Stoppen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wens je allegoeds!

En misschien helpt het om te weten dat je hier niet alleen in staat. Er zijn veel meer heren die last v opstarten hebben en het ook zo te houden. Maar mijn ervaring is dat zelfs piemels die helemaal niet goed meewerken ook gewoon kunnen klaarkomen hoor! Dus als dat ook jou probleem is, zou ik er serieus nog even over nadenken en misschien iemand zoeken die alle geduld heeft en niet perse meteen wilt paaldansen.

Helaas willlen veel sekswerkers zo snel mogelijk een wip maken om jou asap de deur uit te krijgen, en juist die moet jij vermijden ( hoe mooi ze ook zijn ).

Denk er maar eens over na 😉
Dank je wel voor de mooie lieve woorden
 
zo ik heb er lang over na gedacht maar ben gestopt. heb half oktober mijn laatste bezoek gebracht aan RVp in made prachtig jaren genoten, mooiste huis met allerleukste dames altijd fijn gevonden om er heen te gaan .maar mijn libido word minder heb meer tijd nodig om op te warmen 🤭en schaam mij daar wat voor .fijne tijd gehad met dames bezoeken ook wel eens ergens anders ,maar r v p is wel de top atractie voor mij . Dus iedereen bedankt voor de leuke verhalen en foto's van andere topics .ik wens alle mannen en de dames veel liefde en geluk ,blijf genieten ,dat heb ik ook gedaan ! Ik verlaat morgen ook girlsreview .die bedank ik ook voor dit mooie gezellige site. het was leuk om hier alles te lezen en te zien 👍groetjes de aanbidder 😘
Oja waarom ik met girlsreview stop .als ik hier blijf volgen komt elke keer de drang terug . En dat is weer Elke keer moelijk om de dames te bezoeken het gaat niet om het geld heb ik er altijd graag voor over gehad . maar de opstart met de sex zit tussen mijn oren en dan lukt het soms niet en voel mij dan zo klein .want het licht nooit aan de dames want die zijn prachtig om naar toe te gaan .misschien komt het nog eens (hoop het eigelijk wel ) en dan ga ik alleen maar meer naar een dame waar je wat mee opbouwt ,krijg ik misschien meer vertrouwen van na groetjes alle maal
Respect!

Als ik er geen lol meer aan zou beleven zou ik hetzelfde doen..
 
Het is 6 weken geleden dat ik mijn laatste date heb gehad, af en toe begint het wel te kriebelen maar moet dan sterk ik mijn schoenen staan;)

Je hoeft toch niet te stoppen? Je kan ook 1x per maand gaan en iedere week iets daarvoor opzij leggen. Zo zijn er meer!
 
Van wie moet dat? Van je zelf.

Je ontzegt je zelf dan wel veel plezier. Misschien zijn niet alle dames meer voor jou. Maar er zullen toch een aantal hele leuk zijn.
Dat geldt overigens ook voor mij. Je vind maar een beperkt aantal dames leuk of aantrekkelijk. Dat is prima toch?
 
Ik word als oudere man ook steeds vaker geweigerd door de wat jongere dames en heb geen interesse in dames van mijn eigen leeftijd.
Verstandige keuze om te stoppen. Als je wilt betalen voor sex en je wordt geweigerd dan is de fun er wel af.
Overigens logisch als jonge dames oudere mannen weigeren. Ze hebben vaak keuze zat. Waarom dan met je opa het bed instapprn
 
Verstandige keuze om te stoppen. Als je wilt betalen voor sex en je wordt geweigerd dan is de fun er wel af.
Overigens logisch als jonge dames oudere mannen weigeren. Ze hebben vaak keuze zat. Waarom dan met je opa het bed instapprn
Precies, ik verwijder nu ook mijn account hier en zal over 24 uur een voormalig lid zijn:cool:
 
Verstandige keuze om te stoppen. Als je wilt betalen voor sex en je wordt geweigerd dan is de fun er wel af.
Overigens logisch als jonge dames oudere mannen weigeren. Ze hebben vaak keuze zat. Waarom dan met je opa het bed instapprn

Omdat het je werk is? In elk vak doen we wel eens dingen die we niet willen. Ik net zo goed.

Als ik mag kiezen tussen een lekker hapje of iemand van bejaarde leeftijd, kies ik het lekkere hapje én de oudere man. Euro's hebben in elke zak dezelfde kleur. En iedereen heeft dezelfde soort behoeftes.

Maar dat is mijn mening hoor.
 
Omdat het je werk is? In elk vak doen we wel eens dingen die we niet willen. Ik net zo goed.

Als ik mag kiezen tussen een lekker hapje of iemand van bejaarde leeftijd, kies ik het lekkere hapje én de oudere man. Euro's hebben in elke zak dezelfde kleur. En iedereen heeft dezelfde soort behoeftes.

Maar dat is mijn mening hoor.
Zo sta jij erin. En dat snap ik.
Maar ik me heel goed voorstellen dat jonge meiden (die keuze zat hebben) niet met opa's het bed in duiken. Daar worden de meeste niet warm van.
 
ik zie nog geen reden tot stoppen. Geweigerd word ik nog steeds maar incidenteel. Verrassend weinig zelfs.
En ik ervaar nog steeds dingen die ik nog niet eerder tegenkwam in mijn wandelcarriere, vooral qua type vrouw.
Het aanbod van amateur dames is de laatste tijd ook weer veel beter. Zitten echt unieke vrouwen bij. Ook getrouwde die thuis niks meer hebben dat is toch fantastisch als je die tegenkomt.
Moet wel eens meer tussendagen nemen om fysiek te herstellen , want 5 x in de week dat is te veel .Zeker als je car date doet is natuurlijk niet comfortabel.
Maar stoppen komt echt nog niet in me op.
 
Zo sta jij erin. En dat snap ik.
Maar ik me heel goed voorstellen dat jonge meiden (die keuze zat hebben) niet met opa's het bed in duiken. Daar worden de meeste niet warm van.

Maar je bent toch een sekswerker om geld te verdienen, niet om er warm van te worden?

Begrijp heus wel dat jonge meiden geen zin hebben in 60 plussers, maar de 60 plussers wel in hun. Niet alle opa's hebben interesse in enkel knuffelen hoor 😁 Sommige kunnen je nog steeds dubbel vouwen 😋

Bij mij komen er cliënten langs die dezelfde leeftijd hebben als mijn zoon, dan zou ik die dus moeten weigeren omdat ze voor mijn gevoel te jong zijn? Nope, not going to happen.

Dat je gasten weigert omdat ze onder v invloed van drugs en/of drank zijn, dat is meer dan logisch.. heb je geen zak aan, behalve dan dat je die financieel kan leegtrekken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan