Recensie Inna, Woeste Hoeve, Matsloot 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 8138

Wandelaar
28
09/02/22
25
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/matsloot/4039604-inna#overview
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Helaas; eigen schuld, 'dikke' bult. Wilde eigenlijk Sandra in Nightlife bezoeken, maar die afspraak werd gecancellet.
Na wat zoekwerk leek Inna in de Woeste Hoeve mij wel wat. Discreet afgesproken op de kamer, dus cash betaalt aan de deur en door naar kamer 1.
Op de foto's aardig slank figuur zoals ook op Kinky gemeld en met 1,70 meter (volgens Kinky) moet dat wel goed komen.
Ik heb 1,60-1,70- ingevuld, maar twijfel of ze de 1,60 wel haalt. Daarnaast is ze absoluut niet slank; echt wel wat meer om van te houden.
Ook haar looks niet echt mijn ding, maar dat is persoonlijk. Dat alles bij elkaar voor mij geen klik, zoals ook mijn mannelijke trots liet weten; nooit eerder gehad dat die niet spontaan nog in mijn shorts in het gareel kwam.
Waarom blijf je dan? Goede vraag; helaas geen goed antwoord. Volgende keer zal ik toch echt eerst de dame willen zien, voordat ik betaal.
Ben dus toch maar gebleven om niet met volle zak te vertrekken. Toen ze haar mond wat dichterbij open deed, was ik blij dat ze niet wilde tongzoenen.
Oh my god, wat een (uhhhh kan ik dit netjes zeggen. nope!) putlucht kwam daar uit.
Oogkleppen op, neus en mond dicht en zo snel mogelijk afronden om de weg weer op te gaan..........
Herhalingsgevaar: echt niet
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan