Recensie Ina, Amsterdam, Spuistraat 19 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of misschien een andere werkplek ergens anders gevonden. We kunnen alleen afwachten of ze terug komt…. Ze wilde in ieder geval absoluut niet in het voorgenomen nieuwe erotische centrum werken zei ze.
 
Of misschien een andere werkplek ergens anders gevonden. We kunnen alleen afwachten of ze terug komt…. Ze wilde in ieder geval absoluut niet in het voorgenomen nieuwe erotische centrum werken zei ze.
Als dat al gebeurt, duurt dat nog jaren. Ook voor het gebied rond de Spuistraat zou het niet gevolgen hebben.
Ze vertelde me eerder dit jaar dat ze het altijd erg moeilijk vindt om terug te komen van vakantie en dat ze ze daarom niet zo vaak heeft.

That is years away if it happens at all. It also wouldn't affect the Spuistraat area.
She told me earlier this year that she always finds it very hard to return from holiday and that's a reason she doesn't have them very often.
 
Well George Amsterdam,
You better hurry up and visit here soon in that case!

Nou Sjors Amsterdam,
Je kunt maar beter opschieten dan en haar snel bezoeken in dat geval!
 
Mooi dat tweetaligheid wordt getolereerd.

Wanneer ergens een Vlaams-Nederlands woord opduikt steekt er doorgaans een storm van redeloze woede op hier ;-)

(Excuses indien dit min of meer off topic zou kunnen zijn)
 
Ik vind zelf vriendelijkheid meer te prijzen.
We zitten immers op een forum van mannen (en enkele vrouwen) die beminnen als liefhebberij hebben. We gaan vaak om met dames uit het verre buitenland en dan past enige tolerantie en begrip voor elkaar.
 
Vandaag rond een uur of 12 's middags zag ik Ina achter haar raam op Spuistraat 19 staan. Ik liep meteen op haar af maar ze zei dat ze me vandaag helaas niet kon ontvangen want haar agenda stond tot 17:00 vol. Allemaal afspraken dus. Voor de duidelijkheid , ik ben al een paar keer bij haar geweest in het verleden tot wederzijds tevredenheid. Ik ben dus een goedgekeurd klant. Ik vroeg haar op zij voortaan op afspraak werkte.Grotendeels ja zei ze maar door de week vallen er wel gaatjes waardoor de klant zijn kans kan grijpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan