WHEM Iemand ervaring met Mrs. Sonja - Hilversum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ohw, Mrs. Sonja!
Daar heb ik ook wel meerdere ervaringen mee, maar dan voor SM, en al een tijdje geleden... :)

Leuke en zeer professionele dame!
Ontvangt thuis, waarbij de hele verdieping is omgetoverd tot haar domein. 2 zeer ruime kamers, 1 voor massage, 1 voor het wat hardere werk.

De SM kamer is uitgerust met flink wat attributen, maar verwacht geen 'pro SM studio' waarbij je de muur niet meer kan zien door de hoeveelheid aan materiaal.

Qua toys was er voor mij altijd meer dan genoeg, van een plexiglas toilet, tot swing, haken in plafond en grond, een flinke verzameling zwepen, pinwheels, naalden, klemmen, touwen, sounds, enz...

Sessies waren altijd prima! Ze weet heel goed in te schatten wat je 'net niet' kan hebben en rekt je grenzen altijd precies genoeg op. Ook is ze zeer goed in mind-fucks en geven van onmogelijke opdrachten, waarna je natuurlijk weer wat straf hebt verdient.

Mijn uurtjes met haar waren altijd erg fijn en als ik in de buurt ben, maak ik zeker weer een afspraak!
 
Ik ben er ook een keer geweest, erg van genoten. Ze zet je meteen in de hoek. Je krijgt wat te drinken en dan wordt er eerst een praatje gemaakt, wel ben je verplicht om helemaal naakt te zijn.

Ik heb daarna een heerlijke anaal trraining gehad, helaas nog geen tijd gevonden voor een vervolgafspraak. Vond het echt super hoe ze me gebruikte als neuk sletje.

Kijk ook eens op haar website naar andere reacties want ze is van heel veel markten thuis, misschien zit er wat tussen wat je interesseert.

Grtz.
Barelover
 
Ben er ook geweest in oktober voor een anale ontmaagding was een groot succes liefdevol en met respect ga heel snel een nieuwe afspraak maken maar ga dan voor de sm kamer zal februari of maart worden gr mike
 
Mooie berichten. Ik hoop haar zeer binnenkort te ontmoeten voor een verwenpakketje en kan niet wachten tot ze die strapon gaat gebruiken. Is de eerste keer, maar daar weet ze vast wel raad ( en daad ) mee. Doet ze ook aan 4 dameshanden, 2 dames strapon sessies, of zij de strapon en daarnaast een echte warme pik?
 
Hallo pas geleden bij sonja geweest in een opwelling en gegaan in eerste instantie voor een prostaatmassage
Tijdens gesprek kwam strapon ter sprake
Geen seconde spijt van gehad
Eerst goed gemasseerd en goede teasing en langzaam begon ze me anaal ook te masseren, op en afbouw was heerlijk.
Daarna focus op prostaat voelde lekker
Toen ik me om moest draaien kon ik zien dat ik al aardig wat prostaat vocht had laten gaan.
Daarna heeft ze me laten voelen hoe ze een man anaal neemt, wist niet dat het zo kon voelen.
Ik kon ook echt merken dat ze het lekker vind om te doen.
Ze zei op een gegevn moment als ik een ecte pik had zou ik zoveel mogelijk neuken
Ben daarna op mojn rug gaan liggen en toen ze ook op de tafel kwam hebeen we het heerlijk intens afgemaakt

Onverwacht goede ervaring met een mooie vrouw.
Ze heeft me nog gezegd als ik de volgende keer kom dan neemt ze me mee naar haar sling schijnt nog betere ervaring te zijn
Binnenkort ga ik weer
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan