In volle overgave van het moment

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 15898

Meubelstuk
DVP
1.121
10/09/22
4.217
Toen ik met dit werk begon, was ik net gescheiden en Tinder moe.
Omschrijving Tinder: Nutteloze dates, waarbij mannen geld investeren om geneukt te kunnen worden, liefst zonder condoom. En waarbij vrouwen denken dat ze werken naar een relatie.

Na 10 jaar trouw getrouwd te zijn geweest en streng religieus alle regeltjes had gevolgd over eerbaarheid en gehoorzaamheid, zocht ik nu spanning. Spanning, waarbij ik zelf de touwtjes in handen had.
Een arthouse movie over prostitutie in India, raakte mij enorm.
Het ging eigenlijk helemaal niet alleen om seks. In het spel van erotiek zou ik mijn ziel en zaligheid kwijt kunnen met elke keer een andere man of vrouw. Gezien worden en mijn bed partner in de minuten dat we samen zijn echt zien, horen, vvoelen. Verwennen en in volle overgave zijn van elkaar.

Zonder mijn hoop te stellen op een relatie of een lang en gelukkig leven.
Geen minuut zonder betekenis, elke seconde vurig. Want als je het spel goed speelt, vergeet je alles om je heen om samen met mij in het moment te zijn.

💋
Layla


BijScreenshot_20220909-111618_Samsung Internet.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk wordt bedoeld: oorspronkelijk van Leiden Privé, nu in Rotterdam?
Klopt dat, keizerin? 😉
Leiden en Lovely is van dezelfde eigenaar. Is gewoon een website bug 🤭

Ik zal het straks in de beschrijving erbij zetten. Thnx mannen voor de opmerkzaamheid

💋
 
  • Leuk
Waarderingen: H._
Jemig, heftige film, Rivaaz (wat betekent: traditie), over een familie die een prostitutie traditie heeft. Maken er een heel ceremonieel ding van als het gezin hun oudste dochter (van 12) aanbiedt haar maagdelijkheid te vergeven. Moeder kleedt haar aan, vader onderhandelt daarbij intussen over de prijs.

Er zullen misschien meer Indiase moviehouse films zijn met prostitutie als onderwerp. Maar dan zijn de omstandigheden om prostituee te zijn hier toch prettiger. Wat een vreselijk trauma voor zo'n kind.

Je zult een andere film bedoelen, anders snap ik het verband niet met je zoektocht naar spanning en nog belangrijker: betekenis. Is dat beter in de prostitutie, volgens jou? Die betekenis? Ik kan me voorstellen dat het wel een heel speciale kant is, kan therapeutisch zijn, tegelijkertijd spannend, creatief. Het zal mooie en misschien ook minder mooie, zelfs lelijke kanten kunnen hebben.
 
Ga er wel even vanuit dat deze "Layla" geen maagd meer is...
Maar misschien wel een leuke fantasie: Layla wordt geschonken als offergave aan de opperpriester... en als zijn sexslavin dient ze haar meester.
Leuk!
 
Jemig, heftige film, Rivaaz (wat betekent: traditie), over een familie die een prostitutie traditie heeft. Maken er een heel ceremonieel ding van als het gezin hun oudste dochter (van 12) aanbiedt haar maagdelijkheid te vergeven. Moeder kleedt haar aan, vader onderhandelt daarbij intussen over de prijs.

Er zullen misschien meer Indiase moviehouse films zijn met prostitutie als onderwerp. Maar dan zijn de omstandigheden om prostituee te zijn hier toch prettiger. Wat een vreselijk trauma voor zo'n kind.

Je zult een andere film bedoelen, anders snap ik het verband niet met je zoektocht naar spanning en nog belangrijker: betekenis. Is dat beter in de prostitutie, volgens jou? Die betekenis? Ik kan me voorstellen dat het wel een heel speciale kant is, kan therapeutisch zijn, tegelijkertijd spannend, creatief. Het zal mooie en misschien ook minder mooie, zelfs lelijke kanten kunnen hebben.
Ik bedoelde inderdaad een andere arthouse movie.
Advocaat dochter wordt ontvoerd binnen India en verhandeld. Maar werkt haar omhoog om vrouwen een betere positie te geven.
Ze verklaart in een publiek wat de rol is van prostitutie in de samenleving.
Het voorkomen van verkrachtingen, incest, ontrouw (buiten echtelijke relaties), oneer van de vrouw als ze menstrueert/zwanger is en geen seks kan of wil aanbieden aan haar man etc..
Dat raakte me.

Tempel prostitutie:
Als 12 jarige zou ik het ook traumatisch hebben gevonden ja.
In Egypte was deze traditie in de oudheid ook. Soortgelijke Godin als in India.


Dus nee voor kinderen vind ik het niet geschikt, dat voorop gesteld.
Maar om t als volwassen vrouw te ervaren dat ik dit werk kan doen als een soort offer aan de Godin en hierdoor een bepaalde plek innemen in het groter geheel, ja vind ik wel mooi.

Maar ik ben dan ook een beetje apart dat besef ik ook wel haha.
Van sterk religieus naar spiritueel..Ach het maakt mij een gelukkig mens.
 
Ga er wel even vanuit dat deze "Layla" geen maagd meer is...
Maar misschien wel een leuke fantasie: Layla wordt geschonken als offergave aan de opperpriester... en als zijn sexslavin dient ze haar meester.
Leuk!
Voor mijn 1e klant, de lucky bastard, scheelde dat niet veel.
Als maagd het huwelijk in gegaan. Voor de echtscheiding 13 maanden geen seks gehad..
En werk nu 3 maandjes. En niet elke dag 😈😌 wellicht geniet ik er daarom zo erg van..
 
Ligt geheel aan de klik en vaardigheden. Squirter is nooit op commando bij mij. Ik moet dan helemaal in overgave zijn.
Dat begrijp ik helemaal. Over de vaardigheden nooit anders dan complimenten gehad, de klik is via hier niet te bepalen. En dan nog is het idd afwachten. Wel fijn dat je er iig voor open staat. Helaas woon ik wel heel ver uit je buurt maar je hebt mijn interesse gewekt 💋
 
Toen ik met dit werk begon, was ik net gescheiden en Tinder moe.
Omschrijving Tinder: Nutteloze dates, waarbij mannen geld investeren om geneukt te kunnen worden, liefst zonder condoom. En waarbij vrouwen denken dat ze werken naar een relatie.

Na 10 jaar trouw getrouwd te zijn geweest en streng religieus alle regeltjes had gevolgd over eerbaarheid en gehoorzaamheid, zocht ik nu spanning. Spanning, waarbij ik zelf de touwtjes in handen had.
Een arthouse movie over prostitutie in India, raakte mij enorm.
Het ging eigenlijk helemaal niet alleen om seks. In het spel van erotiek zou ik mijn ziel en zaligheid kwijt kunnen met elke keer een andere man of vrouw. Gezien worden en mijn bed partner in de minuten dat we samen zijn echt zien, horen, vvoelen. Verwennen en in volle overgave zijn van elkaar.

Zonder mijn hoop te stellen op een relatie of een lang en gelukkig leven.
Geen minuut zonder betekenis, elke seconde vurig. Want als je het spel goed speelt, vergeet je alles om je heen om samen met mij in het moment te zijn.

💋
Layla


BijBekijk bijlage 64229
Het lijkt me heerlijk om met je te vrijen, samen te smelten... bovendien ben je volgens mij super interessant... ik zou zomaar een avondje kunnen praten met je. Afgewisseld met vrijen ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan