WHEM Felicia,Sneek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

martin frys

Newbie
1
15/09/22
0
met weinig info lijkt het mij verdacht dus heeft iemand ervaring hier?
 
Felicia is een hele lieve , rustige vrouw , mooi gezichtje , prachtig lichaam en echt naturel. Je voelt je snel bij haar op je gemak. Ben zelf meer een liefhebber van knuffelen en strelen en speels stoeien , maar ze is heel ruimdenkend en wil het iemand graag naar de zin maken. Herhalingsgevaar gegarandeerd. ☺
 
Je kunt haar gewoon bellen of appen. Niets lastigs aan. Ze reageert altijd, soms wat later. Heb haar 1 keer op bezoek gehad en ze doet er alles aan om je te pleasen. Vond haar niet bijzonder aantrekkelijk, maar de dienstverlening is goed
 
Heb haar Tijdje terug ook
Op bezoek gehad, erg aardige dame, die je het echt naar de zin wel maken. Enig minpuntje ze doet niet echt aan tongzoenen terwel dat wel in haar advertentie staat , voor de rest een prima date gehad met haar
 
Heb haar op bezoek gehad , vorige week. Superlieve en knappe Dame. Was een zeer geslaagde date. ☺
Kan ik ook 1000% zeker beamen na Felicia's bezoek eind Deecember 2023 in sexy kleding (kort jurkje, zwarte kousen, zwarte lingerie) aan mijn huis. Tijdig, beeldschoon, heerlijk om haar naakt en bezig te bewonderen (lang haren, benen, borsten, tepels, billlen, figuur,, glimlach, alles is top), zalig en hardwerkend in bed en super lief. Overigens, als je nog meer profijt wil hebben vraag haar wat ze zelf lekker vind en doe dat dan ook bij haar.
 
Laatst bewerkt:
met weinig info lijkt het mij verdacht dus heeft iemand ervaring hier?
Nets verdachts aan. Met de vele klanten die ze duidelijk heeft, inclusief ikzelf
Is ze nog actief ? Haar advertentie is offline
Ja maar soms neemt ze een paar dagen vrij en zet dan de advertentie tijdelijk op inactief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan