Recensie Ilona, Brussel 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 696

Wandelaar
Forumpionier
33
05/07/21
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Eerste maal bij deze , super vriendelijk en uitdagende sex . Zeker iemand om terug te zien ! Prachtig lichaam ondanks haar leeftijd , en mooie nep borsten .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een mooie dame, 61 jaar maar met een lichaam van pakken jaren jonger. Echt een mooie verzorgde dame. Correct, vriendelijk, sympathiek. Babbelt nogal wat, maar niet vervelend. Rustige tijd doorgebracht zonder het gevoel dat ze op de klok keek, integendeel zelfs. Werkt alle dagen behalve dinsdag, van 6u00 tot 18u00. Eén ding vond ik wat jammer dat ze niet kust/tongzoent, maar dat maakt ze van in het begin duidelijk Ga graag nog eens terug bij haar.
 
Raar, ik heb een afspraak in Linnéstraat. Ze zegde aan mij enkel op dinsdag thuis te ontvangen ergens in koekelberg. Ik vraag het haar hoe het nu zit voor de toekomst.
 
Lijkt me een mooie interessante vrouw. Weet iemand of je ook met haar kunt communiceren in het Engels of Nederlands? In de taal der liefde ga ik het niet redden denk ik. ;-) Alvast bedankt!
 
Ben al vaak bij haar geweest. Was altijd vriendelijk maar zeker sinds Corona nogal 'negatief'. Beetje een klaagster over gebrek aan cliënteel sinds Corona, waar ik wel begrip voor kan opbrengen, maar daarom moet je daar geen kwartier over bezig zijn. Mede daardoor is ze beginnen adverteren en zijn haar prijzen opgeslagen. Heel soms ga ik er nog langs, maar je krijgt naar mijn gevoel toch beter in de Aarschotstraat voor dezelfde prijs.
 
Dat klagen valt nog mee bij mij. Ze doet altijd haar best en qua service is ze zeker prima. Maar ze is natuurlijk ook geen 25 meer, denk dat ze al even 60 geworden is. Met het lichaam van een 30-jarige. Nadeel is dat ze geen extraatjes doet, zoals pzc of anaal.
 
Wat een mooie dame, 61 jaar maar met een lichaam van pakken jaren jonger. Echt een mooie verzorgde dame. Correct, vriendelijk, sympathiek. Babbelt nogal wat, maar niet vervelend. Rustige tijd doorgebracht zonder het gevoel dat ze op de klok keek, integendeel zelfs. Werkt alle dagen behalve dinsdag, van 6u00 tot 18u00. Eén ding vond ik wat jammer dat ze niet kust/tongzoent, maar dat maakt ze van in het begin duidelijk Ga graag nog eens terug bij haar.
Vlgs. haar actuele advertentie is nu woensdag haar vrije dag.
 
Vorige week bij haar geweest op nieuw privé-adres, 1 minuut stappen van station Simonis. Netjes appartement. Praatje geslagen in de woonkamer met drankje en dan actie. Opnieuw heel lekker en met overgave. Toppertje!
 
Gisterenavond langsgeweest bij Ilona.
Mooie appartement, knappe dame ondanks haar oudere leeftijd.
Had wel gevoel dat ze graag babbelt over haar privé leven ondanks we elkaar pas voor de eerste maal zagen.
De actie zelf: niet moe te krijgen de dame, mocht haar hard neuken in alle hoeken tot het zweet van mijn voorhoofd liep.. :D Zot voor haar leeftijd!!
Spreekt enkel Frans en geen Engels.
 
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
N.a.v. dit topic (dank aan allen voor hun gewaardeerde medewerking) ook eens een afspraak gemaakt.

De foto's liegen er niet om, de reacties hier ook niet.
Heel vriendelijke, correcte dame. Hele fijn tijd gehad.

Kledingwensen werd prima aan voldaan, omgang was heel fijn.

Ik kan bevestigen dat zij niet aan tongzoenen of aan pzc doet, ook niet aan extra tarief.
Zij doet dit uit veiligheid voor zichzelf en de klant, al snap ik dan niet dat ze zich wel laat beffen, maar weer niet vingeren.

Maar goed, ik was vnl in haar tieten en voeten geïnteresseerd en kwam niet bedrogen uit.
Appartement is inderdaad prima in orde, beter dan je misschien zou verwachten aan de buitenkant als je het adres googelt.

Zelfs nog een drankje voor onderweg meegekregen, dus echt heel lieve vrouw.
Overigens misschien goed om weten dat zij een secretaresse heeft die de telefoons en apps beantwoordt als zij bezig is. Vond de stem al niet overeenkomen met de foto's 😄

Verder heb ik "roker" vermeld, maar het zijn dan wel e-sigaretten, dus geen last van.

Goed, moet ik nog iets zeggen? Gewoon doen!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben donderdag bij haar geweest.
Ivm met een cursus van werk was ik toch in de buurt.
Heb de avond daarvoor een appje gestuurd. Werd netjes op gereageerd.
Ik wist nog niet hoe laat ik de dag erna beschikbaar zou zijn dus had nog niks concreets afgesproken.
Dus de dag daarna even gebeld dat ik klaar stond.
Adres ontvangen, verkeerd ingevoerd op de navigatie, dus was alsnog 15 minuten lopen in de bloedhitte.

Ilona ontvangt in een mooi appartement. Wel heeft ze inderdaad een soort "secretaresse" bij binnenkomst.
Niet storend. En ging daarna ook weg.
Ilona is een beeldschone vrouw, met een mega lichaam. Zeker voor haar leeftijd. Maar dat heeft ze te danken aan het fitnessen en haar genen zei ze.

Na mijn lange dag had ik eigenlijk geen energie meer voor sex. Dus vroeg ik om een massage. En dat doet ze heel goed, op een massagetafel.
Ilona heeft top mijn hele lichaam stevig gemasseerd. Geen slappe sex massage, maar een oprechte stevige massage.

Daarna nog even samen op bed gelegen en lekker gekletst.
Helaas zoent Ilona inderdaad niet. Maar ach.

Bezoek was zeker niet eenmalig. Ilona is een super lieve vrouw met een goddelijk lichaam. En ook haar tarief is niet hoog.
Kom zeker nog een keer terug.
 
Spreekt enkel Frans!
Borsten zijn groot en mooi maar fake. Mag er wel stevig aan vastnemen tijdens dat je haar neukt. Is wel een echte neukmachine, krijgt haar niet moe. Moedigt je wel aan om haar te neuken maar van haar kant weinig gevoel.. daarom vergelijk ik haar met een neukmachine!😂
1e oké, vooral uit nieuwsgierigheid.
2e keer en laatste keer voor mij begon ik eerder te vervelen tijdens het neuken. Weinig initiatief van haar kant.
 
Klopt wel wat bovenstaande zegt; tis een lieverd, en je kunt haar naaien tot de vellen aan je snikkel hangen, maar het verveeld na een tijdje omdat ze weinig afwisseling biedt in dat opzicht. Toch waar voor haar geld hoor, daar niet van.
 
Ik merk dat Ilona nogal wispelturig geworden is. Tijd geleden een afspraak gemaakt voor een zaterdag, avond voordien nog ff netjes bevestigd.
Geen gehoor van haar, mailbox vol, WhatsApp werd niet gelezen.

Prima alternatief gevonden.

Enkele dagen later een sms dat ze de hele dag bij eenzelfde klant was, zgn tegen haar wil.


Goed, tweede kans.
Recent opnieuw een afspraak gemaakt. Eerst 'n bericht op WhatsApp dat 't genoteerd staat.
Een dag of twee later vraag ik iets van kleding, vraagt zij wanneer ik wil afspreken... 🤔

Vorige reactie gequoteerd, geen antwoord (wel gelezen).

Maar ff gebeld. Oh ja, ze had liever dat ik de dag zelf belde. Voorheen was dit niet zo.
Toen heeft ze alsnog de afspraak genoteerd (alweer).


Avond voordien bevestig ik weer netjes. Wat denk je? Geen gehoor. Ingesproken, gevraagd mij iets te laten weten. Tevens een app gestuurd en een sms.

Allemaal niks.

Ben er wel klaar mee.
 
Ik merk dat Ilona nogal wispelturig geworden is. Tijd geleden een afspraak gemaakt voor een zaterdag, avond voordien nog ff netjes bevestigd.
Geen gehoor van haar, mailbox vol, WhatsApp werd niet gelezen.

Prima alternatief gevonden.

Enkele dagen later een sms dat ze de hele dag bij eenzelfde klant was, zgn tegen haar wil.


Goed, tweede kans.
Recent opnieuw een afspraak gemaakt. Eerst 'n bericht op WhatsApp dat 't genoteerd staat.
Een dag of twee later vraag ik iets van kleding, vraagt zij wanneer ik wil afspreken... 🤔

Vorige reactie gequoteerd, geen antwoord (wel gelezen).

Maar ff gebeld. Oh ja, ze had liever dat ik de dag zelf belde. Voorheen was dit niet zo.
Toen heeft ze alsnog de afspraak genoteerd (alweer).


Avond voordien bevestig ik weer netjes. Wat denk je? Geen gehoor. Ingesproken, gevraagd mij iets te laten weten. Tevens een app gestuurd en een sms.

Allemaal niks.

Ben er wel klaar mee.

Welk alternatief heb je gevonden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan