Recensie Inaya, Belle Unique, Meise 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan222

Wandelaar
34
27/09/22
15
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/inaya-2023.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag 30 minuten bij Inaya geweest bij Belle Unique. Een donkere kleine dame, een beetje mollig, maar top service op alle vlakken!
Ze doet een zalige deeptroath en had er superveel zin in. Ik kwam eigenlijk voor Kim, maar die was al weg.
Herhalingsgevaar is zeer groot.
 
2 terechte opmerkingen. Ik heb namelijk een afspraak gevraagd met Kim of Tina. Er was mij beloofd dat ze er beiden zouden zijn, maar geen van beiden was aanwezig. Wat de foto's betreft, zij trekt er op, maar ik durf niet garanderen dat het Inaya is. Neemt niet weg dat het deze keer een goede ervaring was 😉
 
Goed dat je een goeie ervaring had, wat niet wegneemt dat ze er in dit huis dus gewoon (vrijwel?) altijd met de pet naar gooien wat afspraken betreft. Het is wat het is, maar wandelaars zijn maar beter gewaarschuwd.
 
Heb ik ook voorgehad, afspraak met Alice, 's ochtends nog gebeld ter bevestiging, daar aangekomen, in de verste verte geen Alice aanwezig, ik wou net haar voor haar grote schaamlippen. Ik ben vriendelijk gebleven en vertrokken.
Ik denk dat Alice er zelfs niet meer werkt.
 
Ha! Net hetzelfde meegemaakt.
Aangezien ik een 5-tal minuten te laat ging zijn heb ik nog beleefd- en eerlijkheidshalve gebeld, maar ter plaatse gekomen idd, geen Alice te bespeuren.
Ongelofelijk dit huis, totaal onbetrouwbaar.
ik wou dan ook niemand anders meer zien en ben dan maar teruggekeerd.
Zonde v d tijd en kost.
 
Jammer genoeg zijn ze daar eentalig frans en leest er dus vrijwel zeker niemand welke feedback er hier gegeven wordt, anders zouden ze er misschien uit leren en iets aan doen.

en bij de franstalige collega's van youppie is er verdacht weinig over dit huis in Meise te vinden, slechts 1 recensie van iemand bij wie de sex (met een zekere Kira) wel goed was maar die na 30 van zijn 45 betaalde minuten alweer in zijn auto zat… 🤨
 
Ben bij deze dame ook eens geweest maar had een prachtig lichaam en heb dan voor deze dame gekozen.
Mooie vrouw maar de sex was minder,tongzoenen enkel op de lippen.
Heb voor die prijs veel beter gehad.
Ga niet meer terug.
 
Ik ben er vandaag nog geweest en ik heb naar Inaya gevraagd. Ze was zogezegd aanwezig, maar het meisje dat langskwam was niet dezelfde als de vorige keer. Ik ben onverricht ter zake huiswaarts gekeerd. De overige dames leken immers weinig gemotiveerd…
 
Ik ben er vandaag nog geweest en ik heb naar Inaya gevraagd. Ze was zogezegd aanwezig, maar het meisje dat langskwam was niet dezelfde als de vorige keer. Ik ben onverricht ter zake huiswaarts gekeerd. De overige dames leken immers weinig gemotiveerd…
Dat deze zaak uberhaupt nog bestaat is eigenlijk al een klein mirakel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan