WHEM TS Lisa van Katy Thai in Den Haag?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met TS Lisa van Katy Thai in Den Haag? Heb onlangs een wel prettige massage gehad, maar weet niet wat de 'extra opties' zijn....
Het gebruikelijk is mogelijk. Wel moet je een forste meerprijs voor al het extra's betalen. Als ik het mij goed herinner ben je inclusief de prijs voor de massage al gauw zo'n 175-200 euro kwijt.

Lisa kan behalve goed masseren je ook goed toppen en een waanzinnige edging massage geven.
 
In de eerste recensie over haar op Kinky staat dat ze voor de standaardprijs niet geheel naakt masseert. Dat lijkt mij niet gebruikelijk bij massagesalons. Zijn dat ook jullie ervaringen, moet je extra betalen om haar helemaal naakt te zien te krijgen?
 
In de eerste recensie over haar op Kinky staat dat ze voor de standaardprijs niet geheel naakt masseert. Dat lijkt mij niet gebruikelijk bij massagesalons. Zijn dat ook jullie ervaringen, moet je extra betalen om haar helemaal naakt te zien te krijgen?
Dat was ook mijn ervaring. Als ik het mij goed herinner, ben ik drie keer door haar gemasseerd. Een keer hield ze haar kleren aan maar toch wist ze mij helemaal gek te maken. De andere twee keer heb ik zo'n 75 à 100 euro (het precieze bedrag weer ik niet meer) bijgelegd. Alle drie de keren ben ik een uur gebleven

M.a.w, als je haar wilt neuken of door haar geneukt wil worden ben je in totaal ongeveer net zo veel kwijt als bij de meeste t-girls het geval is. die op kinky adverteren.

Met dien te verstande dat ze in tegenstelling tot de meeste anderen ze ook het uur volmaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan