Stoppen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik niet zo goed begrijp.. ben je vanaf 2021 lid, schrijf je 3 berichten in al die tijd en 0 recensies. Wel van anderen alles lezen, maar zelf nooit iets schrijven.
Dat is toch niet logisch? Je bent niet eens bekend op dit forum, maar wel ineens een verhaal pennen dat je er mee gaat stoppen 😳

Thats weird!
 

Bijlagen

  • wtf-icegif-5.gif
    wtf-icegif-5.gif
    969,4 KB · Weergaven: 12
Ik kan me daar wel wat van indenken. Op een gegeven moment ben je gewoon te oud om te wandelen. Dan is de lust ook een stuk minder. Niet dat dit de reden van Paul, maar in het algemeen.

Je bent nooit te oud om te wandelen, wel om te kunnen presteren! Maar als je dat niets uitmaakt, dan gewoon lekker doorgaan 😉
 
Wat ik niet zo goed begrijp.. ben je vanaf 2021 lid, schrijf je 3 berichten in al die tijd en 0 recensies. Wel van anderen alles lezen, maar zelf nooit iets schrijven.
Dat is toch niet logisch? Je bent niet eens bekend op dit forum, maar wel ineens een verhaal pennen dat je er mee gaat stoppen 😳

Thats weird!
Ik vermoed dat hij (misschien zelfs een aantal keer) van naam veranderd is. Wat hoger op refereerde iemand naar hem als 'Paulus1970' (leek hem te herkennen).
Aangezien zijn leeftijd voor hem vrij relevant lijkt, komt me dat redelijk logisch over. Hij is waarschijnlijk begonnen als 'Paul1956'.
 
Klopt... dat, als voor welke reden dan ook geen relatie meer hebt (of binnen die relatie niet aan je trekken komt) dat sex met DVP's een valabel alternatief is. En... ja! Heel wat van die dames zijn verdomd goed in bed! OMG!

Maar, om nu te beweren dat je dat nooit meer zal (kunnen) ervaren binnen een (nieuwe) relatie... is toch wat kort door de bocht! Heel wat vrouwen zijn dol op sex! En... als jij wat je ervaren / geleerd hebt bij die DVP's dan in je nieuwe sexleven brengt... je zal versteld staan!

Laat haar ervaren dat je weet hoe je vrouwen moet verwennen. Breng haar naar hoogtepunten die ze niet eens wist dat ze zoiets kon voelen! En... communiceer duidelijk wat jij lekker vindt. Voor je het weet is het elke keer vuurwerk! Lusten & driften!
Opiniepeiling gestart daarover : "waarom zijn callgirls beter in bed ?"
 
Hij gaat straks nog 2 recensies schrijven
Eén recensie is voldoende, want
Wat ik niet zo goed begrijp.. ben je vanaf 2021 lid, schrijf je 3 berichten in al die tijd en 0 recensies. Wel van anderen alles lezen, maar zelf nooit iets schrijven.
Dat is toch niet logisch? Je bent niet eens bekend op dit forum, maar wel ineens een verhaal pennen dat je er mee gaat stoppen 😳

Thats weird!
Joke daagt hem uit, hij besluit nog één laatste wip te maken met een DVP, Joke laat hem het licht zien en hij besluit spontaan om te stoppen met stoppen, waarna hij honderden meiden bezoekt en ons overstelpt met ellelange recensies, alles verteld tot in het kleinste detail. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
En ik merkte dat ik de zoektocht naar een dame vaak leuker vond dan de seks zelf. Dat was voor mij allemaal genoeg redenen om uiteindelijk te gaan stoppen.
Dat gevoel had ik in mijn laatste wandeljaren in Nederland ook. Bijna elke keer als ik na het bezoek aan een raam weer naar huis reed dacht ik bij mezelf: Was dit het nou? Weer 50 euro weggegooid? Mijn laatste bezoek is nu 3 jaar geleden. Ik mis het niet.
Privébezoek doe ik al meer dan 10 jaar niet meer. Al na een paar keer vond ik dat die 150 euro weggegooid geld was. De enige meid waar ik een positieve ervaring mee had was een eind rijden en op een gegeven moment stopte ze met het werk.
In het voorjaar ga ik weer naar Thailand, daar zoek ik er wel een paar keer eentje uit. Niet dagelijks maar 2 of 3 per week. Daar is voor mij die 50 euro geen weggegooid geld. En daarna pas weer de volgende vakantie over 2 of 3 jaar.
 
Als je het pad van de betaalde liefde opgaat geeft dat ook een soort macht: met geld kan je seksuele diensten kopen - van een massage tot meer extreem. En er is een hoop te koop.
Ik heb zo ook mijn experimenten gedaan: trio's, ladyboy, kinkygirl, fitgirl, fatgirl. Maar ik heb mijn beste herinneringen aan de fantastische GFE dates die ik gehad heb.
Ik heb groot respect voor alle dames die dit werk doen en vaak met veel inzet en ervaring. Van nature val ik op zeer slanke dames maar de beste seks dates heb ik gehad met dames met een maatje meer en met misschien niet z'n perfect lijf. En de beste momenten waren vaak na het stoeien - nog even naast elkaar liggen en nog wat napraten.
Intussen heb ik een nieuwe hobby gevonden, dus over mij hoeven jullie je geen zorgen te maken.
Ik wordt DJ!
Nog veel wandelplezier!!!

 
Als je het pad van de betaalde liefde opgaat geeft dat ook een soort macht: met geld kan je seksuele diensten kopen - van een massage tot meer extreem. En er is een hoop te koop.
Ik heb zo ook mijn experimenten gedaan: trio's, ladyboy, kinkygirl, fitgirl, fatgirl. Maar ik heb mijn beste herinneringen aan de fantastische GFE dates die ik gehad heb.
Ik heb groot respect voor alle dames die dit werk doen en vaak met veel inzet en ervaring. Van nature val ik op zeer slanke dames maar de beste seks dates heb ik gehad met dames met een maatje meer en met misschien niet z'n perfect lijf. En de beste momenten waren vaak na het stoeien - nog even naast elkaar liggen en nog wat napraten.
Intussen heb ik een nieuwe hobby gevonden, dus over mij hoeven jullie je geen zorgen te maken.
Ik wordt DJ!
Nog veel wandelplezier!!!

ik mis nog steeds, de reden dat je wilt stoppen, of inmiddels al gestopt bent.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan