Recensie Raisa/Inna, Zwolle (voorheen Almere, Nijmegen) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SHM

Wandelaar
33
18/11/21
35
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/6648433-inna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag kennis gemaakt met Inna.
Contact via WA ging soepel.
Zoals vaker kreeg ik de straatnaam en bij aankomst het huisnummer.
Inna is niet de dame van de foto's, maar ziet er goed uit. Lang donker haar, slank, klein van stuk en B cup. Ze spreekt goed Engels. Het ontvangst was hartelijk, ze is goedlachs.
Ze houdt van plagen, seks met haar was leuk, we hebben veel gelachen.
2 rondes, diverse standjes afgewerkt. Mocht niet in haar mond spuiten. Eerste keer mc in haar poes, tweede keer op haar buik.
Wat niet in de ad staat is dat ze pzc, maar dit ging gewoon in de flow.
Best een aanrader@
 
Dank. Ik had haar al een tijdje op het oog, onder naam Raisa in Utrecht. Met reverse image search op Yandex meer foto's gevonden, ook zonder gezicht op de foto. Jammer dat het die niet is, maar je review wekt toch interesse.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Gisteren begin van de middag een afspraak met Raisa gemaakt op een prima locatie in Almere.
Erg leuke meid, spreekt goed Engels en is gezellig.
Ze weet je met een beetje plagen, strelen en zoenen inderdaad flink op te warmen.
In lange tijd niet zo geil geweest als gisteren.
Ik was aangenaam verrast , heb een geweldige date gehad met haar en ga snel weer terug.
Ik vind het een schatje.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/6648433-raisa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag op deze zonnige dag bij gebrek aan beter en na het lezen van de recensies ook even binnengewipt bij Raisa in Almere. Kort en bondig geappt met waarschijnlijk de booker inclusief mijn wensen; tz + pzc inbegrepen mits uitstekende hygiëne. Afspraak was snel gemaakt dus oogkleppen op en gaan met die banaan.

Bij aankomst me netjes gemeld bij een goed beveiligde locatie waarna ik met duidelijke instructies soepeltjes naar binnen werd geloodst. Eerste indruk: niet het meisje van de foto's, wel een vriendelijke relaxte Roemeens zigeunerinnetje, zwart lichtkrullend halflang haar, gezicht niet heel knap maar ook niet lelijk; girl next door type, normaal postuur, geen buikje, volle kont en kleine punttietjes. Normaal niet mijn type maar ze was aardig en ik had een goed gevoel erbij. Snel afgerekend, uitgekleed en aan de slag. Staand even tongzoenen en elkaar in de hals elkaar opgeilen terwijl ik haar vrij dikke kont vasthield waarna ik op bed moest gaan liggen. Normaal neem ik het initiatief maar Raisa nam de touwtjes in handen dus maar braaf geluisterd. Liggend op bed ging ze me heerlijk lichtjes pussysliden terwijl we aan het zoenen waren waarbij ik keihard werd. Daarna ging ze lekker sloppy deepthroaten met veel kwijl. Zittend op mijn gezicht haar gebeft waar ze erg gevoelig op reageerde en geil erbij kronkelde en kreunde. Snel condoom erom heen, weer stijf pijpen en haar staand naast het bed en zij doggy op bed keihard genaaid wat ze gewillig onderging. Na een tijdje mijn lusten op haar botgevierd ben ik afgepeigerd op bed gaan liggen en vroeg ik haar me weer te pussysliden maar ze wilde me klaarpijpen en gaf een subtiele hint dat de tijd bijna op was dus klaarkomstand aangezet en haar aan het pijpen gezet. Ik mocht niet in haar mond komen dus na het klaarkomseintje heeft ze uiteindelijk de hele lading eruit getrokken. Met doekjes schoongeveegd, beetje napraten waarna ze vrij snel weer opstond dus ook maar opgestaan, badkamer in, weer aangekleed en stond ik na 25 minuten met een voldaan gevoel weer buiten.

Kortom: niet de dame van de foto's maar wel een prima adresje als je gewoon eventjes snel zonder poespas je ballen wilt legen!
 
Ze is naar huis, maar komt weer terug.
De vakantieperiode hier was vorig jaar geen succes voor haar.
Veel klanten zijn weg en de huur van het appartement gaat iedere dag door.
 
Deze dame zit nu in Zwolle en afgaand op recensies ga ik denk ik bellen. Vreemd dat op Kinky iedereen aangeeft dat foto's kloppen en hier geven jullie aan dat t duidelijk een andere dame is, overigens wel een leuke dus.
Is alles op Kinky dan onjuist?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan