Recensie Ina (RO), Sixsens 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter89

Vaste klant
Forumpionier
147
11/07/21
56
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren mee gekamerd. Echt een goede deal. In de gang aangesproken, 1m65, bruin haar slank 20 jaar en een groen setje aan. Haar Engels is redelijk, high school achtig.
Op bed vroeg ik gelijk om pzc en zoenen, dit kost helaas 40,- extra dus 100 in totaal. Toch maar niet gedaan zonder CIM niet een goede deal.
PMC was redelijk, niet erg lang en met niet erg veel gevoel. Beffen was een hele happening: blijkbaar is ze hyper sensitive en mocht ik alleen bovenin likken? Hoe dan ook een lange sessie van gemaakt wat ze leek te waarderen. Toen in missio ging het zijn gangetje. Afgemaakt in doggy en hoe zeg. Echt een hertenreetje en heerlijk strak. Zo strak dat het na een paar flinke stoten al raak was maar dat was het waard.
Al met al zeker herhaling en heb best een klik met haar je moet geduldig en lief zijn dan komt ze meer los. Helaas een roker anders helemaal top! Ik ben hier fel op tegen bah.
 
Toffe,spontane en knappe meid van 21 jaar.
Verlegen? Dan blijkt ze veranderd te zijn.
Wilde niet meer door vermoeidheid en beetje dronken maar ze kon mij nog over de streep trekken met een sensuele lapdance
Slanker dame met relatief lange benen en een heel mooi poesje
 
Eergisteren, 14 mei, ook mee gekamerd. Uiterlijk zeker mijn ding, helaas geen match en dus geen herhaling voor mij wegens poging tot upselling en een uurwerk dat wel erg snel vooruit gaat.
Wel is ze van pmc overgegaan naar een verdienstelijke pzc toen ik aanstalten maakte om de kamer sneller te verlaten dan het afgesproken uur en ze ondertussen ook wel merkte dat pmc tijdens een derde kamer niet veel resultaat zou opleveren.
Ligt ook wel voor een deel aan mij, ik had van tevoren niets gevraagd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb haar mogen meemaken weer en het was beter dan ooit. Als je de juiste snaren bij haar raakt kun je hele boeiende gesprekken hebben en een leuke tijd. PZC was geen probleem meer zolang als ik maar wou. Doggy is ze dol op wat een genot is met zo'n reetje. We hebben de hele tijd zitten strelen en knuffelen samen en tongzoenen was ook geen probleem: ze ging helemaal los en begon me echt leuk te vinden. Dit zal ook een kwestie van uiterlijk zijn natuurlijk. De prijs was gewoon 60,- dus top ervaring.
 
Onder meer aanwezig op dinsdag 4 april 2023: 36 + 1 anoniem + 1 onbekend/nieuw

Roemeens: Ada (nieuw), Aïsha, Alena, Amalia, Amelia, Azalea, Betty (nieuw), Carmina, Cataleya, Cathy, Claudia, Elisa, Eva, Ina, Jessy, Lizzie, Kassi, Larissa (nieuw), Mickey, Mimi, Mira, Mona, Paula, Ruby, Vanessa, Vivian, …

Bulgaars: Melis, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, Victoria,…

Overigen: Carmen (Sp), Eliza (P), Marlène (Slo), Stella (Tsj),…

Zelf gekamerd met Melis, Ada, Lizzie

Dinsdag was ze er nog, maar ik zal haar morgen vragen of en wanneer ze naar huis gaat…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan