Iemand ervaring met Oh in Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Crusader

Vaste klant
Forumpionier
172
03/07/21
131
10
Zoals in de titel.
Heeft iemand ervaring met Oh of nana thai in het algemeen?

 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Was ongeveer een jaar geleden bij haar , 50+ zeker , Grieks , massage nie herhalingswaard , angebodene extras ook niet.

Sorry voor mijn Dutch , ben van poolse afkomst , ik leer jouw Taal alleen thuis na het werk
 
Vroeger, en dan praat ik over zo een 30 jaar geleden, was het een van de betere adressen in Rotterdam. Regelmatig mooie nieuwe dames, ik was er dan ook vaste klant. Met de nadruk op WAS, want helaas is deze zaak niet meer wat het geweest is. Mijn laatste bezoek aldaar is toch al gauw zo een jaar of 5 geleden. Er was 1 (oudere) dame aanwezig, en dat op een zaterdag avond. En ondanks dat er genoeg andere adressen daar in de buurt zijn besloot ik toch maar te blijven. Ik was ook de enige klant. We kregen gelukkig de grote kamer toegewezen, dat is de foto met schuin dak, waar je de dame op de rug van de klant ziet zitten. Precies de kamer waar ik in het verleden zo ongelooflijk veel geile uren heb meegemaakt. Altijd vooraf gaand met een geile body to body massage. Nu helaas niets van dit alles. De matras, waarop deze massages plaats vonden, bleef keurig overeind staan. De dame hield haar bovenstuk aan en na wat gepriegel aan mijn pik draaide zij zich ineens om zodat ik haar van achteren kon nemen. Nadat ik was klaar gekomen kleedde ik mij weer aan, en de dame deed hetzelfde. Tijdens het kennismakingsgesprek bleek dat we redelijk dicht bij elkaar woonden en de dame vroeg of ik haar in de buurt van haar woning wilde afzetten. Nadat ik had toegestemd liepen we naar mijn auto, die best wel ver stond want parkeren is daar vaak een probleem. Tijdens de wandeling gaf ze mij een arm, waardoor ik mij toch enigzins opgelaten voelde. Bij het uitstappen kreeg ik nog een kus en verbaasd over deze avond ging ikzelf op huis aan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.603
Leden
33.171
Nieuwste lid
Lv120500
Terug
Bovenaan Onderaan