WHEM Diana, Antwerpen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben bij haar geweest.
Diana is een mooi meisje , 20j zegt ze. Wel kleiner als op de foto lijkt.
MAAR de service was verschrikkelijk!
Heeft mij overhaalt om 1h voor 150€ te nemen, want na 0,5h bijbetalen is terug 100€ ipv 50.
Zelf eerst gedoucht.
Zat aan mijn Lul te trekken, maar niet geinterseerd en voor zich uit starend. U begrijpt dat dit naar af gaat bij mijn vriend... die vooraf recht stond.
Pijpen deed ze "nooit" , echter in bericht vooraf wel.
Heb haar 5 minuten na de start gevraagt om wat interactiever... te zijn, zonder resultaat.
Totaal geen interactie, ligt gewoon te liggen en continu voor zich uit te staren in mijn ogen. Haar gezicht geeft geen krimp, niets, ook niet als ik lach...of zo. Dit is zeer raar, geloof me. Had het idee dat ze dood kon zijn, of gedrogeert
Ook als ik haar hand aanzet iets te doen, geen gevolg.
Doggy wilde ze niet.
Op haar buik dan weer wel...
Als je praat, dan praat ze wel terug en lijkt ze vrij normaal en lacht ze wel eens. Nadien wel 10 minuten gepraat en ook duidelijk gemaakt dat dit niet de service is die ik mag verwachten, maar zag niet in wat het probleem was. Of ik iets verkeerd gezegt of gedaan heb, neen alles goed zegt ze.
Duidelijk alleen op zoveel mogelijk geld uit en houd geen rekening met de gevoelens van de klant.
 
Da's meestal met de Venezolaanse. Zijn zowat allemaal te mijden. Doen dit meestal onder druk tegen hun zin. Meestal goeie ervaringen met Braziliaanse maar niet met de knappe grietjes uit Venezuela of Colombia. Graag tips als er wel goeie tussen zitten 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan