Recensie Inna, Genk 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HoneyBear

Meubelstuk
2.908
28/10/21
2.548
36
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/inna-248
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leek mij wel eens geil een zwangere dame te bezoeken.
Ze is nu rond de 5 maanden.
Sex ging goed in diff standjes.
Meerdere keren komen is geen probleem.
In huis zitten nog 2 dames. Trio is mogelijk zei ze.
Is zeer vriendelijk. En spreekt goed Engels.
Denk als ze wat verder is. Dat ik nog eens terug ga.
Ze bleef als kan tot 8 maanden
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
"Recensie"

Dacht net zoals Honeybear eens wat anders, dus vorige week bij de zwangere Inna geweest. Ontvangt in een ouder huis met meerdere Roemeense dames. Haar kamertje was hygiënisch en schoon. Dame is vriendelijk en inzet is goed. Ze voelde niet heel strak beneden, wellicht kwam dit door het glijmiddel wat ze gebruikte. Standjes zijn (vooralsnog) geen probleem. Gaat in mei bevallen, dus heeft nog ruime 3 maanden te gaan. Ze verwachtte tot in april te blijven.
 
Het is idd eens wat anders, een zwangere dvp. Ben aan het twijfelen om deze ervaring ook eens op te doen. Maar ik vroeg me wel af of deze Inna openstaat voor tongzoenen?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een x-aantal maanden geleden bij Inna geweest, na haar zwangerschap. Communicatie via Whatsapp verliep vlot en haar Engels was redelijk goed. Locatie is niet discreet, een huisje ergens in een woonwijk in het Noorden van Genk. Er zat een dame in de living waar ik van onderstel dat het Selena was.

Het was een top ervaring, ik kreeg een echte girlfriend experience met (tong)kussen, knuffelen en zachte tot redelijk harde seks. De twee enige nadelen zijn de blowjob met condoom en dat ze boven op zitten niet lang volhoudt. Je kan haar hard doorpakken zonder bezwaar. Na de seks waren we allebei bezweet en hebben wij de laatste minuten al knuffelend en kussend doorgebracht met een leuke babbel.

Mij ziet ze terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/inna-xxx-2
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag maar eens een bezoekje gebracht aan Inna.
Ontvangt in klein appartement samen met andere dame Selina waar ze ook trio mee doet. Contact via app gaat vlot. En haar Engels is beter dan mening Oostblok. Is nog goed strak ondanks dat ze kind heeft. Flink wat standjes afgewerkt. Merkte dat ze er goed moe en van zweette. Voor keer leuk.
Ligt niet heel ver van Club Mabuhay. Dus was leuk om avond eerst bij Inna te beginnen.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/inna-xxx-2/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vanavond Inna eens een kans gegeven: 50 euro voor een half uur, daar kan je niet voor sukkelen, hé?

Nu werd het uiteindelijk maar een kwartier, maar da's lang genoeg....

Mooi meisje, mooi lichaam.... maar daarmee is al het goeie gezegd. Ze woont samen met een andere prostituée en hoewel de kamer vrij hygiënisch is, lijkt de rest van hun woning dat minder....

Nu, je komt binnen en de conversaties zijn al meteen in één of twee woorden. Veel warmte moet je dus niet verwachten. Pijpen was zozo, maar eenmaal dat voorbij was, begon zij de standjes al te dicteren. Cowgirl bleek niet mogelijk, ofschoon ik dat zelf altijd een leuke starter vind. In feite was voorspel an sich precies al niet mogelijk. Ze haastte zich door alle acties heen. Je had meteen het gevoel dat je wat haar betreft best zo snel mogelijk buiten was.

Geen aanrader.
 
Even nadenken: haar normale tarief is 150 voor een uur. Waarschijnlijk is het echt heel rustig, en doet ze deze promo. Maar dit is nog steeds 50 minder per uur.
Denk je nu werkelijk dat de service dan gelijkwaardig gaat zijn?
 
Even nadenken: haar normale tarief is 150 voor een uur. Waarschijnlijk is het echt heel rustig, en doet ze deze promo. Maar dit is nog steeds 50 minder per uur.
Denk je nu werkelijk dat de service dan gelijkwaardig gaat zijn?
Blijkbaar doet ze deze 'promo' al lang.

Je weet ook wanneer je 50 euro rekent voor een half uur en 150 euro voor een uur, haast iedereen voor een half uur komt.

Als je dan maar 15 minuten geeft en ook nog eens enorm koud (ofschoon niet onbeleefd) en onverschillig bent, up to the point waar de klant eigenlijk graag weg wilt, dan hoef je niet te verwachten dat ze voor een uur en 150 euro terug zullen komen.

Ik kan alleen maar over mijn eigen ervaring spreken. Naar die ervaring is 't absoluut geen aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan