WHEM WHEM Sharon (Wijk en Aalburg)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een poging gedaan, die advertentie op te zoeken, maar zoals gewoonlijk op sj, zijn die binnen een poep en een scheet verdwenen. 🤔
Er zijn 0 zoekresultaten gevonden voor "Wijk en Aalburg "
Overigens heb ik meerdere queries gebruikt en ook de rubriek shemales doorgebladerd.
 
Hallo allemaal jullie hebben t nu over mij
Dat mijn naam verandert is niet aan mij op sj als ik mijn advertentie opnieuw maak vul ik altijd mijn naam is ..maar inmiddels heb ik alle namen al gehad ..ik snap dat jullie nu denken dat is fake ..daarom heb ik nu staan transvrouw en ben gewoon heel eerlijk naar iedereen toe dus bij intressen bericht me maar via p/m
Kusss allemaal sharon
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ook meerdere keren getracht een afspraak te maken maar telkens geen reactie.
Ze adverteert wel met 2 advertenties.Denk dat het ook een vrouw is die er een kik van krijgt om te kijken of mannen reageren maar zal niet echt afspreken.
Mijn ogen FAKE dus, die vrouwen zijn er ook helaas
 
Hallo hier sharon
Iwatobra als je een melding over me maakt ! Zeg dan wel de waarheid aub
Ik reageer wel op je ..vandaag nog ..maar als jij inkomsten van mij wil bederven ben je goed bezig ...kom eerst maar eens opdagen na een afspraak ..dan mag je een recensie plaatsen !!!
Heren reageer gerust op me hoor
\\aub geen prive info
Kussss sharon
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo hier sharon
Iwatobra als je een melding over me maakt ! Zeg dan wel de waarheid aub
Ik reageer wel op je ..vandaag nog ..maar als jij inkomsten van mij wil bederven ben je goed bezig ...kom eerst maar eens opdagen na een afspraak ..dan mag je een recensie plaatsen !!!
Heren reageer gerust op me hoor
Kussss sharon
Ik vraag gisteren aan jou of je vanmiddag tijd hebt. dan reageer niet tot dat ik een recensie schrijf, net als andere mannen ( zie andere recensies hierboven, je contact alleen maar spreekt niets af )
Ik had vandaag willen komen, maarja geen reactie.
Dus denk dat je eerlijk tegen je eigen moet zijn.
En niet de onschuld uithangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vindt t geweldig dat jij nu wel ineens reageert iwatobra
Maar ik ga niet de onschuld uithangen ik blijf keurig netjes en wens jou alle goeds toe voor de toekomst . Gr sharon
En voor degene die wel intressen hebben in geen fake transvrouw
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo sharon hier
Ik ben zeer zeker geen fake ..ik kom altijd mijn afspraken na
T is zeer gemakkelijk om te zeggen dat ik fake ben ...ik ben echt en zeer zeker de moeite waard ..maar ik kom wel op voor me zelf !! En als de date niet bevallen is ..jammer maar dan blijf je toch fijn bij je eigen vrouw schat ...kussss sharon
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan