WHEM de prachtige Eva ? (Tilburg)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben al een paar keer bij deze schoonheid geweest. Voor SM sessies die steeds beter werden. Helaas ging het na de laatste keer mis. Ik snap nog steeds niet waarom. Ik merkte dat ik flink wat minder tijd met haar had doorgebracht dan waarvoor ik betaalde en dat meldde ik via whatsapp. Ze dacht dat ik geld terug wilde, maar dat was niet mijn bedoeling. Ik wilde het gewoon melden zodat ze daar de volgende keer rekening mee kon houden. Blijkbaar was er iemand die op Kinky een recensie plaatste waarin hij meldde dat hij sneller buiten stond dan verwacht. Eva was er van overtuigd dat ik die recensie had geschreven en wilde dat ik hem weghaalde. Wat ik ook zei, via whatsapp, ze belde zelfs nog, het mocht niet baten, ze was des duivels. Ik was een bedrieger volgens haar en mag nooit meer bij haar komen. Jammer, want de laatste keer was echt super lekker.
Dus, een bezoekje aan haar is toch zeker de moeite waard.
 
Gewoon nooit in discussie gaan met dames als je ze later nog wil bezoeken.

Als een bezoek tegenviel, probeer het nog een keer, valt het dan nog steeds tegen, is de kwaliteit dus blijkbaar definitief minder geworden? Wegblijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan