbertje op te zetten en opnieuw in actie te schieten met nog een 3-tal standjes.
Uiteindelijk nog een goede BJ, ging lekker diep, in combinatie met beurtelings aftrekken een deugddoende zaadlozing gehad na pakweg 50 minuten. Even gerelaxed en huiswaarts vertrokken.
Al bij al een zeer goede ervaring! Misschien nog wel eens opnieuw gaan.
 
Laatst bewerkt:
Precies wel telkens dezelfde tekst, maar met andere foto's.
Die meisjes schrijven die tekst niet zelf, meer nog ze weten doorgaans niet wat in die tekst staat. Ik zal je een wijze raad geven van een ouder wordende man: blijf weg van die buitenlandse meisjes die elke week veranderen van stad of land. Er zullen er af en toe wel goeie tussen zitten, maar het is zoeken naar een naald in een hooiberg en de omstandigheden van die meisjes bezorgen je vaak een tristesse. Ik ga er nooit gelukkig weg.
 
is dit deze afrikaanse lady?
Werkende link

 
Is inderdaad deze link https://www.redlights.be/prive-ontv...u-insede-me-last-week-for-teste-my-pussy.html te Gent.
Zoals mijn recensie beschrijft, vond ik haar echt wel goed en denk voor menig publiek!
Denk dat de advertentie gekopieerd is, heeft toch iets grotere borsten dan de recensie/foto's van de meid uit Brugge.
Ze waren ook wel met 2 op het appt waar ze ontving, dus misschien is dit de andere meid?
Ben er vrij zeker van, dat je vrij tevreden buiten stapt ;)
 
Zoals gezegd ben ik vandaag bij Kendall geweest, ze ontvangt samen met een andere Afrikaanse dame in een gezellig en proper appartement in de rand van Gent. ik had voor een uurtje gereserveerd, vroeger had ik al andere Afrikaanse dames en dit was telkens een grote teleurstelling het geld was steeds belangrijker dan de sex. Maar bij Kendall heb ik nooit dat gevoel gehad. Kendall verlaat eind deze week ons land en zou in 2022 terug komen er is nu al iets om naar uit te kijken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-need-you-insede-me.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij Kendall, ze ontvangt in de buurt van decascoop.

Eindelijk nog eens een zwartje waarbij je niet bedrogen buiten komt…

Leuke wat timide meid, jong, mooie borstjes.

Begonnen met een massage om daarna uitgebreid te zoenen en tongzoenen.

Ze geeft super lekkere blowjob waarbij de rest niet vergeten wordt J

2 maal mogen neuken, standjes a volonte… haar ook lekker mogen likken, kortom, eens een aanrader….
 
Is ook eentje dat op mijn lijstje staat , nog nooit een Afrikaanse gehad en al lang benieuwd naar, nu ik de recensies lees overweeg ik toch sterk om een afspraak te maken deze week of volgende week.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-need-you-insede-me.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week dus op bezoek geweest bij Kendall.
Zeer vlot een afspraak kunnen maken en eens daartoe gekomen op een zeer net en gezellig appartement direct allebei uit de kleren en plaatsgenomen op bed.
Douchen was overbodig omdat we allebei net gewassen waren.
Ze was eerst wat onwennig maar eens ik naast haar lag en haar begon te strelen en kussen wist ze direct dat ik geen bruut was en was de onwennigheid direct verdwenen.
Teasend elkaar aftasten , tongzoenen , likken , blowjob … het was alsof we met elkaar al tientallen keren naar bed waren geweest.
Terwijl ik haar befte werd ze behoorlijk nat en maakte ze zachte geluidjes terwijl haar buikspieren schokten wat wees dat ze een eerste orgasme had gekregen. Ik deed verder en ze nam mijn handen en legde ze op haar borsten gebarend dat ik in haar tepels moest knijpen.
Oh wat een lekker poesje heeft die meid en een lekker lichaam.
Terug naast haar en volop zoenen , tongzoenen waarbij haar ademhaling steeds heftiger werd van opwinding.
Een lekkere blowjob waar alles meegenomen werd en in afwisseling met de handen moest ik toch eventjes gas terug nemen.
Mijn beurt terug en via haar nek naar haar borsten zo naar de zijkant van haar lichaam naar haar dijen en billen , afgezakt naar haar kuiten en terug omhoog , oooo wat werd ze opgewonden.
Ze duwde me weg en nam vlug een condoom, ik legde me op mijn rug en ze kwam bovenop me zitten , in één ruk liet ze mijn lid helemaal verdwijnen in haar kutje. Bedrijvig ging ze op en neer afwisselend naar voor buigend om met me te kunnen tongzoenen.
Goh , zelden zoiets meegemaakt met een dvp , dat is echt een gfe ervaring.
Toen het genoeg voor mij was draaiden we in missio en ik drong diep bij haar binnen waar ze uitermate van genoot en na 30 minuten van voorspel en intiem kwam ik een eerste keer geweldig klaar.
Ik dacht nu zal ze vragen om massage maar niets was minder waar, eikel proper gemaakt en ze legde haar lepeltje lepeltje en ze wreef met haar kont mijn lul terug in het gareel.
Allebei hevig zoenend , hijgend en kreunend duurde het niet lang of er zat al terug een muts over en ze gebood me haar in doggy te nemen. Wat een lekker kontje en kreunen dat ze deed.
We eindigden tenslotte zij helemaal plat op haar buik en ik pompend lekker klaar gekomen voor een tweede maal.
Niet getreurd want ze draaide zich om en begon haar poesje te masseren tot ze zelf ook klaar kwam , een prachtig zicht toch.
Daarna terug wat vrijen , teasen en ze zij dat ik haar terug geil maakte al deed zij hetzelfde…
Ik mijn broek aan en ze trok me terug op bed om te tongzoenen en te teasen terwijl ze tussen mijn kruis wreef en mijn hand nam om haar nog eens te vingeren.
Na dit allemaal zeeeeer tevreden buiten gestapt.
Moet zeggen dat dit een echt gfe gehalte was waar ik zo van genoten heb, het was alsof we al jaren sex hadden gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan