Recensie Inna, (Wit Rus), Doetinchem, Eroscentrum Escape 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1252

Wandelaar
Forumpionier
79
12/07/21
38
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was nog nooit bij Inna naar binnen geweest, komt ook omdat ze je niet actief naar binnen lokt.
Maar deze keer heb ik haar aangesproken, Ze komt inderdaad zakelijk over, afgesproken dat ik ook mocht beffen, zo gezegd zo gedaan, ze vroeg hoe ik het wilde, dus ik op mn rug en zij bood haar lekker kut aan, eerst was ze wat afwachtend, maar ze begon er al snel van te genieten. nadat ze voldaan was, ging ze mn harde staafje even goed bewerken met dr mondje, ze had al rap door dat ik niet gevoelloos was, dus stopte ze voordat ik het niet meer houden kon.Voorzichtig gleed ze haar kutje erover heen en ze neukte me lekker, met als resultaat dat ik heerlijk ging komen, ze neukte nog ff door, ging eraf en pakte nog ff mn lul vast en molk hem vakkundig verder leeg, van mij krijgt ze een ruime voldoende en ga haar zeker nog een keer bezoeken, denk als je er vaker komt, ze zich ook wat meer laat verwennen. Nadien ook nog even over haar herkomst gesproken, ze komt inderdaad slim over. Ze praat toch zeker goed de nederlandse taal. Januari gaat ze naar Thailand op vakantie
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke vrouw om te zien. Spreekt goed Nederlands.
Beetje koel maar wel aardig.
Zou haar zo weer bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan