WHEM Ibea, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als de foto's een beetje recent zijn ziet zij zeer goed uit voor haar leeftijd. Adv.-tekst is ook veel belovend.
Vlgs. mij is zij al lang in 'the business', dus het kan niet anders dat er ervaringen van medewandelaars moeten zijn.
 
Meen dat ze ooit kort op Hookers beschreven was. Dacht niet heel positief, maar kan me vergissen. Voor wat het waard is, de recensies op Kinky zijn wel lovend. En ja, heb zelf ooit overwogen deze dame te bezoeken. Heb geen contact meer gezocht vanwege de coronaperikelen. Nu vraag ik mij af of ze nog wel ontvangt, de advertentie is nogal oud en al zo'n jaar niet meer geupdate.

Ik heb destijds nog wat speurwerk verricht op het internet / social media en enkele foto's gevonden van haar, die kwamen overeen met de foto's in de advertentie.
 
Is er iemand al langs geweest? Ik zag haar advertentie weer online staan en dat ze ontvangt in Hoofddorp, maar ik probeer sinds vrijdag al contact met haar te krijgen, helaas zonder succes.
 
Video's zijn van 8 jaar geleden dus de foto's denk ik ook. Zie haar ook al jaren staan en ze heeft een fantastisch mooi befkutje. Toch is er iets dat me weerhoudt, weet alleen niet wat en dat vindt ik toch wel raar. Dus als er iemand is geweest onlangs.....
 
Ik probeer deze dame al een tijdje te bereiken maar tot nu toe geen gehoor. Ben namelijk benieuwd hoe deze dame is...als het me lukt om een keer langs te wippen laat ik hier een review achter.
 
Ik probeer deze dame al een tijdje te bereiken maar tot nu toe geen gehoor. Ben namelijk benieuwd hoe deze dame is...als het me lukt om een keer langs te wippen laat ik hier een review achter.
Zelfde hier, meerdere malen geappt, berichten worden gelezen, maar nooit reactie terug gehad :(
 
Idem hier, wil haar graag een keer daten. Blauwe vink maar geen reactie. Ik vroeg wel om een date in de ochtend en pas later zag ik dat zij donderdag vanaf 19;00 ontvangt (was eerst niet).
 
Ooit eens mee afgesproken. Jaar of 6/8 terug. Toen in Oost, waar ze op een huis pastte. TMM voor mij. 👇
Ik wilde een praatje maken over de sexpartij maar ben toen snel vertrokken want er kwam weinig zinnigs uit. (Was Verslaafd aan harddrugs en alcohol) Foto's zijn van lang geleden tot zeer lang geleden. Lichaam zal zeker nu nog meer afgetakeld zijn. Leeftijd was toen ong. 45 bij advert. Maar ja, Indische mensen vind ik slecht in te schatten.
Heeft al tig keer haar naam gewijzigd, ook omdat ze zelf niet meer wist welke nickname ze gebruikte.
Ik begrijp geen snars van de lovende recensies op Kinky, of mevrouw moet haast leven weer op de root hebben, iets wat ik haar geaag gun.

Ik sla over op basis van mijn eerdere ontmoeting met haar.
 
Ooit eens mee afgesproken. Jaar of 6/8 terug. Toen in Oost, waar ze op een huis pastte. TMM voor mij. 👇
Ik wilde een praatje maken over de sexpartij maar ben toen snel vertrokken want er kwam weinig zinnigs uit. (Was Verslaafd aan harddrugs en alcohol) Foto's zijn van lang geleden tot zeer lang geleden. Lichaam zal zeker nu nog meer afgetakeld zijn. Leeftijd was toen ong. 45 bij advert. Maar ja, Indische mensen vind ik slecht in te schatten.
Heeft al tig keer haar naam gewijzigd, ook omdat ze zelf niet meer wist welke nickname ze gebruikte.
Ik begrijp geen snars van de lovende recensies op Kinky, of mevrouw moet haast leven weer op de root hebben, iets wat ik haar geaag gun.

Ik sla over op basis van mijn eerdere ontmoeting met haar.
Bedankt voor deze info. Ik zal het ook hierbij laten.
 
Ooit eens mee afgesproken. Jaar of 6/8 terug. Toen in Oost, waar ze op een huis pastte. TMM voor mij. 👇
Ik wilde een praatje maken over de sexpartij maar ben toen snel vertrokken want er kwam weinig zinnigs uit. (Was Verslaafd aan harddrugs en alcohol) Foto's zijn van lang geleden tot zeer lang geleden. Lichaam zal zeker nu nog meer afgetakeld zijn. Leeftijd was toen ong. 45 bij advert. Maar ja, Indische mensen vind ik slecht in te schatten.
Heeft al tig keer haar naam gewijzigd, ook omdat ze zelf niet meer wist welke nickname ze gebruikte.
Ik begrijp geen snars van de lovende recensies op Kinky, of mevrouw moet haast leven weer op de root hebben, iets wat ik haar geaag gun.

Ik sla over op basis van mijn eerdere ontmoeting met haar.
Duidelijk verhaal, bedankt. Lekker links laten liggen dus.
 
Ooit eens mee afgesproken. Jaar of 6/8 terug. Toen in Oost, waar ze op een huis pastte. TMM voor mij. 👇
Ik wilde een praatje maken over de sexpartij maar ben toen snel vertrokken want er kwam weinig zinnigs uit. (Was Verslaafd aan harddrugs en alcohol) Foto's zijn van lang geleden tot zeer lang geleden. Lichaam zal zeker nu nog meer afgetakeld zijn. Leeftijd was toen ong. 45 bij advert. Maar ja, Indische mensen vind ik slecht in te schatten.
Heeft al tig keer haar naam gewijzigd, ook omdat ze zelf niet meer wist welke nickname ze gebruikte.
Ik begrijp geen snars van de lovende recensies op Kinky, of mevrouw moet haast leven weer op de root hebben, iets wat ik haar geaag gun.

Ik sla over op basis van mijn eerdere ontmoeting met haar.
Recencies op kinky neem ik zowiezo met een strooiwagen zout.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan