WHEM Sanne - Geile Gangbang in Amsterdam? 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sanne is wakker en heeft er zin in!!!
Ze zit vandaag helemaal vol geboekt!

Bericht van haar uit de Girlsreview Telegram groep:
Sanne, [03/02/2023 01:42]
Heren, ik begrijp dat het ontzettend vervelend is dat ik steeds ziek ben en moet afbellen op het late moment. Ik ik heb 2 banen en de hotel dates is een uit laat klep voor mij omdat ik inzettend veel van sex hou. Het vervelende is de afmelding van mij en het spijt me oprecht. Ik ben hier echt mee bezig, ik heb al 2 weken geen sex gehad😭 ik verheug me elke keer op jullie, dus ik vindt het ook echt kut. Morgen ga ik weer daten en ik zorg er van nu af aan dat ik er ben. Zo niet krijgen jullie goede korting.😉 xx

Sanne, [03/02/2023 01:49]
En als iemand een leuke appartement weet die ik kan huren, kan ik flexibel me geile er van maken.

Sanne, [03/02/2023 01:50]
Uiteraard wil ik je een compensatie hiervoor geven 😏
 
- Edit: het plaatsen van foto's is niet toegestaan, zie de regels -

Het lijkt er wel op dat de klanten net zo met haar omgaan als andersom
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hahaha nu heeft ze weer twee afmeldingen en er niemand komen opdragen voor de gangbang. Als je nog in de buurt bent kan je terug gaan, ze is tot 15:00 vrij ;)!
 
Godsamme wat een gelazer is dat toch. Zelf is het natuurlijk met afspraken ook niet altijd een heilige maria geweest zoals ik hierboven lees. Hoop dat ze daar zelf ook van geleerd heeft. En dat er nu een streep onder gezet kan worden. Bij mij was de communicatie prima en we hebben het prima naar ons zin gehad. Het is echt een geile dondersteen. En nee ik wordt hier niet Dirk de tweede, jullie zoeken het maar uit!😄
 
Sanne is behalve de vrijdag tegenwoordig soms ook op de maandag en/of woensdag beschikbaar!
Ze laat haar beschikbaarheid (datum, tijd en locatie) altijd zien in haar Whatsapp status/verhaal.
Stuur haar een berichtje via haar sexjobs advertenties voor haar telefoon nummer ;)



Ze heeft nu ook haar eigen Telegram kanaal waarop ze haar beschikbaarheid aangeeft: https://t.me/+Jfhapuyx_4I4YWM8 :)!
 
Hij bedoelt het echt goed, maar het komt inmiddels een beetje overdreven over. Het is jammer dat ze zulke berichten zelf niet ff post. Ze kan bij diverse topics van waar kan ik terecht voor ook gerust bij mij posten. Ze is best wel petit. En houd van de ruigere sex bijvoorbeeld.
 
Wie gaat er vandaag naar Sanne toe??? Ik ga sowieso 😃!!!!
Ze zit vandaag helemaal vol begreep ik ;)
Er zullen vast en zeker nog meerdere mannen van het forum gaan toch ;)?!
Vergeten jullie geen review te krijgen op het girlsreview forum en in de groep! Mij geloven ze niet meer ;)!
 
Dirk, we weten het nu wel met je spam.

Natuurlijk triest dat er gasten niet op komen dagen maar ik heb toen ik bij haar was zelf aan den lijven ondervonden dat Sanne er zo een geknoei van maakte in haar communicatie met andere mannen dat het niet gek is dat het mis gaat. Ook vanuit haar kant.

Misschien zou je er beter aan doen om haar afspraken te beheren namens haar ipv de boel op diverse platformen volkalken met spam en gemekker dat er weer iemand niet op is komen dagen.

Voor de overige leden: Sanne bestaat dus, is enthousiast, ziet er niet verkeerd uit en doet het met plezier. Ze is alleen wat chaotisch.
 
Mee eens. Communicatief kan het zoveel beter zoals ik ook aangaf in mijn recensie van een 1 op 1 date. Stond laatst voor Jan L op de locatie. Ze was ziek opgestaan en mij vergeten een bericht te sturen. Dat is écht slordig.

En ik spreek graag met haar af want heb geweldige seks met haar.
 
Wie gaat er vandaag naar Sanne toe??? Ik ga sowieso 😃!!!!
Ze zit vandaag helemaal vol begreep ik ;)
Er zullen vast en zeker nog meerdere mannen van het forum gaan toch ;)?!
Vergeten jullie geen review te krijgen op het girlsreview forum en in de groep! Mij geloven ze niet meer ;)!
Absurd dat Dirk087 niet geloofd wordt. Uit ervaring weet ik dat Sanne een supergeile meid is die de moeite waard is.
 
Absurd dat Dirk087 niet geloofd wordt. Uit ervaring weet ik dat Sanne een supergeile meid is die de moeite waard is.

Geloofwaardigheid... :rolleyes:


Als ik zo de berichten lees is Sanne niet zo betrouwbaar gebleken in het nakomen van afspraken. Dat Dirk087 zijn best doet om het allemaal recht te trekken moet ik hem nageven...

Dit staat los van hoe ze is tijdens een date. Ik ken haar en ze is een super geile meid met een mooi slank lijf, maar weet dat het lastig kan zijn om een date met haar te krijgen... 🤷‍♂️

Dat iemand communicatief niet sterk overkomt en vergeet af te zeggen of simpelweg een afspraak niet nakomt heeft vaak meerdere redenen. Ik praat het zeker niet goed, maar geloof mij maar dat er meestal een (privé) verhaal achter zit.... (alleen heb je daar totaal niets aan als je 1 1/2 uur voor niets gereden hebt, maar dat risico ken je nu..)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan