Recensie Inna, Gent, Schepenenvijverstraat 21 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
23
13/08/23
22
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inna werkt elke dag tijdens de nachtshift, zit meestal in de Vogue maar soms ook in de galerij.


De eerste keer zag ik haar gewoon in het voorbijgaan: een slanke dame met mooie tattoos. Ze heeft een natuurlijk lichaam met kleine borsten. Ze had een geel lingeriesetje aan . Ik vroeg haar voor een uurtje met beffen voor 250.

Omdat ik die dag ook echt vooral goesting had om eens lekker te beffen ben ik daar ook onmiddellijk mee begonnen. Ze heeft een heerlijke poes en lijkt er ook echt van te genieten. Na de gewoonlijke 5 minuutjes vals kreunen begon ze steeds meer in de sfeer te geraken toen bleek dat ik wel eventjes bezig zou zijn. Na een kwartiertje werd het voor haar dan toch te gevoelig. Tot daar zou dit alles een vrij aangename maar geen bijzondere ervaring geweest zijn. Maar dan...

Inna begon ondeugend te worden en 'eiste' haar beurt op. Na me eerst heerlijk te pijpen klom ze bovenop me en was ze erg actief. Ze ging er echt voor en leek er zelf ook van te genieten. Na een figuurlijke eeuwigheid (ik weet niet meer hoe lang, maar ik heb nog nooit een dame gehad die zo actief bovenop me zat en dat ook zo lang deed: zeker 10 minuten) was het mijn beurt om actief te zijn. Ze moedigde me steeds meer aan en ik mocht ook heerlijk doorbeuken. Zelf kom ik amper klaar van sex dus na een hevige vrijpartij zat het uurtje erop. Omwille van mijn ondeugende kant die dag en hoe heerlijk het al was vroeg ik haar voor 2 extra uurtjes (dus nog eens 500 euro). Wat volgde was heerlijk: Inna is super sensueel en houdt de seksuele spanning steeds hoog. Ze gaf me meerdere heerlijke handjobs, heeft me nog 2 keer gepijpt, ik heb haar nog 2 keer gebeft en tijdens de vrijpartijen bleef Inna steeds zeer actief. Toen ik haar vroeg om me zachtjes te wurgen werd ze nog meer opgewonden. Inna is een echte teaser en heerlijk dominant.

Dat Inna heerlijk dominant is, mocht ik vandaag (de tweede keer dat ik langskwam, afspraak gemaakt via WhatsApp voor 2u) merken. Nadat ik haar gebeft had 'eiste' ze dat ik nu ook eens ging klaarkomen bij haar omdat ik haar al drie keer had doen klaarkomen maar het omgekeerd nog niet gebeurd was. Ik vertelde haar dat ik haar 'bad boy' was en toen vroeg ze of ik houdt van dominante vrouwen en wat ik niet leuk vond. Ik vertelde haar dat ik alles oké vind behalve vernedering en daar werd ze duidelijk heel gelukkig van. Inna nam de leiding en probeerde telkens eerst zachtjes dingen uit, vroeg me of ik het leuk vond, en ging er daarna in verder. Ik kan me de volgorde niet helemaal herinneren maar wat begon met me te blinddoeken en 'standaard' seks eindigde met dat Inna mijn handen vastbond, in mijn ballen kneep, in mijn gezicht spuwde, me wurgde, me een prostaatmassage gaf, ... . Allemaal heerlijke dingen die ik wel al gedaan had maar die Inna met zoveel overgave en zichtbaar genot doet dat het een fantastische ervaring was.

Inna is een echt toppertje en helemaal mijn ding (soft sm, femdom) maar ik kan me niet voorstellen dat ook voor meer 'standaard' afspraakjes ze ook niet fantastisch zou zijn. Heerlijk actief!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een lange tijd vorige week donderdag nog een in gent gaan kijken,
Ben bij de roemeense Inna binnen gegaan
Eerst een goede pijpbeurt gekregen ,dan begonnen in missionaris en overgeschakeld in doggy en zo gekomen.
Was wel de moeite om te bezoeken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan