Recensie Ilse, Boerderij Nijeveen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bezoeker (OV)

Newbie
Forumpionier
21
13/07/21
7
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijeveen/4380465-ilse
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op een vrijdag deze leuke dame opgezocht op de Boerderij. Deze club ziet er zeer verzorgd uit en heeft mooie kamers met overal een mooi bubbelbad. Ilse is een leuke vlotte meid met een mooi figuur en grote Borsten (zelf betaald zei ze vrolijk) maar het staat haar goed. Ook een aantal tatoeages maken het plaatje compleet. Het is een ware GFE en open minder. Geef respect en ontvang het zoals zo vaak
 
Deze dame staat ook helemaal niet op de website. De info daarop van zou wel wat vollediger kunnen.
Een agenda zou ook een hele vooruitgang zijn. Jammer, want ze doen zichzelf tekort.
 
De 2 foto's aan de rechterkant zijn nog altijd van Jamie. Hebben ze nog steeds niet aangepast.

Klopt het dat Ilse en Jamie niet dezelfde dames zijn dan? Ik dacht dat het alleen een verandering van artiestennaam betrof.

Ilse lijkt me een leuke en mooie vrouw. Als ik hier binnen kom zonder afspraak (persoonlijk heeft dat mijn voorkeur), zou dat 's avonds een probleem kunnen zijn?
 
Vorige week een afspraak gemaakt om vandaag eens Ilse te leren kennen. Gelijk maar voor de leeuwen en 2 uur gereserveerd.

Eerst wordt je hier ontvangen en krijg je een drankje aan de bar. Daar werd ik opgehaald door Ilse. Wat een fijne verschijning. Ilse is helemaal mijn smaak, zeer open in de omgang waardoor de spanning , die er altijd even is direct verdwenen was. Kwam ik maar vaker Ilses tegen in de kroeg 😉, dan was het allemaal veel eenvoudiger.

Op de kamer hebben we flink te tijd genomen. Een fijne langzame opbouw. Hoewel dat niet altijd mijn ding is was het nu heel prettig.

Achteraf nog even aan de bar blijven hangen.
Ik hoop dat ze hier nog lang terug te vinden is, dan ben ik er ook vaker!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
http://clubdeboerderij.nl/dame/ilse/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
🤩 WAUW 🤩 Vanmiddag echt een feestje gehad met Ilse :love:



ps zag dat ik prostaat massage heb beoordeeld - kan dat niet weghalen - maar is niet gebeurd en hoeft van mij ook niet
 
Laatst bewerkt:
Ze 'teasde' bij mij wel dat ze het zou doen (milimeterwerk) en dat teasen deed ze ook met nzc, maar ik denk (weet niet zeker, want niet naar gevraagd) dat ze pzc überhaupt niet doet. Toevallig kwam nzc naar voren tijdens het babbelen (niet om gevraagd en zou het zelf ook niet willen), maar dat zal ze nooit doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan