WHEM Mieke, Zeebrugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
is dendermonde niet oost vlaanderen?
Heeft me foto gestuurd en ziet er lekkere Milf uit.
Ben er al bij geweest.
Ontvangt in nieuwbouw rijhuis streek Berlare.
Ontzettend leuke massage met een diepe pijpbeurt als afsluiter :)
 
Mieke is ondertussen verhuisd naar Zeebrugge. Helaas maar waar. Ze geeft daar ook nog haar massages, maar tis ver uit mijn buurt. Het was echt een topper. Massage niet uitzonderlijk goed, maar wel veel teasen, een lotuskus om u tegen te zeggen en enorm heerlijke pijpbeurt ter afsluiting. Ze is niet vies van haar aan te raken en wordt geweldig nat als je met haar kutje speelt. Ok ze is misschien een wat oudere dame, tussen milf en gilf in, maar een zeer mooi lijf. Heb op één van de massages een 69 met haar gedaan waarbij ze squirtend al haar lichaamssappen heerlijk over mij liet vloeien. En ter afsluiting nog een leuke douche samen met haar.
 
Omdat ik op zoek ben naar een dame in de buurt die privé massage geeft ben ik hier terecht gekomen. Lijkt me wel eens te proberen. Als ik tussen de regels lees zoals 69, squirten, samen douchen enz. Zal ze ook intiem aanbieden. Wat is haar prijs en masseert ze in een bed of? Vrees enkel dat ze gestopt is want advertentie is verdwenen. Kan iemand me verder helpen.
 
Omdat ik op zoek ben naar een dame in de buurt die privé massage geeft ben ik hier terecht gekomen. Lijkt me wel eens te proberen. Als ik tussen de regels lees zoals 69, squirten, samen douchen enz. Zal ze ook intiem aanbieden. Wat is haar prijs en masseert ze in een bed of? Vrees enkel dat ze gestopt is want advertentie is verdwenen. Kan iemand me verder helpen.
Ik denk dat ze enkel adverteert op de momenten dat ze effectief werkt. Intiem heb ik nog niet geprobeerd maar valt natuurlijk te overleggen met de dame zelf. Ze masseert op een massagetafel en ze kruipt er mee op voor de 69 en de BTB
Gewoon 2dehands in de gaten houden, vroeg of laat verschijnt ze weer. Was ook al zo toen ze hier in mijn buurt woonde en werkte.
 
Ik denk dat ze enkel adverteert op de momenten dat ze effectief werkt. Intiem heb ik nog niet geprobeerd maar valt natuurlijk te overleggen met de dame zelf. Ze masseert op een massagetafel en ze kruipt er mee op voor de 69 en de BTB
Gewoon 2dehands in de gaten houden, vroeg of laat verschijnt ze weer. Was ook al zo toen ze hier in mijn buurt woonde en werkte.
https://www.redlights.be/profiel/mieke-116/ zou het kunnen dat ze dit is? Heb haar nog niet kunnen aan de telefoon krijgen.
 
Heb met haar vrijdag kunnen afspreken. Ontvangt in een proper en discreet appartement. Massage is niet echt een massage, maar eerder een zeer opwindende erotisch plagerig gewrijf. Ze gaat volledig naakt en pijpt zonder condoom. Je kan haar aanraken maar met respect anders ontwijkt ze je zeer professioneel zodat ze uit je reikwijdte blijft. Dus al bij al een zeer leuke ervaring. Haar man of vriend is wel in de buurt voor haar veiligheid waarschijnlijk. Stoort totaal niet en je ziet hem niet, maar je hoort soms zijn aanwezigheid. Voor mij zeker een dame om terug bij te keren. Top ervaring als je niet op zoek bent naar meer dan genieten.
 
Heb met haar vrijdag kunnen afspreken. Ontvangt in een proper en discreet appartement. Massage is niet echt een massage, maar eerder een zeer opwindende erotisch plagerig gewrijf. Ze gaat volledig naakt en pijpt zonder condoom. Je kan haar aanraken maar met respect anders ontwijkt ze je zeer professioneel zodat ze uit je reikwijdte blijft. Dus al bij al een zeer leuke ervaring. Haar man of vriend is wel in de buurt voor haar veiligheid waarschijnlijk. Stoort totaal niet en je ziet hem niet, maar je hoort soms zijn aanwezigheid. Voor mij zeker een dame om terug bij te keren. Top ervaring als je niet op zoek bent naar meer dan genieten.
Dan is hare service veel minder geworden. Toen ze nog in Berlare ontving deed ze Lotuskus en pijpen en mocht ik haar vingeren en beffen en toen ik haar befte deed ze volop aan squirten. Na de massage nog uitgebreid met elkaar gespeeld onder de douche en ik vermoed als je meerdere keren bij haar ging dat meer mogelijk was ook. Ik heb ze toen ook getongzoend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan