Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Top dat er weer een forum is, dat had ik effe gemist! Voor het eerst sinds Corona weer uit wandelen gegaan en op de bonnefooi naar Made afgereisd. Voor mij niet echt om de hoek maar ik hou niet echt van een blind date. Wil iemand toch even recht in de ogen kijken zegmaar. Zat te wachten in de kamer toen ik een wel heel leuke dame voorbij zag komen. Lichtgroen lingerysetje, hoge laarzen, nog een beetje rode koontjes van de actie van daarvoor. Ik even nagevraagd wie dat was, nou Ilse dus. Daar wilde ik wel even op wachten en gelukkig was dat het 100% waard.

Heel leuke date gehad. Mooie, fris ogende dame met een heerlijk lijf. Mooi plat buikje, stevige rond billen, leuk koppie en een vrolijke uitstraling. Zelf hou ik heel erg van mooie lingery en daar had ze echt haar best op gedaan, inclusief jarretelletjes. Ik blij!

Service was ook top, dame lijkt er echt veel plezier in te hebben en deed haar best om me op mijn gemak te laten voelen. Het was toch effe geleden en dan voelt het toch wel weer wat onwennig zo ineens met zo'n meisje in zo'n kamer. Ilse vroeg of ze me mocht zoenen en ik was blij verrast. Lekker frisse mond, geen rooksmaak fijn. Vroeg haar nog of ze dat altijd deed, en toen zei ze 'Als ik daar zin in heb'. Nou zin had ze sowieso want ook wat daarna volgde was heerlijk. Afwisselend, actief uurtje met een gezellig gesprek tussendoor. Dame pijpt ook zonder condoom, maar bood het bij mij niet heel actief aan. Ze leek blij verrast toen ik ervover begon en pijpte daarna echt de sterretjes van de hemel. Geen milimeter werd overgeslagen, veel afwisseling tussen hard zacht, diep, deepthroat. Wow! Gewoon echt leuk, gezellig en niet te vergeten fucking geil. Ik ben normaal niet zo van de vaste dames, hou vooral van de spanning maar ik kom zeker terug, wat een topwijf!

Terug
Bovenaan Onderaan