Recensie Inge, Inge's privé (Berchem) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

El dude

Wandelaar
35
16/09/22
41
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/inges-prive-aanrader-waard-specialiteit-trios-aan-super-prijs.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb paar weken geleden, na al een aantal keer Kelly te hebben bezocht op hetzelfde adres, ook de bazin is een bezoekje gebracht. Ik heb het wel voor iets oudere vrouwen en elke keer als ik haar zag ter plaatse deed ze me wel wat.

Lang verhaal kort: geile mature dame. Ze gooit alles in de strijd (al zegt op voorhand wel aantal dingen die ze niet kan/mag doen maar niks onoverkomelijk) en het werd een stevige vrijpartij met veel tongzoenen, zalige pijpsessie (ze heeft heel dikke pijplippen) en veel "kleine" aandachtspunten (tepels, strelen met vingertoppen, ...) en verschillende standjes.
 
Heb paar weken geleden, na al een aantal keer Kelly te hebben bezocht op hetzelfde adres, ook de bazin is een bezoekje gebracht. Ik heb het wel voor iets oudere vrouwen en elke keer als ik haar zag ter plaatse deed ze me wel wat.

Lang verhaal kort: geile mature dame. Ze gooit alles in de strijd (al zegt op voorhand wel aantal dingen die ze niet kan/mag doen maar niks onoverkomelijk) en het werd een stevige vrijpartij met veel tongzoenen, zalige pijpsessie (ze heeft heel dikke pijplippen) en veel "kleine" aandachtspunten (tepels, strelen met vingertoppen, ...) en verschillende standjes.
En hoe is ze beneden ben ik wel benieuwd naar 🤫
 
Inge zelf is mooi geile mature dame.

Vorige zomer ook eens een uurtje doorgebracht met haar.

Half jaar geleden nog eens proberen boeken maar ze zei toen dat ze zelf niet meer beschikbaar was.

Nu weer wel dus. Interessant.. 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan