Recensie Inga, Schagen (vh Sneek, Amstelveen, Enschede, Nijmegen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Obly

Vaste klant
125
09/01/22
59
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/enschede/1556039-inga
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben vandaag bij haar geweest. Ze pijpt ècht geweldig. Alles op haar lijstje zit bij de prijs inbegrepen, geen extra of verborgen kosten.
Ze is wel wat voller, qua lichaam niet mijn type, maar het pijpen is echt ontzettend goed.

Bij binnenkomst krijg je een paar zoenen. Geld betalen, daarna wast ze je even. Vervolgens op bed en dan begint ze te pijpen. Lekker langzaam en intens. Ze gaat vrij diep, maar geen deepthroat. Moest er echt tegen vechten om me niet te laten gaan. Na een kwartiertje ongeveer afgewisseld en ik haar beffen. Haar hygiëne is goed, geen nare geuren of smaken.
Daarna geneukt, missionaris. Op een gegeven moment even wat rustiger aan gedaan, voelde dat ik in de buurt kwam om klaar te komen. Toen vroeg ze of ik weer gepijpt wilde worden, had namelijk afgesproken om in haar mond klaar te komen.
Ze begon weer rustig, maar ze voelt het ook echt aan als je in de buurt komt om klaar te komen. Ze begint dan intenser te pijpen en op een gegeven moment kon ik het niet meer inhouden en heb haar mond volgespoten. Ze slikt niet, maar dat hoeft van mij ook niet. Ze blijft ook nog een tijdje doorpijpen nadat je bent klaargekomen.
Zij vervolgens d'r mond wassen, ik even rustig bijkomen op bed. Toen ze terugkwam vroeg ze of ik even gemasseerd wilde worden, altijd goed. Massage was wel ok. Niet bijzonder, maar wel prettig. Na zo'n 5 minuten vroeg ze of ik nog een keer gepijpt wilde worden. Ik zei al dat ik waarschijnlijk niet nog een keer kon klaarkomen, maar ik wilde het natuurlijk wel proberen. Dus zij weer pijpen, maar lukte inderdaad niet. Ze vroeg of ik het nog even wilde proberen met neuken, dus haar nog een even doggy geneukt, maar ik voelde al dat het niet ging lukken.
Maar dat vond ik wel prettig, haar eigen initiatief om nog een keer te pijpen. Ze lijkt er zelf ook van te genieten om te pijpen. En ze kan het echt heel erg goed.

Volgende keer ga ik een paar dagen zaad opsparen en dan een half uurtje pijpen alleen.

Ze spreekt overigens wel een beetje Nederlands, maar gemengd met Duits. Ze begrijpt Nederlands wel redelijk goed.
 
Ze ontvangt in een appartement vlakbij het station, letterlijk 2-3 minuten lopen. Ik weet niet of ze Engels spreekt, maar je kan gewoon NL tegen haar praten, ze verstaat het redelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Veel meer van verwacht door alle lovende reacties hier, pijpen is erg goed verder voelt het heel erg als een verplichting vanuit haar kant. Absoluut geen gfe.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/1556039-inga
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik was in eerste instantie in de war, omdat Inga whatsappte in het Nederlands, maar dit niet volledig machtig is. Hierdoor ontstond er af en toe een miscommunicatie tussen ons. Bij binnenkomst kon ik even wassen bij de wasbak en Inga deed hetzelfde. Ik neem aan dat ze daarvoor al gedoucht had, want ik merkte weinig van luchtjes o.i.d..

Vervolgens naar bed, tongzoenen was prima, al vond ik haar tong wel heel enthousiast en bij vlagen zelfs lomp. Het pijpen is echt bijzonder goed. Volgens mij vind ze dit ook leuk om te doen. Daarna heb ik haar gebeft en hebben we de eerste ronde missionaris gedaan. Inga gaf me daarna een massage om even bij te komen, en toen ik me omdraaide begon ze me meteen weer te pijpen. Toen ik eenmaal hard was meteen het condoom er weer om en in doggy afgemaakt. Na afloop kon ik gelukkig even douchen om de massageolie van me af te krijgen.
 
Ik ben er geweest. Inga doet wat ze zegt en geniet ervan als ze je kan laten genieten. Pijpen kan ze erg goed. Wel veel tand erbij. Ze is echt wel volslank, maar lekker geil en Inga neemt ook initiatief. Ze heeft me lekker gepijpt, vervolgens heb ik haar gebeft en gevingerd. Hier geniet ze echt van. Na intiem te zijn geweest ben ik heerlijk in haar mond klaargekomen. Ze gaat me zeker nog terugzien.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/enschede/1556039-inga
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij Inga in Amstelveen geweest. Het maken van de afspraak ging vrij gemakkelijk en de locatie was makkelijk te vinden. Parkeren is vrij en voor de deur. De accommodatie was schoon en netjes. Inga is een kleine Russische dame van enige omvang. Niet dat ze te zwaar is maar de foto's in haar advertentie op Kinky, deden anders vermoeden.
De ontvangst was vriendelijk en na het afrekenen en opfrissen, direct op het bed en pijpen. Dat kan ze als geen ander. Mij ging het wel even iets te snel. Het voelde als of de volgende client al voor de deur stond en dat het allemaal maar snel moest gebeuren. Met haar praten gaat wel maar er is weinig stof om over te babbelen. Over het Oekraïense conflict hadden we elk een andere mening en daarover doorgaan leek niet verstandig. Ze spreekt Russisch en Duits en een heel klein beetje Nederlands. Er is ook weinig tijd om te praten zo lijkt het. Overigens was het hele samenzijn wel positief, maar of ik terug ga komen? Ik denk het niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1556039-inga#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond bij Inga langsgeweest. Contact ging heel makkelijk en soepel. Ze ontvangt in een hele nette studio waar ze samen met een vriendin zat te theeleuten. Ondanks dat haar advertentie zegt dat ze Engels/Duits spreekt, spreekt ze ondertussen ook een aardig woordje Nederlands. Ik voelde me eigenlijk gelijk op mijn gemak, dit was niet haar eerste rodeo.

Na de financiele afhandeling trok ze snel haar hempje uit en was ze pardoes gelijk al naakt. Inga heeft een mooi gezichtje, en is volle vrouw met een lekkere stevige kont. Ze heeft echt enorme stevige borsten waar je lekker mee mag spelen en aan mag sabbelen. Ik mocht lekker plaatsnemen op haar bed en ze begon gelijk als een malle aan m'n pik te zuigen. De recensies die op Kinky staan zijn niet gelogen, dit kan ze enorm goed. Het voelde eerst wel een beetje plichtmatig aan met af en toe een kreuntje vanaf haar kant, maar des te langer het duurde des te meer plezier ze er in leek te krijgen. Nog even een paar minuten doggy en daarna weer verder met pijpen. Het duurde niet lang of ik explodeerde in haar mond. Zonder enige twijfel slikte ze dit gelijk door met een big smile.

Herhalingsgevaar is groot. Ik had voor 30 minuten afgesproken, volgende keer doe ik een uur.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1556039-inga
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nadat ik hier de lovende recensies gelezen had wilde ik ook wel met haar kennis maken. Contact maken ging erg gemakkelijk. Ze gaf me de straat van het adres maar niet het huisnummer. Ze had kennelijk verwacht dat als ik er was ik haar zou bellen, maar ik dacht dat ik moest aanbellen. Afijn na 10 minuten kreeg ik een telefoontje van haar en deed ze even later de deur open. Ze herkende me van een vorig bezoek lang geleden! Ze bleek vroeger als "Olga" in Doetinchem achter de ramen te hebben gestaan, waarbij ik haar ook een aantal keren heb bezocht.

Het bezoek begon met het afhandelen van de kosten waarna ze zich begon te wassen. Ondertussen trok ik me uit en ging me daarna ook wassen. Daarna gingen we op het bed zitten en begon ze me te zoenen. Vervolgens ging ze me pijpen. Na een tijdje vroeg ik aan haar of ze op mijn gezicht kon gaan zitten zodat ik haar kon beffen. Dan kon! waarna ik haar uitgebreid heb gebeft. Lekker! Toen ik klaar was met beffen vroeg ze me wat ik daarna wilde. Ik wilde haar bovenop en nadat ze mij met bij het kort pijpen subtiel het condoom had omgedaan gebeurde dat ook. Als laatste heb ik haar in missionarishouding geneukt waarbij het borsten grappig heen en weer bewogen. Daarna weer wassen en een beetje kletsen. Daarbij vertelde ze dat ze een zus is van Simone die in Apeldoorn werkt!

Inga spreekt goed Nederlands!

Al met al een zeer geslaagd bezoek met groot herhalingsgevaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan