WHEM Iemand ervaring met Roos Bladel cardate?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb paar keer met haar afgesproken, was niet super maar ook niet slecht, je mag haar enkel beffen en neuken, pijpen doet ze niet.
Doet dit volgens mij omdat ze moet van haar vriend/partner, is ook jaloers figuur die al haar berichten leest, heb daar n opmerking over gemaakt en ineens werd alle contact verbroken en reageert ze nergens op. Best leuk meid maar voor dat geld vind je betere en ze wil enkel buitenseks in de bosjes en dat is ook niet altijd alles
 
heeft ze ook een 06 waarop ze te bereiken is?

Heb paar keer met haar afgesproken, was niet super maar ook niet slecht, je mag haar enkel beffen en neuken, pijpen doet ze niet.
Doet dit volgens mij omdat ze moet van haar vriend/partner, is ook jaloers figuur die al haar berichten leest, heb daar n opmerking over gemaakt en ineens werd alle contact verbroken en reageert ze nergens op. Best leuk meid maar voor dat geld vind je betere en ze wil enkel buitenseks in de bosjes en dat is ook niet altijd alles
Oké en Wat was je dáár voor kwijt ? En is het wel een discrete plek in de bosjes ? En heeft ze meschien óók een 06 nummer ?
 
Mailtje terug van een man.. die regelt haar afspraakjes zegt hij🤨🤨🤨

Hij stuurt geen foto's/filmpjes door en ook geen 06..
Is n raar jaloers kereltje volgens mij. Lijkt meer haar pooier dan haar man, zij is helemaal in de ban van hem. Zou me niet verbazen als zij het moet van hem.
Hij is ook de reden dat ik niet meer naar haar ga.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan