WHEM Sofita Barndesteeg 1?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spritzen77

Vaste klant
Forumpionier
215
14/07/21
130
3
Hoi heeft iemand ervaring met de rondborstige blonde Sofita, Barndesteeg 1?

Ze ziet er ontzettend lekker uit, supervrouwelijk. Sterker nog, ik twijfel zelfs of het wel een trans is.

Hoe dank ook. Mijn ervaring dat juist de mooiste transen, enorme geldwolven zijn en dat je binnen de kortste keren weer buiten staat.

Vandaar mijn vraag of iemand mij wat meer over haar kan vertellen Goed of slecht ;-)
 
Hoi heeft iemand ervaring met de rondborstige blonde Sofita, Barndesteeg 1?

Ze ziet er ontzettend lekker uit, supervrouwelijk. Sterker nog, ik twijfel zelfs of het wel een trans is.

Hoe dank ook. Mijn ervaring dat juist de mooiste transen, enorme geldwolven zijn en dat je binnen de kortste keren weer buiten staat.

Vandaar mijn vraag of iemand mij wat meer over haar kan vertellen Goed of slecht ;-)
Is dat die kleine, die vaak met dat FBI pakje aan staat?
 
Klopt helemaal. Met een petje op en een enorme voorgevel
Pre-corona, achter het middelste raam en inmiddels geblondeerd dus. Zou ze nog steeds €30 vragen? Ze stak altijd 3 vingers omhoog, naar passanten, ik heb het haar ook wel eens horen zeggen tegen een klant. Als ik het me goed herinner, stond op hookers ook, dat ze graag trio's doet, met 2 klanten. Ze stond daarom bij mij ook op de shortlist. En ze is inderdaad wel trans hoor, ook als ze inmiddels post-op zou zijn.
 
Ah, ze is post-op denk je?
Nee dat niet. Ik bedoel daarmee te zeggen; "eens een trans, altijd een trans", of ze nou wel of niet volledig geopereerd zijn. Dus niet eens specifiek over Sofita.
Nee zij is pre-op

ben weleens bij haar binnen geweest, ze pijpt wel lekker (zc) maar als je haar kont niet wilt likken wordt ze geirriteerd, geeft je je geld terug en moet je ophoepelen ?

Ze is Philipijns en werkt echt al jaren op de Wallen.
Haha, dan wordt het hoog tijd, dat ik haar eens knettergek ga rimmen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan