Recensie Ilonka, Den Haag, Geleenstraat 45 (k11) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gd30

Vaste klant
118
06/10/21
118
25
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dvp is een maand ongeveer werkzaam in de straat. Was enkele jaren terug ook in geleenstraat. Liep langs haar. Zij zoekt oogcontact met je. Aan het raam kosten en service gevraagd. Zij gaf aan. €50 voor pijpen en neuken voor 15 min wat standaard is. Dus gauw naar binnen. Binnen elkaar voorgesteld. Financiële gedeelte afgerond en wasje gedaan en plaats genomen op bed. Pmc was ok. Deeps throat deed ze aardig. Maar niet helemaal overtuigend. Daarna haar doggy genomen. Ze hebt redelijk groot kont. Doet haar best om je te vermaken. Kreun bij elke stoot. Ze laat totaal je gang gaan. Haar daarna op haar rug gelegd en verder met misso. Nog beetje glijmiddel erbij en verder haar genomen. Benen wijd en omhoog ondertussen genieten van haar c/d cup. Mag lekker aan kussen en likken. Je mag haar lekker hard stoten. Klaar gekomen cd vol gespoten en verfrissen bij de wasbak even een after talk over haar extra service voor de volgende keer. Pijpen doet ze zonder tegen extra kosten. Ilonka spreekt goed Engels. Is geduldig en lief. Lief gezicht. Lichaam heeft wel wat pondje. Ze is geen klokkijker.
Herhalingsgevaar zeer groot.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik trof haar op 45K6. Die blik van haar kon ik niet weerstaan. Was vanavond haar eerste gast zei ze. Dat begrijp ik niet. Wat een heerlijke tijd bij haar gehad. Voor mij de perfecte body. Heerlijke borsten, lekkere stevige dame maar niet dik. Ze pijpte me heerlijk hard met diepe halen en ballen massage. Via de spiegel uitzicht op haar heerlijke kont en strakke kutje. In doggy afgemaakt. Damn wat een uitzicht op de kont. Met haar kontje gespreid kwam ik heerlijk klaar.

Herhaling gevaar.... zeker weten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Ilonka geweest. Een heerlijke roemeense dame. Lekkere body iets vol maar niet mollig. Ze begon met even lekker te trekken zonder cd. Daarna het rubbertje er om heen en ze begon mij lekker te pijpen. Daarna vroeg ze mij welk standje normaal is mijn favoriete dus heb haar lekker genomen. Lief, aardig mooi vlinder kutje en geen klokkenkijkster herhalingsgevaar aanwezig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan