• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Ik sta op de zwarte lijst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga toch hier wederhoor aan geven.
Naast de ongetwijfeld vele nietsnutten die geen intentie hebben om een dame te bezoeken en alleen lastig vallen als bezigheidstherapie zijn er natuurlijk ook vele dames die liegen en bedriegen.
Je gaat een beetje scrollen op websites en nadat je een keuze hebt gemaakt neem je contact op. Je wil dan weten wat het gaat kosten en welke zaken extra geld kosten (zodat je dat ook meeneemt naar de afspraak).
Dan ga je op reis, soms in je eigen stad maar vaak ook in een andere stad.
En dan kom je aan en moet je wachten en nog meer wachten en vaak krijg je geen enkele reactie meer. En als je wel een reactie krijgt en naar de werkplek gaat staat daar niet die prachtige slanke meid op je te wachten maar Ma Flodder die ook nog eens extra geld wil voor zaken die al besproken zijn en na 15 minuten je de deur uit wil gooien ondanks dat je een uur hebt betaald.

Dan vind ik het niet gek dat iemand iets meer vragen stelt om niet nadat je er uren zoek en reistijd in heb gestopt erachter te komen dat je in de maling wordt genomen.

Trouwens, als je iets meer ervaring hebt opgebouwd weet je eigenlijk al vrij snel uit het gesprek te halen of de dame eerlijk is of niet. Ik heb het inmiddels vrij snel door.
En dat geldt dan dus ook voor de dame. Die zou vrij snel moeten weten of een potentiële klant serieus is of niet.

Ik heb toch het idee dat de meerderheid wel gewoon terecht op een zwarte lijst terecht komt.
Vaak genoeg ruzie gemaakt met onbetrouwbare bookers en dames, maar nooit uit wraak op een zwarte lijst geplaatst.

Ik heb niet alles gelezen, maar zou dit ook kunnen?

Stel dat een willekeurige DVP, laten we haar DVP-A noemen, jou, zonder dat jij iets kwaads of nadeligs hebt gedaan, toch op die zwarte lijst zet.
Dat weerhoudt andere DVP's ervan jou te ontvangen, waardoor je vaker naar DVP-A zal gaan.

Maar wat kunnen ze allemaal vinden op platforms zoals Numbuster?

Zelf ben ik wel paar keer op zwarte lijst gezet, terwijl ik altijd netjes ben en respectvol, soms stel ik wel een paar vragen over haar service voordat ik een bezoek neem, of als een dvp na uren niet reageert stuur ik wel eens nog een berichtje. Maar dat zie ik niet als terecht om al gelijk op de zwarte lijst gezet te worden.

Maarja dat is de pech die ik dan af en toe heb

heb zelf ook al vanalles meegemaakt..
en volgens mij ook niet ECHT ellende van ondervonden..
ook bookers/planners doen geen jaren dit werk..
en ik ben wel eens van sim gewisseld..
heb vorig jaar een geintje gehad met een roemeense dame (staat tussen mijn reviews)..die werd gebeld door haar booker terwijl ik naast haar stond..
zegt die knuppel in het roemeens, dat ze me zo snel mogelijk buiten moest werken en proberen extra's te laten aftikken voor jan snot..
ze wist wat ze moest doen ..zei hij..
nou wisten ze beiden niet dat ik ze gewoon redelijk kan volgen en ik roemeens spreek zoals van Gaal engels .
dus ik pakte ik haar telefoon af..want dit viel bij mij he-le-maal verkeerd...
vervolgens heb ik die vent voor alles uitgemaakt wat mooi en lelijk is.. die vent weggedrukt en een Usain Bolt gedaan..
naderhand had ik zoiets van 'nou lig ik er uit bij dat volk'..
nooit meer wat van gemerkt..de week erop zat ik in/op haar collega .

ook 1x meegemaakt dat een dame wilde beeldbellen op de parking van een hotel in Etten/Leur..
nou draag ik bijna altijd zwarte sweater/polo's en zag ze het interieur van mijn Transporter in een flits..
en aangezien de politie daar ook in rijd/reed..reageerde ze als door een wesp gestoken..heeft ze waarschijnlijk al eens ingezeten met een tywrapje rond haar polsen?
wilde ze meteen afkappen..
'it's policevan..you are police!'..
ben meteen uitgestapt en haar de wielen ,kleur (zwart)en de inrichting achterin laten zien..
toen damde ze gelukkig in..
10 minuten later zat ik ook in haar ,gelukkig..
sommige dames kunnen best achterdochtig zijn..
maar ofdat ik blacklisted ben?..ik betwijfel het..
ben gewoon kort en bondig op de app..
zeg dat ik eraan kom en dat ik er ben..dat 5 minuten wachten cool is maar langer..dat ik dan weg ben..
en dat werkt blijkbaar

dat dames onderling elkaar soms kennen kwam ik achter via roemeense Tina..(ja die ja)
die wist mij haarfijn uit te leggen welke vriendinnen van haar ik geneukt had de voorgaande jaren..
en waar die nu gebleven waren..
volgens haar vond ze dat niet erg..
de wonderen zijn de wereld niet uit ,want schijnbaar vonden ze me wel een 'nice man'..stuk voor stuk..
geeft te denken als je er eentje op der tenen getrapt had ->meteen uitgeneukt ..

Maar wat kunnen ze allemaal vinden op platforms zoals Numbuster?
Zowel een plusje of een minnetje maar ook reviews of je je goed gedraagt en ook of je extra's afneemt en bereid bent om te betalen.
Zelf ben ik wel paar keer op zwarte lijst gezet, terwijl ik altijd netjes ben en respectvol, soms stel ik wel een paar vragen over haar service voordat ik een bezoek neem, of als een dvp na uren niet reageert stuur ik wel eens nog een berichtje. Maar dat zie ik niet als terecht om al gelijk op de zwarte lijst gezet te worden.

Maarja dat is de pech die ik dan af en toe heb
Het is ook niet terecht en kan zelfs als wraak ingezet worden als je bedankt en besluit om geen afspraak te maken omdat je het aanbod te duur vind. Hij komt toch niet naar mij dus dan geef ik een negatieve rating zodat hij elders wordt geweigerd.

Een paar jaar geleden werd ik door een dame geweigerd omdat ze had gezien dat mijn telefoonnummer 1 rating had die slecht was. Ik zei dat ik me dat niet kon voorstellen, maar dat ik haar besluit respecteerde. 3 weken later appte ik haar weer en kon ik een afspraak regelen. Ze had kennelijk geen check gedaan en had geld nodig. Na de afspraak en de daad begon ik erover en na een eerste verbazing liet ze mij Numbuster zien. Ik vroeg haar eerlijk te zeggen wat ze van mijn gedrag vond voor en tijdens de afspraak en ze zei dat het beschaafd en respectvol was.
Ik ben nog terug geweest en het was allemaal prima.
Ik heb toen wel mijn nummer veranderd.

Ach, aan de ene kant is het klote dat je juist bij die ene lekkere meid of meiden wordt geweigerd, maar aan de andere kant zijn er constant meer dan 4000 DVP's in Nederland waar je uit kunt kiezen en daar zit heus wel een andere schone dame bij.

Op numbuster zie ik een score van 5, volgensmij is dat hoogste score die je kan hebben toch?

Er zijn inderdaad genoeg dvp's, maar soms is het voor mij toch best lang zoeken om een dvp te vinden waarvan ik echt enthousiast ben om te ontmoeten en recensies heeft.

Ik heb niet alles gelezen, maar zou dit ook kunnen?

Stel dat een willekeurige DVP, laten we haar DVP-A noemen, jou, zonder dat jij iets kwaads of nadeligs hebt gedaan, toch op die zwarte lijst zet.
Dat weerhoudt andere DVP's ervan jou te ontvangen, waardoor je vaker naar DVP-A zal gaan.
Ik heb een keer twee zelfstandige dames gehad (higher end) met een eigen site, maar die dezelfde klanten "deelde" - er kwam daar zo'n smaadt laster uit rollen en puur vanuit het gewin van als ik de ander maar zwart genoeg maak dan kiest de klant wel voor mij ofzo.

Gaat helemaal nergens meer over soms.

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar dan ligt het aan jouw gedrag. Ze zullen je niet snel uit wraak op een zwarte lijst zetten wanneer je klaagt over iets waar de schuld meer bij hun ligt.
Niet slecht bedoeld, maar dat is best wel naïef.
De wereld loopt vol met mensen die zaken in andermans schoenen schuiven, een gebrek aan schuldinzicht vertonen of wraak nemen omdat je niet in hun spel loopt.

Op numbuster zie ik een score van 5, volgensmij is dat hoogste score die je kan hebben toch?

Er zijn inderdaad genoeg dvp's, maar soms is het voor mij toch best lang zoeken om een dvp te vinden waarvan ik echt enthousiast ben om te ontmoeten en recensies heeft.
Volgens mij is 10 de hoogste score maar dan moet je allerlei info aan je profiel toevoegen waarvan sommige een betaalde versie vereisen.
Voor de gratis versie is 5 volgens mij het hoogste cijfer.

En ik moet soms ook best lang zoeken hoor. Maar bij sommige dames zonder recensie ga ik er ook voor als mijn gevoel en het chat gesprek goed aanvoelen.
En dat gaat steeds beter naarmate je meer ervaring krijgt. En natuurlijk wil een dame het liefst zo weinig mogelijk inspanning bij een date. Maar daar ben je zelf bij en kun je echt wel sturen.
Om een voorbeeld te noemen, vaak kunnen Oost Europese dames allerlei trukendozen opentrekken tijdens een bezoek. Als ik het gevoel krijg dat het zo een type dame is kan ik 3 dingen doen.
1. Als een lammetje naar de slachtbank laten voeren.
2. Rechtsomkeer maken en met volle ballen naar huis gaan.
3. Voor het overhandigen van het geld vriendelijk duidelijk maken dat ik geen fratsen wil.

Als de dame de moeite waard is qua uiterlijk ga ik voor optie 3.
Ik zeg dan letterlijk: luister schat, voor mij is dit veel geld en ik ben naar je gekomen omdat ik gek ben op Roemeense vrouwen (slijm, slijm) en ik wil een leuke tijd voor mezelf en voor jou. Dus geen fratsen zoals je bent te groot of je moet snel komen of je hand ervoor, ok?
En dan wordt het vaak toch nog een succesvolle date.

Goede reviews hier hoeven trouwens niet te betekenen dat jouw bezoek ook zo goed zal zijn.

Maar goed, succesvol wandelen en uit een grotere vijver vissen vergt inspanning, kost tijd en soms een nieuwe simkaart kopen.

De wereld loopt vol met mensen die zaken in andermans schoenen schuiven, een gebrek aan schuldinzicht vertonen of wraak nemen omdat je niet in hun spel loopt
Het is even naïef om het op een wraakactie te gooien wanneer je op een zwarte lijst terecht komt, in plaats van te analyseren of het toch niet ook bij je eigen gedrag ligt.

Nogmaals, zelf genoeg aanvaringen gehad met onbetrouwbare bookers en dames en nooit op een zwarte lijst beland.

Het is even naïef om het op een wraakactie te gooien wanneer je op een zwarte lijst terecht komt, in plaats van te analyseren of het toch niet ook bij je eigen gedrag ligt.

Nogmaals, zelf genoeg aanvaringen gehad met onbetrouwbare bookers en dames en nooit op een zwarte lijst beland.
Ik zeg niet dat je niet even moet overdenken of de fout niet bij jezelf ligt, maar dat het naïef is van te denken dat die zaken altijd correct worden ingevuld.
De wereld loopt vol met mensen die zaken in andermans schoenen schuiven, een gebrek aan schuldinzicht vertonen of wraak nemen omdat je niet in hun spel loopt.

Ik ga toch hier wederhoor aan geven.
Naast de ongetwijfeld vele nietsnutten die geen intentie hebben om een dame te bezoeken en alleen lastig vallen als bezigheidstherapie zijn er natuurlijk ook vele dames die liegen en bedriegen.
Je gaat een beetje scrollen op websites en nadat je een keuze hebt gemaakt neem je contact op. Je wil dan weten wat het gaat kosten en welke zaken extra geld kosten (zodat je dat ook meeneemt naar de afspraak).
Dan ga je op reis, soms in je eigen stad maar vaak ook in een andere stad.
En dan kom je aan en moet je wachten en nog meer wachten en vaak krijg je geen enkele reactie meer. En als je wel een reactie krijgt en naar de werkplek gaat staat daar niet die prachtige slanke meid op je te wachten maar Ma Flodder die ook nog eens extra geld wil voor zaken die al besproken zijn en na 15 minuten je de deur uit wil gooien ondanks dat je een uur hebt betaald.

Dan vind ik het niet gek dat iemand iets meer vragen stelt om niet nadat je er uren zoek en reistijd in heb gestopt erachter te komen dat je in de maling wordt genomen.

Trouwens, als je iets meer ervaring hebt opgebouwd weet je eigenlijk al vrij snel uit het gesprek te halen of de dame eerlijk is of niet. Ik heb het inmiddels vrij snel door.
En dat geldt dan dus ook voor de dame. Die zou vrij snel moeten weten of een potentiële klant serieus is of niet.
Je maakt als klant nog altijd zelf de keuze om bepaalde dames uit te zoeken. Zoek je in een bepaald segment (illegaal, buitenlands, pooier of mensenhandel, etc), dan krijg je minder garanties. Er zijn ook genoeg dames die wel juiste informatie geven, waarmee je wel kunt communiceren en gewoon een goede service willen bieden.

Je opmerking dat 'dames ook liegen en bedriegen', vind ik toch wat zwak als excuus om vragen te stellen waar je toch geen antwoord op zult krijgen.

Je maakt als klant nog altijd zelf de keuze om bepaalde dames uit te zoeken. Zoek je in een bepaald segment (illegaal, buitenlands, pooier of mensenhandel, etc), dan krijg je minder garanties. Er zijn ook genoeg dames die wel juiste informatie geven, waarmee je wel kunt communiceren en gewoon een goede service willen bieden.
Volledig akkoord.
Je opmerking dat 'dames ook liegen en bedriegen', vind ik toch wat zwak als excuus om vragen te stellen waar je toch geen antwoord op zult krijgen.
Hier volg ik niet helemaal. Er wordt toch wel veel gelogen over bijvoorbeeld leeftijd. Of er worden oudere foto's of bewerkte foto's gebruikt edm. Ook in het legale circuit.

Je maakt als klant nog altijd zelf de keuze om bepaalde dames uit te zoeken. Zoek je in een bepaald segment (illegaal, buitenlands, pooier of mensenhandel, etc), dan krijg je minder garanties. Er zijn ook genoeg dames die wel juiste informatie geven, waarmee je wel kunt communiceren en gewoon een goede service willen bieden..

Je zoekt toch niet in segmenten?

Je zoekt op basis van uiterlijke kenmerken die een aantrekkingskracht op je hebben en aangeboden handelingen. Bij mij is dat tenger/slank, 21 tot 27 jaar, A-B cup en elke etniciteit of huidskleur met in ieder geval als extra optie PZC.

En als je de door jou genoemde segmenten uit zou willen sluiten dan moet je als eerste vragen of de dame een KVK-nummer heeft.
Zie je dat al voor je?

De extra vragen stel je omdat er bij aanvang van het contact nog nul komma nul wederzijds vertrouwen is.

En net zoals zij wil weten of je serieus een bezoek wil doen wil jij weten of je de dame bezoekt die je in de advertentie ziet.

De wijze waarop er een reactie komt op de extra vragen is vaak al voldoende om door te zetten of niet.

En vragen of de foto's correct zijn en/of de opties inclusief zijn is volgens mij heel normaal en tegelijkertijd
leg je zo afspraken vast tussen beide partijen.
Daar is toch niks mee?

Je zoekt toch niet in segmenten?
Je zoekt altijd in segmenten. Er is een verschil tussen bijv. Nederlandse dames met een eigen website of buitenlandse dames waarmee je geen contact hebt. Kies je voor dames die voor €150 alles inclusief doen, inclusief bare of dames die … etc.

Het is geen waardeoordeel, maar er is wel een verschil als je informatie wilt wegen en duiden.
De extra vragen stel je omdat er bij aanvang van het contact nog nul komma nul wederzijds vertrouwen is.
Tja, dat is ook een keuze. Ik zou liever kiezen voor een dame waar ik wel op kan vertrouwen. Zie ook boven.
En vragen of de foto's correct zijn en/of de opties inclusief zijn is volgens mij heel normaal en tegelijkertijd
leg je zo afspraken vast tussen beide partijen.
Daar is toch niks mee?
Sommige dames zullen dat anders interpreteren, en dat kom je op de zwarte lijst.

Je zoekt altijd in segmenten. Er is een verschil tussen bijv. Nederlandse dames met een eigen website of buitenlandse dames waarmee je geen contact hebt. Kies je voor dames die voor €150 alles inclusief doen, inclusief bare of dames die … etc.

Het is geen waardeoordeel, maar er is wel een verschil als je informatie wilt wegen en duiden.
Je zoekt in gereguleerd online aanbod en in NL is dat bij de bijna-monopolist Midhold BV. met hun Kinky en Sexjobs websites.
Dat zij pas sinds 1,5 maand de regels handhaven van registratie, verificatie en hun verplichtingen nakomen om toezicht te houden op misstanden bij hun adverteerders is bizar, maar dat kun je degenen die deze platforms gebruiken om een afspraak te regelen niet kwalijk nemen.

Voor mij zou het te beperkend zijn om alleen gebruik te maken van Nederlandse dames met een website en de reden en essentie van mijn wandelkeuze teniet doen.
Dat is namelijk zo veel mogelijk verschillende dames bezoeken.
Ik ben totaal niet van de vaste DVP's.
En dan zijn er meer risico's, dat weet ik. En daar probeer ik mij dan tegen te wapenen.
Vervolgens kom je dan op een zwarte lijst terecht.
En dan doe je een reset en probeert het opnieuw.
Dat is het spel wat je speelt.

Er zitten heus wel een paar wraakzuchtige dvp's in dit wereldje die je genadeloos op de blacklist zetten zodat je nergens meer welkom bent maar je kan als klant ook voorkomen dat je erop wordt geplaatst; op de betrouwbare advertenties reageren, alleen appen als je de intentie hebt om af te spreken, kort en bondig relevante vragen stellen, niet teveel en opdringerig lukraak chitchatten, niet onderhandelen, netjes/beleefd/geduldig blijven, etcetera. Het is me in het verleden ook overkomen waar ik van heb geleerd en mijn gedrag als klant op heb aangepast en sindsdien gaan bijna alle deurtjes voor me open. Er wordt mij zelfs nieuw talent door bookers aangeboden die nog niet online staan. Ik heb in ieder geval tegenwoordig weinig te klagen; het aanbod vliegt me om mijn oren zoals eerder gemeld. :)

Klopt allemaal wat je zegt!

Helemaal in het begin snapte ik niet waarom het soms zo lang duurde voordat je antwoord kreeg. Je hebt vandaag een tijdslot vrijgemaakt om van bil te gaan en er komt maar geen antwoord. En je hebt nog maar een uur om het te regelen en anders kun je pas een week later en is die mooie dame misschien wel weg. En toen zag ik een keer bij een dame zonder booker hoeveel berichten en shit er binnenkomen.
Dus moet je ervoor zorgen dat je helder, duidelijk, kort en beschaafd schrijft.
1e zin: begroeting, vraag hoe het gaat en dat ik de advertentie heb gezien en graag langs zou willen komen omdat ze prachtig is.
2e zin: een omschrijving van jezelf en dat je een serieuze klant bent, hoelang je wil blijven en wat je wil afnemen qua opties
3e zin: vertellen van hoe laat tot hoe laat je kunt, dat je graag wil weten of het kan, wat de totale prijs is en afsluiten met een kusje 😉
Deze formule werkt het beste bij mij om snel en vaak een antwoord te krijgen en af te spreken.
Onderhandelen over prijzen doe ik trouwens nooit.

Als het dan alsnog niet lukt met die ene mooie en bijzondere die je gekozen hebt, dan kan dat frustrerend zijn, maar als ik dan het voorbestemde geld opzij zet geeft het idee dat je in de volgende periode 2 keer kunt gaan of kunt uitpakken weer een geruststellend gevoel.

Ook super belangrijk, na de afspraak een kort berichtje dat je het naar je zin hebt gehad.
Zo heb ik ook bij wat bookers de een early bird status gekregen en krijg ik een bericht met welke dames er aankomen. En van een aantal dames hun prive nummer zodat ze kunnen doorgeven wanneer ze weer naar Nederland komen.

Dus please and thank you werkt bijna altijd.
Behalve bij de booker van de Braziliaanse dames die in Amsterdam neerstrijken. Wat ik ook doe (3 verschillende nummers geprobeerd), daar kom ik gewoonweg niet doorheen en krijg ik geen reactie. Op geen enkel nummer van mij van geen enkele nummer van de booker.
En dan jeukt het echt om het bericht te sturen dat ze erin mag zakken en ze een @#*$! &#?@ arrogante @$#&€¥¢£ is.
Maar dat lost niks op en zorgt voor intensievere blacklistings.

Klopt allemaal wat je zegt!

Helemaal in het begin snapte ik niet waarom het soms zo lang duurde voordat je antwoord kreeg. Je hebt vandaag een tijdslot vrijgemaakt om van bil te gaan en er komt maar geen antwoord. En je hebt nog maar een uur om het te regelen en anders kun je pas een week later en is die mooie dame misschien wel weg. En toen zag ik een keer bij een dame zonder booker hoeveel berichten en shit er binnenkomen.
Dus moet je ervoor zorgen dat je helder, duidelijk, kort en beschaafd schrijft.
1e zin: begroeting, vraag hoe het gaat en dat ik de advertentie heb gezien en graag langs zou willen komen omdat ze prachtig is.
2e zin: een omschrijving van jezelf en dat je een serieuze klant bent, hoelang je wil blijven en wat je wil afnemen qua opties
3e zin: vertellen van hoe laat tot hoe laat je kunt, dat je graag wil weten of het kan, wat de totale prijs is en afsluiten met een kusje 😉
Deze formule werkt het beste bij mij om snel en vaak een antwoord te krijgen en af te spreken.
Onderhandelen over prijzen doe ik trouwens nooit.

Als het dan alsnog niet lukt met die ene mooie en bijzondere die je gekozen hebt, dan kan dat frustrerend zijn, maar als ik dan het voorbestemde geld opzij zet geeft het idee dat je in de volgende periode 2 keer kunt gaan of kunt uitpakken weer een geruststellend gevoel.

Ook super belangrijk, na de afspraak een kort berichtje dat je het naar je zin hebt gehad.
Zo heb ik ook bij wat bookers de een early bird status gekregen en krijg ik een bericht met welke dames er aankomen. En van een aantal dames hun prive nummer zodat ze kunnen doorgeven wanneer ze weer naar Nederland komen.

Dus please and thank you werkt bijna altijd.
Behalve bij de booker van de Braziliaanse dames die in Amsterdam neerstrijken. Wat ik ook doe (3 verschillende nummers geprobeerd), daar kom ik gewoonweg niet doorheen en krijg ik geen reactie. Op geen enkel nummer van mij van geen enkele nummer van de booker.
En dan jeukt het echt om het bericht te sturen dat ze erin mag zakken en ze een @#*$! &#?@ arrogante @$#&€¥¢£ is.
Maar dat lost niks op en zorgt voor intensievere blacklistings.
Als je een patroon hebt in je berichten en als je die berichten kort op elkaar hebt gezonden, ook al is het mij drie nummers, dan zullen ze de link leggen.
Ik typ als, omdat ik natuurlijk niet weet wat jij doet. Maar als dit het geval is, zorg dan dat je een ander patroon, andere stijl hanteert, per nummer.

Ik heb zelden een booker ertussen zitten dus dat scheelt al, en op numbuster een score boven de 5.0, dus dat helpt ook al. Bij mij staan er meestal positieve notities van oosteuropese dames en latina's. Maar ook wel enkele negatieve dus en die ik niet echt kunnenn terugtraceren. Stond bijvoorbeeld een notitie "zwaar uur gehad". Tsja zoek dan maar eens uit bij jezelf wat dat zou kunnen zijn. Zou het kunnen zijn dat ze me zo snel mogelijk wilde afwerken en dat dat niet lukte? Of dat ik dacht dat het een vol uur genieten was maar zij vond totaal niet?

Mijn berichtjes zijn nog korter dan de kippenman, gewoon groeten, mijn naan noemen (die ze ook op numbuster zien), en of ze mogelijkheden heeft op een door mij genoemd moment om af te spreken. En ja, ik heb ook vaak het rode lopergevoel zoals J.B. dat omschreef.

En ook komt het wel eens voor dat het stroef gaat bij het afspreken. Ook gehad dat ik al onderweg was, en de date werd gecancelled vanwege "urgente redenen". En dat ze volgende week wel tijd had. Nou mooi niet dus, want enkele dagen later was haar adv offline en reageerde ze ook niet meer. Een maand of 2 later zag ik haar adv weer en opnieuw kunnen afspreken en doet ze dan enkele uren weer afzeggen, maar geeft ze me 2 andere opties die dag. Kon ik weer niet. En toen later die week gelukt om af te spreken terwijl ik al op mijn hoede was dat het weer niet door ging. Maar die ging wel door en bleek het een ongelooflijk zachtaardige leuke vrouw te zijn die er wel pap van lustte.

Als mijn nummer op een zwarte lijst zou staan, zou ik denk ik ook wel switchen naar een nieuw nummer, maar dan moet je wel denk ik weer beginnen met opbouwen van een rode loper.

Meestal stuur ik kort als eerste bericht een begroeting, en dat ik haar profiel via bijv kinky zag, en of ze beschikbaar is rond bepaalde tijd is voor een afspraak.

Is dat goed genoeg als eerste bericht? of vinden ze toch fijner als je iets van een naam geeft en ook vraagt hoe het gaat etc als eerste bericht?

Die dames gebruiken allerlei chatgroepen. Een vaste kon me zo ff vertellen waar ik oa. was geweest.
Ik ga niet met andere simkaarten werken,het zal me worst wezen.
Waarschijnlijk kom je ook op een lijst als de dvp je eigenlijk niet meer wilt zien.
Wat dat betreft zijn het net mensen 😉

Soms is het ook beter om eerst de wat minder goed aangeschreven dames te bezoeken waarmee makkelijker af te spreken is en je dan van je beste kant te laten zien ook al was het een klotedate om uiteindelijk toegang te krijgen naar de toppers. Dus eerst het zuur dan het zoet. 🤢😜

Terug
Bovenaan Onderaan