WHEM iemand ervaring met cocaine-dealers in de rossse buurt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ken zulke toestanden met een goede kameraad van mij.
Hij spendeerde soms tot 1500€ voor een 3 a 4u plezier met 2 dames.
En die belde hem ook op, omdat ze wisten dat ze op deze manier het geld uit zijn zakken konden sleuren.
Dus schrijf het oorspronkelijke verhaal niet af als zever !!!!
Ondertussen heeft hij zich wel laten opnemen, en is aan de beter hand nu.
En hoe komt hij aan dat geld ??? Rijke ouders, en een goed betaalde job.
Zijne dikke spaarpot is er op 1,5 jaar tijd wel volledig doorgegaan.

Ik heb er lang op moeten inspelen, maar heb het ook hééél slim moeten aanpakken.
Als ik hem te hard aanpakte, dan sloot hij zich volledig af.
Want een coke-verslaafde liegt voortdurend, en doet er alles aan om zijn roes te bekomen.
Daar dan 2 geile wijven bij die hem nog eens goed verwennen ook, en de cirkel is rond.
Op het moment zelf heeft hij de tijd van zijn leven, maar de dag erna...

Concentreer je niet op die vrouwen in de SKW, dat heeft totaal geen zin.
Wat ga je zeggen... jullie mogen dat niet meer doen ???
Die gaan daar is ne keer goed mee lachen, want die hebben geld nodig !!!

Concentreer je op uw kameraad, bel met de drugslijn voor bijkomende info.
Er is maar 1 oplossing... Opname !!!!
Desnoods gedwongen via een vrederechter. Maar dat kan enkel zijn naaste familie vragen/bekomen.

Suc6
 
ik ken zulke toestanden met een goede kameraad van mij.
Hij spendeerde soms tot 1500€ voor een 3 a 4u plezier met 2 dames.
En die belde hem ook op, omdat ze wisten dat ze op deze manier het geld uit zijn zakken konden sleuren.
Dus schrijf het oorspronkelijke verhaal niet af als zever !!!!
Ondertussen heeft hij zich wel laten opnemen, en is aan de beter hand nu.
En hoe komt hij aan dat geld ??? Rijke ouders, en een goed betaalde job.
Zijne dikke spaarpot is er op 1,5 jaar tijd wel volledig doorgegaan.

Ik heb er lang op moeten inspelen, maar heb het ook hééél slim moeten aanpakken.
Als ik hem te hard aanpakte, dan sloot hij zich volledig af.
Want een coke-verslaafde liegt voortdurend, en doet er alles aan om zijn roes te bekomen.
Daar dan 2 geile wijven bij die hem nog eens goed verwennen ook, en de cirkel is rond.
Op het moment zelf heeft hij de tijd van zijn leven, maar de dag erna...

Concentreer je niet op die vrouwen in de SKW, dat heeft totaal geen zin.
Wat ga je zeggen... jullie mogen dat niet meer doen ???
Die gaan daar is ne keer goed mee lachen, want die hebben geld nodig !!!

Concentreer je op uw kameraad, bel met de drugslijn voor bijkomende info.
Er is maar 1 oplossing... Opname !!!!
Desnoods gedwongen via een vrederechter. Maar dat kan enkel zijn naaste familie vragen/bekomen.

Suc6
Dat lijkt mij de enige goede (poging tot) oplossing van het probleem Nightcrawler. Het klinkt drastisch maar het lijkt mij idd. de enige manier van handelen die (enige) kans op succes maakt. Wat je schrijft is helemaal niet naast de kwestie maar helaas een (vaak erg pijnlijke) realiteit. Al die andere goedbedoelde tussenoplossingen leiden alleen tot nog veel meer miserie.... En ook al juist: drugsverhalen zijn ingewikkelde materie en vereisen een professionele aanpak. Hier op deze site is het fijn om elkaar te informeren en wat te palaveren over de schone madammen... maar ik vind dat we er hier ook kunnen zijn om elkaar te helpen. Ik vind het bijgevolg fijn dat je je ervaring deelt in de hoop dat andere mensen er mee aan de slag kunnen.
 
we weten niet welke dames hij bezoekt, maar het zouden steeds dezelfde zijn, zover ik weet twee dames in de rosse buurt, steeds in de weekends en avond-nacht;
ik ken zulke toestanden met een goede kameraad van mij.
Hij spendeerde soms tot 1500€ voor een 3 a 4u plezier met 2 dames.
En die belde hem ook op, omdat ze wisten dat ze op deze manier het geld uit zijn zakken konden sleuren.
Zou het kunnen dat het hier over dezelfde twee dames gaat die systematisch misbruik maken van kwetsbare personen? Want dan zou het goed zijn als we erachter konden komen wie dat precies zijn zodat de community in ieder geval gewaarschuwd is...
 
En dan wordt je beschuldigd van iemand te beschuldigen zonder bewijzen, als zij zelf niet weten waar hij gaat..... Moest het mijn maat zijn zou ik proberen om te weten wanneer hij en volgen paar keer, steeds dezelfde deur binnen, ok ga ik daar straks ook is binnen omzakje poeder. Eventueel met een uurtje plezier e'er om
 
Zou het kunnen dat het hier over dezelfde twee dames gaat die systematisch misbruik maken van kwetsbare personen? Want dan zou het goed zijn als we erachter konden komen wie dat precies zijn zodat de community in ieder geval gewaarschuwd is...
Alsof de mensen die daar in trappen nog heel rationeel denken en niet bij een andere dame een vogel voor de kat gaan zijn...
 
Alsof de mensen die daar in trappen nog heel rationeel denken en niet bij een andere dame een vogel voor de kat gaan zijn...
Dan veronderstel je dat dit soort praktijken schering en inslag zijn onder dames. Gezien hier heel wat ongelovigen gepost hebben (tot zelfs denigrerend naar de topicopener toe) lijkt het me eerder uitzonderlijk.

Al kan je er inderdaad kritisch over zijn of iemand die daar gewillig voor kiest zich al te veel van die waarschuwing aan zou trekken. Wanneer men merkt dat het een probleem is is het toch al te laat.
 
Dan veronderstel je dat dit soort praktijken schering en inslag zijn onder dames. Gezien hier heel wat ongelovigen gepost hebben (tot zelfs denigrerend naar de topicopener toe) lijkt het me eerder uitzonderlijk.

Al kan je er inderdaad kritisch over zijn of iemand die daar gewillig voor kiest zich al te veel van die waarschuwing aan zou trekken. Wanneer men merkt dat het een probleem is is het toch al te laat.
inderdaad, lijkt me heel ongebruikelijk, maar toch nog iemand die dezelfde ervaring heeft,
 
Dan veronderstel je dat dit soort praktijken schering en inslag zijn onder dames. Gezien hier heel wat ongelovigen gepost hebben (tot zelfs denigrerend naar de topicopener toe) lijkt het me eerder uitzonderlijk.

Al kan je er inderdaad kritisch over zijn of iemand die daar gewillig voor kiest zich al te veel van die waarschuwing aan zou trekken. Wanneer men merkt dat het een probleem is is het toch al te laat.

Schering en inslag misschien niet, maar het gebeurt wel regelmatig. Wat dat betreft genoeg dingen gezien, vooral in saunaclubs, omdat je daar wat meer ziet en hoort.
 
Ik kom hier nog eens op terug, "het" is nog steeds bezig. Na 'onderzoek ter plaatse' zou het een Roemeense dame betreffen, die nu of kortelings weer naar het thuisland zou zijn vertrokken. Als iemand zou weten wie dit is, en/of er ook 'slachtoffer' van is geworden; mag die me steeds contacteren. Schuldgevoel of schaamte laten we achterwegen, dit is 'des levens' en ik probeer enkel hulp te bieden aan een (of meerdere) personen die vatbaar zijn voor deze praktijken. De verantwoordelijkheid ligt volledig bij de 'bezoeker van de dame', maar er is echt wel sprake van misbruik omdat hij zich in de roes van het gebeuren enorme sommen laat aftroggelen. Ik ga absoluut niets ondernemen tegen de dame, haar goed recht om haar job zo goed uit te oefenen, maar ik probeer gewoon inzicht te krijgen in wat er hier aan de hand is, en of het meer mannen overkomt. Misschien heeft ze een gouden foef en is elke euro welbesteed, dan mag dit ook vermeld worden :). Om nog eens in detail te beschrijven waar het over gaat: dame die zowel sexuele diensten aanbiedt als drugs (coke), en de bezoeker die onder invloed is 'in de roes' enorme sommen geld aftroggeld (heb er geen ander woord voor, als het saldo na enkele uren 'bezoek' is opgelopen tot enkele duizenden euro's, to 5000 eur of meer toe..., reden ook dat de dame in kwestie zich enige vakantie in het thuisland kan veroorloven.
 
ja, inderdaad, als het je overkomt blijft het wellicht verborgen, maar 't is een extreme situatie toch, 1000 of meer eur erdoor op een avond... voor een modale werkmens is dat triest, ... en onze vriend zit gewoon aan de grond nu, is zo al zeker meer dan 25 000 eur kwijt op enkele maanden tijd... we willen niet dat er iemand voor gestraft wordt of politie bijhalen, wilden enkel weten of er nog mensen in zo'n situatie waren beland
Sorry maar hij doet dit toch echt zelf.
 
Heb je er al over gepraat met zijn familie ?
Hoe reageert hij er zelf trouwens over, als je hem er op aanspreekt ?
gebruik desnoods de bewijzen die je hebt naar zijn familie toe.
en zeggen dat nen andere kameraad het ook gezien heeft is geen bewijs hè ?
Filmpjes, foto's, opgenomen gesprekken...
Steek desnoods nen Tracker met magneet onder zijn auto.
Maar zolang je dit niet concreet aanpakt, geraak je nergens.
Dat die dames zoveel geld uit zijn zakken kunnen sleuren is eigenlijk naast de kwestie.
Nen ervaren hoerenloper weet wat de prijzen zijn.
Idd, 4 a 5000€ uitgeven op een paar uur is belachelijk, maar dat heeft niks te maken met de kwestie op zich.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan