WHEM Ikram, Helmond/Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vrees dat deze ook weer fake is. Pas 3 weken online, dame van jaar of 23, biedt alles aan, schitterend lijf, tekst behoorlijk standaard….

Je ziet teveel van dit soort advertenties die dan fake blijken te zijn.

Heb er geen contact mee gehad en hoop dat ik het mis heb. Maar ik denk dat deze naar een vooruitbetaling gaat vragen….
 
Gisterochtend app gestuurd en kreeg tegen middernacht antwoord:

[9-12 23:06] Ikram: Pzc, anaal, rimmen, beffen, tongzoenen, vingeren, squirten, onbeperkt klaar komen etc. 💋
[9-12 23:06] Ikram: €175 uur all in, €100 half uur all in, sex zonder +€75

Geen antwoord waar ze ontvangt en op welke dagen en tijden ze kan

Gezien het bedrag wat ze vraagt, geen afspraak voor mij.
 
Alle alarmbellen zijn bij inmiddels afgegaan. Vooruitbetalen met paysafecard en als lokatie de meest dubieuze straat van Helmond noemen.
De fake-o-meter is helemaal uitgeslagen.

Nog even los van dat zonder condoom gedoe, waardoor ik sowieso nooit gegaan zou zijn.
Tja…. Blijft triest dat die scooterhuftertjes het blijven proberen
 
Alle alarmbellen zijn bij inmiddels afgegaan. Vooruitbetalen met paysafecard en als lokatie de meest dubieuze straat van Helmond noemen.
De fake-o-meter is helemaal uitgeslagen.

Nog even los van dat zonder condoom gedoe, waardoor ik sowieso nooit gegaan zou zijn.

Live locatie via app opvragen, vaak gebruiken ze een spoofer / fakegps. Bij haar versprong dus elke seconden haar locatie tussen Zoetermeer & Helmond.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.212
Nieuwste lid
Carine229
Terug
Bovenaan Onderaan