WHEM Sanne - Geile Gangbang in Amsterdam? 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, er zou vandaag een GB zijn. Aangemeld en ik zou deelnemen. Helaas laat Sanne alleen niets meer van zich horen.
Die communicatie zou ze wel even iets aan moeten doen want ze lijkt mij wel gewoon erg lekker 😁
 
Ja, er zou vandaag een GB zijn. Aangemeld en ik zou deelnemen. Helaas laat Sanne alleen niets meer van zich horen.
Die communicatie zou ze wel even iets aan moeten doen want ze lijkt mij wel gewoon erg lekker 😁
Komt er misschien weer een filmpje met, waar blijven jullie mannen?
Leuke meid, maar zeker dat het doorgaat is er niet 😅
 
@Stiffler
Is het inmiddels gelukt haar te bezoeken en zo ja hoe was het? Ik was ook van plan om de afgelopen weken eens bij haar langs te gaan maar ook ik merk dat het nogal een opgave is om een afspraak te maken die doorgaat!! Mij is het in ieder geval nog niet gelukt, ... Zucht!
 
@Dirk
Ja, klopt ik zie ze ook maar na het aanmelden blijft het vervolgens (te vaak) doodstil. Heel erg onbetrouwbaar allemaal!! Durf het risico niet meer te nemen om voor niks in de auto te stappen en met een volle zak weer naar huis te moeten, daarvoor moet ik te ver rijden.
 
@Seagull06
Je moet alleen wel heeel veeeel geduld en geluk hebben, want je bent niet de eerste en je zal ook zeker niet de laatste zijn die (als ze al reageert) na een gemaakte afspraak voor niks voor een dichte deur komt te staan of dat zij gewoon domweg niets meer van zich laat horen.
Ik hoor het van steeds meer mede wandelaars en heb het zelf ook een paar keer mogen ervaren. Dus ik hoop niet dat je ver moet reizen om haar te bezoeken want het is wat dat betreft een beetje Russisch roulette.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan