WHEM TS Luciana

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pre-Corona een paar keer ontmoet in Rotterdam. Fijne dame en vooral de eerste keren zeer genoten. Lekker wederzijds elkaar genomen en klaargekomen in haar mond.

Een paar maanden later nog een keer bezocht en toen viel het een beetje tegen, maar dat was denk ik vooral omdat mijn verwachtingen te hoog gespannen waren.

Ben nu niet echt in de gelegenheid om te stappen, maar zou graag nog een keertje met haar het bed in willen duiken.
 
Shemales meten de maat van hun onderdaan, meestal vanaf het sterretje, tot aan het plasgaatje. Dat heeft een maximaal effect voor het overdrijven. 😁

De meeste shemales meten niet eens denk ik maar vullen gewoon iets in rond de 20cm.
En uiteraard gebruiken velen Photoshop om hun apparaat wat groter te doen lijken.
Bij filmpjes zie je vaak of het klopt.
Verder informeer ik meestal vooraf bij een mede forumlid die er geweest is of het zo'n beetje overeen komt met wat ze beweren.
 
Is er recent nog iemand bij haar langsgegaan? Ik wil misschien mijn eerste ervaring bij haar hebben maar ben (waarschijnlijk omdat mijn eerste keer zal zijn) nog enorm aan het twijfelen. Dus misschien zijn er hier mannen met een recente ervaring die mij kunnen helpen in het maken van een keuze.
 
Is er recent nog iemand bij haar langsgegaan? Ik wil misschien mijn eerste ervaring bij haar hebben maar ben (waarschijnlijk omdat mijn eerste keer zal zijn) nog enorm aan het twijfelen. Dus misschien zijn er hier mannen met een recente ervaring die mij kunnen helpen in het maken van een keuze.
Ben van plan haar volgende week te bezoeken (als ze dan nog in de buurt is), ik zal het laten weten.

Mijn ervaringen met haar dateren van pre-Corona, zie mijn bericht van maart. Die waren toen best positief.

Ze gebruikt nu overigens weer haar oude naam, Catalina, mijn beste ervaring had ik met haar toen ze die naam gebruikte 😜
 
Van de week een afspraak proberen te maken. Ze wilde haar adres appen, maar heb geen WhatsApp op mijn wandeltelefoon.
Ik vroeg of ze niet kon sms'en? No! Only app.
Of ze dan het adres niet kon zeggen? Tuut-tuut-tuut.

Dus die streep ik ook maar door op mijn lijstje.
 
Ze wilde haar adres appen, maar heb geen WhatsApp op mijn wandeltelefoon.
Ik vroeg of ze niet kon sms'en? No! Only app.
Pro-tip; Als je dagelijkse mobiel aan een opvolger toe is, kijk dan uit naar mobieltjes, die voorzien zijn, van dual-SIM. Zoek dan in instellingen, naar parallelle Apps en selecteer de Apps die je op je 2e simkaart wil gebruiken. Werkt uitstekend.
 
Pro-tip; Als je dagelijkse mobiel aan een opvolger toe is, kijk dan uit naar mobieltjes, die voorzien zijn, van dual-SIM. Zoek dan in instellingen, naar parallelle Apps en selecteer de Apps die je op je 2e simkaart wil gebruiken. Werkt uitstekend.
Mocht iemand nog geen 2e simkaart telefoon hebben, kan je ook Whatsapp "klonen". Nieuwe simkaart erin, Whatsapp toevoegen, en je oude simkaart er weer in. Dan kun je dus "gewoon" Whatsappen met je "nieuwe" simkaart, zonder de sim erin. Alleen bellen gaat niet
 
Ik wil graag van het weekend bij haar langs gaan voor een 1st time experience. Wil haar graag toppen en misschien pijpen. Is ze een aanrader voor beginners? Ik heb heel kort contact met der gehad en ze leek heel erg enthousiast over het feit dat ik "active" ben en stuurde gelijk een kort filmpje van zichzelf op.

Toch hoor ik nog graag een (recente) ervaring / advies mocht ze niet zo beginner-friendly zijn..
 
Voor wat je zoekt ben je aan het juiste adress en daar houdt ze van ze is zelf niet echt active en meer passief voorderest is het egt een lieverd die je zeker op het gemak stelt. Hou wel rekening met een taalbarriere maar dat moet niet egt een probleem zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan